Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh a vyhodnocení nízkonákladové internetové marketingové kampaně pro vzdělávací online produkt
Bělík, Pavel ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Čarek, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá navržením, provedením a vyhodnocením internetové marketingové kampaně pro malý projekt v rané fázi vývoje. Tento projekt se nazývá Hard Work a pohybuje se na trhu online kurzů ke státní maturitě z matematiky. Cílem práce je na základě tří dílčích nízkorozpočtových online marketingových kampaní (Facebooková kampaň, YouTube kampaň a E-mailová kampaň) získat dostatek dat pro vytvoření doporučení, která budou výchozím bodem pro tvorbu následující marketingové komunikace projektu s významně vyšším rozpočtem. Struktura práce je rozvržena do čtyř tematických okruhů. První se zabývá teoretickými základy klasického a internetového marketingu. Druhý slouží k analyzování trhu, odhadu jeho potenciálu a identifikaci cílového zákazníka. Třetí část je návrhem zmiňované kampaně a čtvrtá část všechny tři dílčí kampaně shrnuje, vyhodnocuje a ukazuje další možné cesty směřování marketingové komunikace Hard-Work. Závěr pak koncentruje všechna důležitá doporučení.
Analýza marketingové komunikace City Partner Hotel Atos na sociálních sítích
Pípal, Jan ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci hotelů v prostředí sociálních sítí. Teoretická část popisuje sociální sítě a marketingovou komunikaci na nich. Dále charakterizuje nejvyužívanější a pro hotel nejdůležitější sociální sítě současnosti a jejich marketingové využití. Praktická část se zabývá analýzou aktivit prováděných na sociálních sítích hotelem Atos a jeho konkurenty, které jsou následně porovnány s hotely nejvyšší kategorie. Na základě analýzy jsou pak formulována doporučení a návrhy na co nejefektivnější využívání marketingové komunikace na sociálních sítích v podání definované kategorie hotelů.
Síla sociálních sítí v mezinárodním prostředí
Kochová, Kateřina ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato bakalářská práce Síla sociálních sítí v mezinárodním prostředí analyzuje moc nových sociálních platforem z globálního pohledu za pomocí nahlédnutí do minulosti, analýzou současného stavu a prognózou budoucího vývoje. Cílem práce je sestavit doporučení pro efektivní využití síly sociálních sítí na základě zhodnocení dopadů vybraných kampaní na sociálních sítích a porovnání využívání sociálních sítí ve třech vybraných zemích. První kapitola se zabývá samotným vznikem a charakteristikou sociálních sítí. Druhá kapitola poukazuje, v čem tato daná síla spočívá a jaké budoucí dopady a využití sociální sítě můžou mít na mezinárodní prostředí, i když budeme muset změnit to, na co jsme zvyklí. Ve třetí kapitole jsou popsány dopady vybraných marketingových kampaní, které zasáhly celý svět, a ve čtvrté byl realizován uživatelský průzkum sociálních sítí ve třech vybraných zemích (České republice, Francii a Velké Británii).
Nasazení mobilních zařízení v podniku
Šimůnek, David ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato práce poskytuje společnostem metodický návod umožňující zavádění mobilních zařízení v podniku. A to takovým způsobem, aby byly zohledněny potřebné oblasti jako technologie, dodavatelé, platforma či otázka správy a bezpečnosti. To vše při snaze minimalizace nákladů a důrazu na podporu podnikových cílů s využitím teoretických přístupů v kombinaci se zkušenostmi podniků, které si procesem zavádění těchto technologií prošly.
Řízení a tvorba procesů v rámci projektu svozu dokumentace z poboček a jejich následná optimalizace
Čermáková, Alena ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá procesním a projektovým řízením, definicí a optimalizací procesů ve prospěch zákazníka a nutností správné a dostatečné interní i externí komunikace. Práce obsahuje v jednotlivých kapitolách teoretickou část, která je plynule doplněná o praktické příklady z popisovaného projektu. Takto zvoleným konceptem se snažím poukazovat na to, jak se teorie užívá v praxi a jaké důsledky mohou nastat, pokud se k některým úkonům přistupuje pouze formálně. Cílem práce je upozornit na chyby ve sledovaném projektu a navrhnout vhodné optimalizace vycházející ze zjištění projektu. Následně nedostatky zobecnit a navrhnout manažerská doporučení, která eliminují problematické oblasti a rizika v průběhu projektu a při tvorbě nových procesů.
Zavedení marketingové strategie a vliv redesignu na eshop el-ka.cz
Kofroň, Jakub ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Práce pojednává a řeší problematiku marketingové strategie a tvorby internetového obchodu. Teoretické poznatky zkoumané v práci jsou později prakticky aplikovány na značku spodního prádla El.Ka Underwear, která se tak stává ústředním motivem práce. V úvodu práce jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky, které jsou po prezentaci všech realizovaných kroků v závěru práce vyhodnoceny a zodpovězeny. V úplném závěru práce autor shrnuje veškeré dopady na zkoumanou značku a vyvozuje závěry, které zpracováním práce získal. Veškeré vyhodnocení cílů a zodpovězení výzkumných otázek je podloženo získaními interními daty a detailně vyčísleno.
Marketingová komunikace malé firmy na internetu
Knápková, Kamila ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
V diplomové práci se zaměřuji na vybrané nástroje internetového marketingu, které jsou vhodné pro malé firmy.V první kapitole jsou vysvětleny pojmy internetová reklama a nástroje podpory prodeje na internetu.Dostatečný prostor jde zde věnován pravidlům tvorby webových stránek a způsobu jejich optimalizace pro vyhledávače (SEO), i možnostem měření jejich návštěvnosti (Google Analytics).Druhá kapitola se již soustřeďuje na koncept obsahového marketingu a zejména pak na jeho praktické využití v podnikání za účelem zlepšení obchodních výsledků firmy. Představím zde rovněž sociální sítě, které jsou pro šíření vytvořeného obsahu vhodné. Poslední kapitola je vyústěním předchozích kapitol. Teoretické poznatky jsou zde aplikovány na konkrétní firmě. Veškerá doporučení vzešlá z analýzy současné marketingové komunikace firmy jsou následně aplikována při tvorbě webové stránky nové značky firmy drevozesveta, s.r.o.-Nábytek ze světa.V závěru práce porovnávám úspěšnost původní a nové stránky na základě vybraných parametrů.
Internetový marketing živnostníka
Pérková, Eva ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu internetového marketingu živnostníka. V teoretické části, která se skládá z prvních čtyř kapitol, je představen internetový marketing a jeho nástroje, blíže popsána optimalizace pro vyhledávače (SEO), marketing pro vyhledávače (SEM) a nástroj Google Analytics pro analýzu návštěvnosti. Závěrečná kapitola se zaměřuje na internetový marketing klempíře pana Škocha z Lubné. Rozebírá původní webovou stránku a strategii. Následně popisuje průběh tvorby nové webové stránky, její optimalizaci, tvorbu placených kampaní a Facebookové stránky. V závěru kapitoly dochází ke zhodnocení obou stránek a strategií, uvedena jsou doporučení a zobecněný postup realizace internetového marketingu. Cílem práce je sestavit přehled optimálních nástrojů internetového marketingu všeobecně aplikovatelných především pro živnostníky.
Elektronické knihy a jejich uplatnění v českém vysokém školství
Barvíková, Martina ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Cílem diplomové práce je formulovat doporučení českým vysokým školám ohledně vydávání učebnic a odborných textů v elektronických formátech. Zároveň diplomová práce podává komplexní pohled na český trh s elektronickými knihami a učebnicemi -- popisuje historii, formáty a zabezpečení elektronických knih. Je zmíněn proces výroby elektronických knih a také jednotlivá čtecí zařízení s jejich výhodami a nevýhodami. Je porovnán světový a český trhu s elektronickými knihami a učebnicemi a zmapována dostupnost učebnic a odborných textů v elektronických formátech na českých vysokých školách. V rámci diplomové práce je ověřeno, zda mají studenti vysokých škol o učebnice v elektronickém formátu zájem a zda je poptávka studentů vysokých škol dostatečná k zabezpečení rentability výroby elektronických učebnic takovým způsobem, aby nedocházelo k nelegálnímu šíření obsahu díla a porušování autorských práv.
Selected project methodologies in practice
Hubová, Mária ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Práce se zabývá praktickým využitím projektových metodologií v praxi. V teoretické části jsou definovány základní pojmy jako metodologie, projekt, projektový management, průběh projektu, projektové role a jsou v ní popsány vybrané projektové metodologie. V praktické části jsou teoretické aspekty překlenuty do praxe na příkladech konkrétních projektů a je vyhodnoceno jejich reálné využití.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.