Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 161 záznamů.  začátekpředchozí147 - 156další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výzkum trhu dřevěných pelet v České republice
Kožoušková, Kateřina ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Wagnerová, Marie (oponent)
Výzkum trhu byl zadán na požadavek firmy, která plánovala vstoupit na český trh dřevěných pelet. V práci je zkoumána legislativa, politická situace, analýza bytů podle výstavby rodinných domů, analýza technické vybavenosti plynem ze sítě, analýza černého, hnědého uhlí a koksu. Dále je zahrnuto porovnání nákladů na vytápění jednotlivými palivy. Hlavní částí je pak analýza konkurence. Dále navazuje vyhodnocení dotazníků podniků vyrábějící kotle. Marketingovou částí se snažím navrhnout možnosti inzerce do časopisů a výstavy. Závěrem práce jsou výsledná doporučení pro firmu, jak postupovat při vstupu na český trh dřevěných pelet.
Aplikace marketingu jako služby "na poslední cestě"
Pohl, Martin ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kříček, Zdeněk (oponent)
Aplikace marketingu jako služby "na poslední cestě" a srovnání služeb pohřebních agentur nabízených ve Šluknovském výběžku.
Analýza marketingových komunikačních aktivit homeopatického přípravku Oscillococcinum v ČR
Franta, Jaroslav ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Práce se zabývá analýzou televizní reklamy homeopatického přípravku proti chřipce a nachlazení Oscillococcinum v České republice. První část je věnována teoretickému základu, zaměřuje se na nástroje marketingové komunikace, metody stanovení marketingového rozpočtu a především na mediální plánování. Praktická část nejprve seznamuje se společností Boiron CZ a přípravkem Oscillococcinum a dále se věnuje televizní reklamě za období posledních dvou let. Za pomoci monitoringu mediálních výdajů analyzuje celý segment a hlavní konkurenty, data z výzkumu MML-TGI pak pomáhají při definici cílové skupiny a podrobnějšímu zkoumání jejích charakteristik, postojů a konzumace médií. Práce se dále zabývá analýzou dat sledovanosti z TV Metru a v neposlední řadě dokládá vliv televizní reklamy na vývoj prodejů přípravku Oscillococcinum za pomoci dat z výzkumu IMS Health.
Aplikace marketingu ve FN Motol
Marešová, Zuzana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Baudyšová, Jana (oponent)
Práce se zabývá marketingem ve zdravotnictví- konkrétně ve FN Motol. Popisuje služby nabízené touto nemocnicí a jak nemocnice marketing provádí. Dále jsem se zaměřila na kardiochirurgické oddělení.
Marketingové zhodnocení Olympijských her v Pekingu 2008
Lubas, Martin ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na specifika sponzoringu sportovního odvětví, konkrétně na olympijské hry. K tomuto účelu byl proveden marketingový výzkum formou face-to-face dotazování, který poukázal na znalost partnerů Českého olympijského týmu. Záměrem práce je zhodnotit marketing na olympijských hrách v Pekingu 2008 jak z pohledu globálních firem, tak i z pohledu těch českých.
Marketingová strategie nové televizní stanice TV Barrandov
Zábrodská, Jana ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce popisuje marketingovou strategii nové digitální televize, která vstoupila na televizní trh počátkem roku 2009. První část práce se věnuje teoretickému popisu marketingové strategie a českému televiznímu trhu. Druhá část představuje marketingovou strategii TV Barrandov a vyhodnocení průzkumu vnímání televize po třech měsících jejího vysílání. Poznatky praktické části pak shrnuje provedená SWOT analýza.
Marketing a paralympijské hry
Čechová, Pavla ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Práce se v teoretické části zabývá historií paralympijských her a problematikou marketingu neziskové organizace. V souvislosti s touto problematikou jsou nastíněny i základní informace ohledně sponzoringu a public relations. V praktické části se nachází stručný přehled marketingových kampaní z předchozích ročníků paralympijských her a následně návrhy do budoucna pro zlepšení a zkvalitnění komunikace jak s veřejností, tak s potenciálními i současnými sponzory Českého paralympijského výboru.
Marketingový mix ve veterinární ordinace
Žáček, Adam ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Svoboda, Ivo (oponent)
Aplikace marketingových nástrojů (produkt, cena, distribuce, komunikace) v rámci profese veterináře. Důraz je kladen na schopnost komunikace s klientem, která velice významně ovlivňuje spokojenost klientů a tím pádem i úspěšnost soukromé veterinární praxe. Práce se zabývá praxí MVDr. Václava Žáčka, soukromého veterináře ordinujcího vě městech Rumburk, Liberec, Varnsdorf.
Marketing jako služba "na poslední cestě" pro domácí mazlíčky
Mendlová, Hana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Pivný, Václav (oponent)
Práce se zabývá významem existence krematoria zvířat. Dále popisuje marketingový mix společnosti Krematorium zvířat Brno, s.r.o., hodnotí jednotlivé složky a navrhuje možná vylepšení.
Marketing mix on veterinary clinic
Hanulay, Juraj ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Žert, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce se zabývá aplikováním marketingového mixu. Teoretická část definuje důležité pojmy, které se týkají marketingu, marketingu služeb a marketingového mixu. Cílem práce je dokázat, jak lze dobrým marketingem zajistit úspěšnost kliniky.Z práce vyplývá, že úspěch kliniky v první řadě zabezpečí správný výběr pracovníků, jejich odborná úrověň, moderní materiálové a přístrojové vybavení kliniky. K úspěchu se stejnou mírou podepisuje i finanční politika kliniky, její dostupnost, správně vedená komunikace mezi pracovníky kliniky a stejně tak odborný a citlivý přístup k pacientovi. V závěru práce poukazuji na to, co by se ještě v marketingu zlepšit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 161 záznamů.   začátekpředchozí147 - 156další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.