National Repository of Grey Literature 764 records found  beginprevious753 - 762next  jump to record: Search took 0.02 seconds. 
Využití regrese s kategoriální vysvětlovanou proměnnou ve výzkumu trhu
Königová, Petra ; Voříšková, Iva (advisor) ; Papež, Michal (referee)
Cílem této práce je zmapovat využívání logistické regrese ve výzkumu trhu a upozornit na možnosti, které pro výzkum trhu tato metoda otevírá. Text je strukturován do tří částí. První část obsahuje teorii k dané problematice, věnuje se vysvětlení pojmů a postupů. Ve druhé je rozebíráno využití logistické regrese v praxi. Třetí část je praktická. Na reálná data je aplikována logistická regrese a je zjišťováno, nakolik může být logistická regrese v daném případě užitečná. Za hlavní přínos práce je možné považovat právě aplikaci metody na tato reálná data, kdy byly nastíněny možnosti využití logistické regrese ve výzkumu trhu.
Výzkum trhu jogurtů
Chárová, Markéta ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Zamazalová, Marcela (referee)
Diplomová práce zkoumá trh jogurtů v České Republice.Popisuje metodologii výzkumu trhu, následně uvádí výsledky zjištěné šetřením.Práce odpoví na otázky, jaké jsou nejoblíbenější příchutě jogurtů mezi studenty, jaké jsou nákupní a spotřební zvyky studentů, jací výrobci jogurtů se na našem trhu řadí mezi přední atd.V práci jsou také popsány významní výrobci jogurtů na českém trhu, přičemž je kladen důraz na jejich komunikační politiku.Tato práce říká, co se na trhu děje, jaké je chování zákazníků, jaké jsou názory a postoje spotřebitelů.
Nástroje proexportní politiky se zaměřením na investiční pobídky
Slabý, Roman ; Sato, Alexej (advisor) ; Dvořáček, Jiří (referee)
Diplomová práce se zabývá vztahem a komplementaritou proexportní politiky a investičních pobídek. Jak teoretická expozice, tak praxe v České republice poukazují na potřebu vzájemné součinnosti a možnost výhodné komplementarity.
Public Relations in Qlik.cz company
Vrkočová, Pavlína Bc. ; Nesnídalová, Jitka (advisor) ; Boháč, Petr (referee)
Diplomová práce se zabývá aktivitami Public Relations ve vybrané organizaci. Teoretická část představuje stručný úvod do problematiky PR. Praktická část se zabývá definováním cílové skupiny a následně přípravou tiskové konference. V práci je také proveden výzkum, který přináší informace o možné budoucí strategii společnosti. Závěrečná kapitola je věnována zhodnocení projektu Public Relations a návrhům na zlepšení pro vybranou společnost.
Marketingový výzkum předplatitelských služeb
Maderová, Dagmar ; Koudelka, Jan (advisor) ; Smržová, Martina (referee)
Práce řeší problematiku předplatitelských služeb časopisů. Metodami marketingového výzkumu hledá odpovědi na otázky týkající se vztahu čtenářů časopisů k předplatitelským službám.
TutORial, on-line systém pro výuku operačního výzkumu
Svobodová, Lucie ; Jablonský, Josef (advisor) ; Fábry, Jan (referee)
Projekt TutORial je on-line systémem pro výuku operačního výzkumu. Snaží se na webu přiblížit operační výzkum širší veřejnosti. Projekt TutORial je rozdělený celkem do sedmi sekcí. Bakalářská práce má tři hlavní části, v první z nich jsou stručně představeny všechny sekce projektu. Druhá část se detailně zaměřuje na úlohy lineárního programování a jednotlivé modely z projektu, stejně tak jako část třetí,kde je detailně popsaná problematika úloh celočíselného programování. Veškeré poznatky jsou shrnuty v závěru.
Charakteristika na trhu v oblasti přepravy zásilek
Hermanová, Helena ; Grossmutová, Jana (advisor) ; Sedlák, Jaromír (referee)
Charakteristika přepravy balíkových zásilek v oblasti vnitrostátního styku. Byly osloveny vybrané logistické firmy s přesně specifikovanými požadavky zákazníka, požadavky byly zaslány e-mailem a odpovědi na zasláné otázky byly následně zpracovány do tabulky a vyhodnoceny. Cílem práce byla charakteristika jednotlivých logistických společností a vyhodnocení jejich nabídky k zaslané poptávce.
Analýza spokojenosti zaměstnanců
Rýparová, Adéla ; Černá, Jitka (advisor) ; Nováček, Jan (referee) ; Novák, Tomáš (referee)
Práce se ve své teoretické části zabývá marketingovým výzkumem, jeho jednotlivými fázemi a dělením. Praktická část je zaměřena na výzkum spokojenosti zaměstnanců, který byl proveden s časovým odstupem dvou let, porovnává jednotlivé výsledky a navrhuje doporučení pro další vývoj a postup.
Marketing destinace cestovního ruchu Třebíč
Navrkalová, Iva ; Jakubíková, Dagmar (advisor) ; Heřman, Pavel (referee)
Práce se zabývá marketingem cestovního ruchu ve městě (destinaci). Teoretická část se zabývá marketingem měst a obcí a marketingem destinací CR. Praktická část obsahuje zpracovanou prostorovou analýzu a SWOT analýzu dané destinace. Kromě jiných je v příloze obsaženo vyhodnocení výzkumu návštěvnosti města, kraje a ČR.
Czech Retail Chain's Competitive Position Development
Häuser, Vít ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Bursíková, Marcela (referee)
Analýza konkurenční pozice Jednoty Opava s.d. za pomoci sekundárních dat a nástroje analýzy SWOT. Identifikace tržních výzev a mezer, provedení zákaznického výzkumu trhu za účelem nalezení slabých míst v marketingovém mixu firmu. Segmentace zákaznických skupin. Porovnání s konkurencí.

National Repository of Grey Literature : 764 records found   beginprevious753 - 762next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.