Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza ekonomických ukazatelů vybrané firmy pomocí statistických metod
Bělík, Pavel ; Šlechta, Karel (oponent) ; Novotná, Veronika (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou ekonomických ukazatelů vybrané společnosti. Zdrojem informací pro analýzu jsou podklady z účetnictví firmy. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se věnuje popisu metod finanční analýzy a statistickým metodám. V části praktické již analyzuji účetní výkazy a vybrané ukazatele finanční analýzou a následně aplikuji analýzu časových řad na ekonomické ukazatele.
Analýza ekonomických ukazatelů vybrané firmy pomocí statistických metod
Bělík, Pavel ; Šlechta, Karel (oponent) ; Novotná, Veronika (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou ekonomických ukazatelů vybrané společnosti. Zdrojem informací pro analýzu jsou podklady z účetnictví firmy. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se věnuje popisu metod finanční analýzy a statistickým metodám. V části praktické již analyzuji účetní výkazy a vybrané ukazatele finanční analýzou a následně aplikuji analýzu časových řad na ekonomické ukazatele.
Návrh a vyhodnocení nízkonákladové internetové marketingové kampaně pro vzdělávací online produkt
Bělík, Pavel ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Čarek, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá navržením, provedením a vyhodnocením internetové marketingové kampaně pro malý projekt v rané fázi vývoje. Tento projekt se nazývá Hard Work a pohybuje se na trhu online kurzů ke státní maturitě z matematiky. Cílem práce je na základě tří dílčích nízkorozpočtových online marketingových kampaní (Facebooková kampaň, YouTube kampaň a E-mailová kampaň) získat dostatek dat pro vytvoření doporučení, která budou výchozím bodem pro tvorbu následující marketingové komunikace projektu s významně vyšším rozpočtem. Struktura práce je rozvržena do čtyř tematických okruhů. První se zabývá teoretickými základy klasického a internetového marketingu. Druhý slouží k analyzování trhu, odhadu jeho potenciálu a identifikaci cílového zákazníka. Třetí část je návrhem zmiňované kampaně a čtvrtá část všechny tři dílčí kampaně shrnuje, vyhodnocuje a ukazuje další možné cesty směřování marketingové komunikace Hard-Work. Závěr pak koncentruje všechna důležitá doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.