Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Strategický plán Beachvolejbalového areálu na Praze 5
Kotlasová, Tereza ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Viplerová, Tereza (oponent)
Název: Strategický plán beachvolejbalového areálu na Praze 5 Cíle: Cílem této diplomové práce je vytvoření strategického plánu beachvolejbalového areálu na Praze 5, který byl včetně finančního plánu popsán a navrhnut v bakalářské práci, na níž tato práce navazuje. Metody: Tato práce představuje aplikovaný výzkum, který využívá analýzu primárních a sekundárních dat, zakončenou SWOT analýzou. První dvě analýzy se zaměřují především na data získaná z výzkumů a studií Prahy 5 a Prahy 13, a také na data z bakalářské práce "Finanční plán výstavby beachvolejbalového areálu". Následná SWOT analýza je pak postavena na výsledcích těchto předchozích analýz. Výsledky: V práci byl úspěšně zpracován strategický plán pro beachvolejbalový areál plánovaný na Praze 5. Analýza lokality prokázala, že je pro výstavbu areálu vhodná. Z demografického hlediska, občanské vybavenosti i z pohledu konkurence nebyly identifikovány žádné významné překážky. Původní finanční plán a návrh areálu byly v rámci práce aktualizovány a optimalizovány. Klíčová slova: strategická analýza sportovního areálu, SWOT analýza, finanční plán, návrh sportoviště
Výzkum image profesionálních šipkařů
Veleba, Vojtěch ; Viplerová, Tereza (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Výzkum image profesionálních šipkařů Cíle: Hlavním cílem práce je analyzovat obecné faktory ovlivňující image sportovců v odvětví šipek, vyhodnotit, jakým způsobem tyto faktory přispívají k formování image profesionálního šipkaře a vytvořit doporučení pro sportovce v odvětví šipek, jak efektivně ovlivňovat a zlepšovat vlastní image. Metody: V práci je využita kvantitativní metoda elektronického dotazování. Dotazník byl sestaven na základě modelu MABI (model image značky sportovce) a byl vhodně upraven a doplněn, tak aby otázky pasovaly do šipkařského prostředí. Sběr dat proběhl v květnu 2024 a k vyhodnocení byly použity statistické metody. Výsledky: Výsledky ukazují, že image sportovců je velmi subjektivní a každému se na sportovcích může líbit něco jiného. Je možné však tvrdit, že faktory jako jsou logo, samotný výkon hráče či fyzická zdatnost nehrají v šipkařském prostředí při budování image hráčů tak velkou roli jako fyzická atraktivita, vztah s fanoušky či výběr nástupní písně. Klíčová slova: image značky sportovce, šipky, profesionální šipkaři, fanoušci šipek, analýza, marketingový výzkum
Faktory ovlivňující návštěvnost superligových utkání ve florbale
Šnajberková, Vanda ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Viplerová, Tereza (oponent)
Název: Faktory ovlivňující návštěvnost superligových utkání ve florbale Cíle: Cílem diplomové práce je zjistit faktory, které ovlivňují návštěvnost diváků na nejvyšší mužské florbalové soutěži v Česku. Dílčími cíli jsou vysledování základní charakteristiky florbalových diváků a vliv zpoplatnění přenosů na návštěvnost na Superlize. Na základě zjištěných výsledků budou klubům i Českému florbalu navržena doporučení, která pomohou navýšit návštěvnost na superligových zápasech. Metody: V práci je využit kvantitativní i kvalitativní výzkum. Jako kvantitativní byla použita metoda elektronického dotazníkového šetření, která umožnila sebrat data z klubů napříč republikou. Výzkumný vzorek jsou návštěvníci florbalové Superligy, konkrétně 1400 respondentů. Dotazník byl vyplněn 1104x. Práce vyhodnocuje celkem 602 odpovědí, jelikož z důvodu etické stránky výzkumu nebylo možné některé respondenty do výzkumu zařadit. Dotazník zjišťuje důležitost jednotlivých faktorů, které ovlivňují návštěvnost na pětistupňové škále. Faktory jsou rozděleny do tří okruhů: ekonomických, sociálních a sportovních. Pro doplnění výsledků dotazníkového šetření byly využity polostrukturované rozhovory. Náhodným výběrem byli zvoleni čtyři zástupci superligových klubů z řad marketingových pracovníků, trenérů, či funkcionářů a zástupci z řad...
Spokojenost zákazníků ve vybraném fitness centru
Čechová, Adéla ; Viplerová, Tereza (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků ve vybraném fitness centru Cíle: Ústředním cílem této bakalářské práce je prostřednictvím analýzy spokojenosti zákazníků ve vybraném fitness centru navrhnout doporučení, která povedou ke zvýšení kvality poskytovaných služeb. Hlavním záměrem je dosáhnout vyšší míry spokojenosti zákazníků a posílit celkové postavení fitness centra na trhu. Metody: V bakalářské práci je použita metoda SERVQUAL dotazníku k porovnání skutečné úrovně poskytovaných služeb s očekáváním zákazníků. Získané výsledky jsou následně graficky prezentovány pro lepší přehlednost a srozumitelnost. Výsledky: Výsledky studie naznačují celkovou spokojenost zákazníků ve vybraném fitness centru s poskytovanými službami. Nicméně se ukázalo, že některé oblasti služeb nesplňovaly očekávání zákazníků. Tento rozdíl mezi očekáváním a skutečností poskytuje cenné informace pro identifikaci oblastí, ve kterých lze služby vylepšit a tím zvýšit celkovou spokojenost zákazníků. Nejvíce jsou zákazníci spokojeni s prostředím fitness centra a propagačními materiály. Záporné mezery vznikly v dimenzi odpovědný přístup zaměstnanců, kde by mělo fitness centrum apelovat o rychlejší obsloužení klientů, posílení zaměstnanců ve špičce a také zdůraznit důležitost klienta, který je na prvním místě. Klíčová slova: SERVQUAL, fitness...
Úspěšnost studentů studijního programu Management TV a sportu ve vybraných předmětech v době prezenční a distanční výuky
Náhlovský, Daniel ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Viplerová, Tereza (oponent)
Název: Úspěšnost studentů studijního programu Management TV ve vybraných předmětech a sportu v době prezenční a distanční výuky Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce bylo porovnat úspěšnost studentů bakalářského studia studijního programu Management tělesné výchovy a sportu v době prezenční a následně distanční výuky, přičemž pozornost byla zaměřena na studenty 1. ročníků studijního programu Management tělesné výchovy a sportu bakalářského studia. Metody: V první části práce byla aplikovaná kvantitativní výzkumná metoda, tj. komparace. K realizaci výzkumu, bylo nejprve nutné získat data o studijních výsledcích studentů 1. ročníků v akademických letech 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 a 2020/2021 u konkrétních povinných předmětů akreditace. Tato data mi poskytl v anonymizované formě vedoucí bakalářské práce pomocí Studijního informačního systému UK. Výzkumný a zároveň základní soubor představoval studenty 1. ročníků, kteří měli zapsaný konkrétní povinný předmět akreditace ve sledovaných akademických letech, nezávisle na tom, zda uspěli či nikoliv. V druhé (kvalitativní) části výzkumu byl prováděn polostrukturovaný hloubkový rozhovor s učiteli těch předmětů, kde byly zpozorovány výrazné odchylky a rozdíly ve výsledcích studentů ve sledovaných akademických letech. Výsledky: Výsledky, kterých jsem...
Postoj veřejnosti k výstavbě krytého bazénu ve Dvoře Králové nad Labem.
Geisler, Karel ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Viplerová, Tereza (oponent)
Název: Postoj veřejnosti k výstavbě krytého bazénu ve Dvoře Králové nad Labem. Cíle: Hlavním cílem práce je pomocí dotazníkového šetření zjistit postoj veřejnosti ve Dvoře Králové k výstavbě krytého bazénu. Metody: V této práci bylo využito na sběr a vyhodnocení dat postupů kvantitativního výzkumu. Pro dotazování byl použit dotazník vlastní konstrukce ke zjištění postojů veřejnosti k výstavbě krytého bazénu ve Dvoře Králové nad Labem. Výsledky: Na základě získaných dat se dostalo k závěru, že postoje veřejnosti k výstavbě jsou pozitivní a takové sportoviště by bylo vítáno. Zároveň byl projeven zájem o vybavení bazénu saunou, vířivkou a dětským bazénem. Klíčová slova: veřejné mínění, plavecký bazén, marketingový výzkum, sportovní infrastruktura
Koncepce interního PR na FTVS UK
Viplerová, Tereza ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Koncepce interního PR na UK FTVS Cíle: Cílem diplomové práce je sestavit koncepci interních public relations na Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy pro akademický rok 2022/2023 na základě provedených analýz a výzkumu mezi studenty fakulty. Metody: Pro marketingový výzkum byla použita metoda skupinové diskuse, která pomohla pochopit, jaké jsou konkrétní očekávání a klíčové požadavky studentů v komunikaci vůči vedení fakulty a jak studenti vnímají, že jsou tato očekávání a požadavky na UK FTVS naplňovány. Společně s využitím zúčastněného pozorování mohla být sestavena analýza interní skupiny a využívaných nástrojů interních PR. Výsledky: Z uskutečněného výzkumu vyplývá, že studenti jsou na fakultě celkově spokojeni, nicméně vnímají určité nedostatky v komunikaci vedení školy. Největší problém je spatřován v nedostatečné, pozdní a částečné komunikaci, která se objevuje jak při komunikování informací o studiu, tak při informování o jiných skutečnostech na fakultě. Tato neinformovanost se projevuje v rámci ne zcela vhodného využívání některých nástrojů pro interní komunikaci. Nástroje a oblasti, které byly v diskusi nejvíce připomínkovány, jsou studijní oddělení, e-mailová korespondence a využití webových stránek a sociálních sítí jako hlavních komunikačních nástrojů interních PR....
Popularita atletiky u studentů vysokých škol v Praze
Viplerová, Tereza ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Popularita atletiky u studentů vysokých škol v Praze Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit popularitu atletiky u pražských vysokoškolských studentů a na základě toho stanovit doporučení pro Český atletický svaz. Vedlejšími úkoly jsou zjištění aktivního i pasivního zájmu o tento sport a jeho sledovanost v masmédiích. Metody: Pro marketingový výzkum popularity atletiky byla využita metoda elektronického dotazování, která zjišťovala aktivní a pasivní zájem o atletiku, její sledovanost v masmédiích, atraktivitu disciplín atletiky a také získávala názory respondentů na propagaci atletiky, vlivy na její popularitu a také vědomosti v oblasti osobností atletiky. Výsledky: Zjistili jsme, že atletika u studentů vysokých škol v Praze není až tak populární, jejich postoj ale není zcela pesimistický. Mezi aktivním a pasivním zájmem o atletiku existují jisté vazby, ale také existují rozdíly. Studenti spíše nevyhledávají informace o atletice v masmédiích, větší část nechodí ani na stadiony. Mnoho z nich zná hlavně sprintera Usaina Bolta jakožto největší osobnost atletického prostředí. Studenti si myslí, že nedostatečná propagace závodů je jeden z nejvíce negativních vlivů působících na popularitu atletiky a také uvádějí, že by se zlepšením této propagace dala popularita zvýšit. Hlavním...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.