Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,362 záznamů.  začátekpředchozí2350 - 2359další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Budování Corporate Image a Corporate Identity
Vizingr, Tomáš ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Pohled na firemní identitu a firemní image. Práce přináší několik úhlů pohledu na prvky determinující firemní identitu: Corporate Design, produkt organizace, kulturu organizace, organizační chování a komunikaci organizace. Aplikace psychologických, sociologických teorií a teorie řízení a managementu na dané téma vysvětluje, jakým způsobem je pomocí firemní identity vytvářen firemní image. Praktická část se zabývá analýzou firemní identity a image firmy InBev, Staropramen.
Design a architektura IS - studie systému Omnia
Vašut, Lukáš ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent) ; Borlok, Ján (oponent)
Práce je pojata jako případová studie a zabývám se v ní nejen tím, jak systém vypadá, ale také jaký mám dopad a jak ovlivňuje běžnou pracovní činnost zaměstnanců ? uživatelů systému ve společnosti Allen & Overy. Cílem je a analyzovat tento IS, popsat jej z vnějšku, ale také ze vnitř a v neposlední řadě také určit a kvalifikovat vlivy jednotlivých jeho částí na fungování systému a jejich důležitost pro budoucí vývoj. K dosažení těchto cílů jsem použil různé analytické metody, jako jsou pozorování, praktickou interakci a testování. V práci se zabývám hardwarovou a softwarovou stránkou IS, jeho vývojem, podporou, údržbou a v neposlední řadě také sociální a business stránkou IS.
Vnímání firemního stylu a kultury v České republice
Kyncl, Jiří ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Práce definuje firemní styl, firemní design a jeho prvky, zabývá se firemní komunikací, kulturou a komponentami firemního designu-značkou, barvami, písmem, grafickým manuálem apod. Pomocí informací od firem z oboru a poptávky a nabídky analyzuje vnímání firemního stylu v ČR.
Informační architektura a grafický design na webu
Šromek, Jan ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Bednář, Petr (oponent)
Tato práce popisuje proces tvorby návrhu webové prezentace. Zaměřuje se na popis informační architektury a grafiky a následně vztahy mezi nimi. Práce obsahuje případovou studii, která řeší redesign (návrh informační architektury a grafiky) rozsáhlého českého video portálu.
J2EE design patterns
Kubal, Pavel ; Hamerník, Petr (vedoucí práce) ; Pavlíček, Luboš (oponent)
Práce si klade za cíl poskytnout ucelený pohled na problematiku J2EE návrhových vzorů zejména z pohledu praktického využití a jejich přínosu pro návrh a vývoj softwaru v prostředí Javy Enterprise Edition. V první části se věnuji seznámení se základními pojmy, na nichž celý dokument staví, což umožní čtenáři lépe nahlédnout do praktické části. Druhá část Vzory a J2EE zmiňuje celou řadu doporučení, které vykrystalizovali v průběhu několika let vývoje pod J2EE a dále zmiňuje nejrůznější strategie pro řešení celé řady problémů, s nimiž se softwaroví vývojáři denně setkávají. Dále následuje katalog 21 J2EE návrhových vzorů s jejich detailním popisem a možnostmi praktického využití. Klíčovou a nedílnou součástí této práce je ukázkový příklad, který ilustruje využití návrhových vzorů v reálném prostředí na reálném projektu. Toto propojení teorie s praxí ukazuje jak lze aplikovat návrhové vzory na skutečný problém. Zhodnocení přínosu vzorů pak uzavírá tuto práci a dává si za cíl objektivně zhodnotit světlé i stinné stránky dané problematiky.
Potenciál a omezení vybraných českých veřejných inf. systémů z hlediska lidského faktoru
Halamíček, Jan ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Práce se zabývá tím, jaké jsou rozdíly v přístupu k člověku jakožto uživateli u elektronických informačních systémů a přirozených systémů, fungujících na mezilidské interakci a výměně informací. Stanovená hypotéza o těchto rozdílech je ověřována na skupině kvalitativně různých veřejných webových informačních systémů pomocí hodnocení lidské interakce s nimi na příkladu uspokojování běžné informační potřeby. Výsledky této interakce jsou zdrojem zkušeností a poznatků k designu informačních systémů obecně.
Design jako konkurenční výhoda
Mynařík, Jan ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Vokrouhlický, Zbyněk (oponent)
Práce pojednává o možnostech využití designu jako konkurenční výhody, definuje samotný pojem ?design? a dále se zabývá historií designu, jeho využitím v podniku, aplikací na obaly, výrobky a služby, jak ovlivňuje rozhodování zákazníků a dalšími výhodami, které může přinést. To pak ukazuje na příkladu produktů společnosti Linet, která vyrábí lůžka pro zdravotnictví a pečovatelství.
Konkurenceschopnost českého designu
Petrák, Jiří ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Cílem práce je seznámit čtenáře s pojmem design, jeho vývojem a různými kategoriemi. Dále přibližuje využití designu jako důležitého marketingového nástroje a jeho implementaci v rámci konkurenční strategie modrého oceanu. V praktické části je nastíněna nejprve konkrétní aplikace společnosti Apple computer. Část "Český design" je věnována konkrétním úspěšným spolupracím designérů a českých firem jako jsou Linet, Mattoni, Pivovary Staropramen a další. Na závěr práce nastínňuje proces založení designové značky KATARZE a přínos z její prezetance na akci Designblok.
Vývoj modulu pro správu dokumentů v rámci portálu INOVIO
Michálek, Lukáš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Obsahem mé diplomové práce je analýza požadavků na systém pro správu dokumentů a návrh řešení těchto požadavků v modulu pro modul pro správu dokumentů portálu Inovio. V první části uvádím čtenáře do problematiky systémů pro správu dokumentů a stručně popisuji, jaké je místo těchto systémů v podnikové informatice. Dále popisuji vznikající webový portál Inovio a jeho aplikační moduly, zejména modul pro správu dokumentů. K návrhu tohoto modulu moje práce přispívá. Druhá část práce je potom zaměřena na konkrétní funkční i nefunkční požadavky kladené na systém pro správu dokumentů i obecně na webovou aplikaci. V této části čtenář nalezne jak analýzu požadavků, tak i konkrétní návrhy jejich řešení v modulu pro správu dokumentů portálu Inovio.
Design jako marketingový nástroj, jeho role a vnímání u veřejnosti
Kostík, Ondřej ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Simmová, Hilda (oponent)
Jakým způsobem a jak silně ovlivňuje design marketing a spotřebitele. Jaké je vnímání designu mezi odborníky, kteří ho tvoří a následně jeho uživateli.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,362 záznamů.   začátekpředchozí2350 - 2359další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.