Bakalářské práce

Bakalářské práce Nalezeno 223,683 záznamů.  začátekpředchozí222886 - 222895dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace firem podnikajících v sortimentu oděvů
Mašová, Veronika ; Kašpar, Václav (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje zhodnocení nákupní atmosféry a propagace dvou firem podnikajících v sortimentu oděvů - Marks & Spencer a New Yorker. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy nákupní atmosféry a zvolených oblastí propagace, které jsou v práci ke komparaci firem používány. Praktická část se zabývá charakteristikami konkrétních poboček firem ve zmíněných oblastech. Poslední kapitola obsahuje pozitiva a negativa prodejních jednotek a návrhy, jak by mohly být problematické body vyřešeny.
Mezilidské vztahy na pracovišti- mobbing
Carvová, Kristýna ; Beroušek, Petr (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Tato práce pojednává o mezilidských vztazích na pracovišti, obzvláště pak o problému mobbingu. Jsou zde uvedeny definice mobbingu, jeho formy i návod jak se mu bránit.
Přínosy a rizika projektů financovaných z fondů Evropské unie
Singerová, Dana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce si klade za cíl zodpovědět otázku, jaké lze shledat rizika a přínosy realizace projektů financovaných z fondů Evropské unie. Podstatným kvalitativním znakem této práce je opření konstatovaných přínosů a rizik o zkušenosti a výsledky projektové činnosti evropského projektu Třetí kariéra iniciativy EQUAL.
Adaptace firemní strategie dle vývoje času a situace na trhu
Boršická, Helena ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Firemní strategie konkrétní firmy, ovlivněná proudem času, měnící se legislativou, požadavkami zákazníků a povahy trhu. Autokratické řízení firmy, kerá je plně závislá na schopnostech a dovednostech majitelů jakožto vedoucích pracovníků.Měnící se strategie spolu s generační výměnou vedení. Různorodost podmínek podnikání v návaznosti na politické a územní aspekty.
Ekonomická analýza trhu s nelegálním softwarem
Petříček, Martin ; Ševčík, Miroslav (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent)
Práce se zabývá trhem s nelegálním softwarem. Dokazuje, že se i přes na první pohled nulovou cenu skutečně jedná o trh, analyzuje jeho poptávkovou i nabídkovou stranu a poskytuje srovnání s trhem s legálním softwarem. Dále je v práci uveden vzorec pro výpočet ceny nelegálního softwaru a proveden výpočet v rámci České republiky a analyzovány hlavní příčiny softwarového pirátství. Míra pirátství je určena hlavně cenou legálního softwaru a výší průměrné mzdy. Práce se zaměřuje na intelektuální vlastnictví jako na prvek zasahující do svobodného fungování trhu. Práce poskytuje informace o vývoji softwarového pirátství v rámci celého světa, včetně historického vývoje softwarového pirátství a dále odhaduje budoucí vývoj míry softwarového pirátství v rámci České republiky. Ten je odhadován pro rok 2011 na hodnotu 30%, čímž je prokázána jeho klesající tendence.
Vybraná spojení mezi centrem města a letištěm
Kazakova, Yaugeniya ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Vasiliuk, Alexandr (oponent)
Bakalářská práce se zabývá popisem jednotlivých spojení mezi centrem města a letištěm. Cílem bakalářské práci je zjistit jaké existují typy spojení mezi centrem města a letišti v Praze a Londýně, porovnat dané možností spojení a identifikovat silné a slabé stránky.
ELEKTRONICKÉ PENÍZE A JEJICH PRÁVNÍ ÚPRAVA V ČESKÉ REPUBLICE
Paulíková, Petra ; Půlpánová, Stanislava (vedoucí práce)
Elektronickým platebním prostředkem je prostředek vzdáleného přístupu k peněžní hodnote. Elektronickým peněžním prostředkem je platební prostředek, který uchovává peněžní hodnotu v elektronické podobě. Elektronickými penězi je peněžní hodnota, která představuje pohledávku za vydavatelem, je uchovávána na elektronickém peněžním prostředku. Elektronické peníze můžou vydávat pouze osoby, které určí zákon o platebním styku. K vydávání elektronických peněz uděluje Česká národní banka licenci a povolení. Česká národní banka stanovuje další požadavky a povinnosti pro vydavatele. Druhy elektronických peněz rozlišujeme podle několika různých hledisk. V procesu placení a zúčtování rozlišujeme centralizovaný a decentralizovaný systém. Elektronické platební systémy jsou děleny podle způsobu realizace, dále rozeznáváme systémy podle výše sumy. Na rysech jednotlivých systémů závisí konkrétní bezpečnostní požadavky. First Virtual, DigiCash, Millicent a Mondex jsou návrhy elektronických peněz od konkrétních firem. Zvláštní podskupimou elektronických platebních systémů jsou platební služby, poskytované prostřednictvím mobilních platebních systémů.
Budoucnost biopaliv v evropském palivoenergetickém řetězci
Grygar, Filip ; Slavíková, Lenka (vedoucí práce) ; Czesaný, Slavoj (oponent)
Tato práce se zabývá zaváděním biosložek do pohonných hmot v Evropské Unii a dopadem této činnosti na životní prostředí a ekonomiku států. Jedná se o snahu redukovat závislost na ropě, jejíž zásoby se dle odborníků snižují a taktéž o snahu omezit produkci emisí z automobilové dopravy, zejména skleníkových plynů, jež se nemalou měrou podílejí na klimatických změnách. Nárůst spotřeby ropy a produkce emisí během posledního století je vysoký a způsoben především zvyšujícím se počtem automobilů, který je ovlivněn mimo jiné, vyšší životní úrovní obyvatel Evropy. Cílem této práce je srovnat mezi sebou ideu Evropské unie o přechodu na biopaliva a zprávy světových organizací, které tento postup kritizují. Dalším cílem práce bude snaha zjistit, zda vůbec, a za jakých podmínek, a v jakém množství je zavádění biosložek výhodné a ekonomicky efektivní, vzhledem k nákladům na výrobu směsného paliva a nákladům na zavedení opatření včetně dopadu na státní rozpočet.
Nové trendy marketingovej komunikácie a ich využitie v praxi
Murčo, Dušan ; Vítek, Jiří (vedoucí práce) ; Popel, Stanislav (oponent)
Práca sa zaoberá novými trendami marketingovej komunikácie a ich aplikácií v praxi. V prvej časti je vysvetlená teória a nový prístup k marketingu, tak ako aj téoria marketingovej komunikácie. Po nej už nasledujú spracované vybrané nové trendy marketingovej komunikácie. V praktickej časti je predstavená spoločnosť Student Agency. Nosnú časť tvorí návrh na využitie nových trendov v komunikácií tejto firmy. Sú predstavené 2 varianty možného prevedenia, v závere je finalné odproučenie.
Podnikatelský plán restaurace \\\\
Maskaliova, Maryia ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Řehoř, Václav (oponent)
Podnikatelský plán nově vzníklající restaurace

Bakalářské práce : Nalezeno 223,683 záznamů.   začátekpředchozí222886 - 222895dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.