Název: Návrh a vyhodnocení nízkonákladové internetové marketingové kampaně pro vzdělávací online produkt
Překlad názvu: Creation and evaluation of a low-cost internet marketing campaign for an online educational product
Autoři: Bělík, Pavel ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Čarek, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Hard-Work; nízkonákladová online reklamní kampaň; online kurzy; státní maturita z matematiky; education; mathematics; online courses; online low-cost marketing campaign; school leaving exam

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50165

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205500


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet