|
Komunikační strategie podniku
Uherková, Marie ; MSc, Peter Marcely (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá online marketingem, respektive optimalizací marketingové komunikační strategie s vytvořením krátkodobé marketingové kampaně pro webovou stránku zabývající se online vývěskou pracovních nabídek na dálku. Praktická část se odvíjí od teoretického základu a provedených analýz, které se kromě výchozího stavu marketingové komunikace zabývají konkurencí a vnějším i vnitřním prostředím. Z vytvořené marketingové komunikační strategie je detailně probrána její testovací fáze. V průběhu této testovací kampaně jsou stanoveny dílčí cíle, které ověřují racionalitu navržené strategie a směřují k naplnění hlavního cíle strategie. Po zhodnocení úspěšnosti kampaně bude sestaven optimalizovaný plán marketingové komunikační strategie.
|
|
Komunikační strategie podniku
Uherková, Marie ; MSc, Peter Marcely (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá online marketingem, respektive optimalizací marketingové komunikační strategie s vytvořením krátkodobé marketingové kampaně pro webovou stránku zabývající se online vývěskou pracovních nabídek na dálku. Praktická část se odvíjí od teoretického základu a provedených analýz, které se kromě výchozího stavu marketingové komunikace zabývají konkurencí a vnějším i vnitřním prostředím. Z vytvořené marketingové komunikační strategie je detailně probrána její testovací fáze. V průběhu této testovací kampaně jsou stanoveny dílčí cíle, které ověřují racionalitu navržené strategie a směřují k naplnění hlavního cíle strategie. Po zhodnocení úspěšnosti kampaně bude sestaven optimalizovaný plán marketingové komunikační strategie.
|
|
Právne aspekty reklamy na internete
Sopková, Katarína
Sopková, K. Právní aspekty reklamy na internetu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Tato bakalářská práce se zaobírá právními aspekty reklamy na internetu. Práce je rozdělená do dvou částí. V první části se věnuje definici pojmů jako reklama, regulace reklamy, nekalá soutěž atd. Podstatou je popsání fungování reklamního systému Google Adwords. V druhé části je hlavním tématem náhled na Google Adwords z ekonomické i právní stránky. Vlastní práce ještě zahrnuje problematiku sociálních sítí.
|
|
Internetová reklama jako nástroj marketingu
Šolín, Petr ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o internetové reklamě jako nástroji marketingu. Cílem této práce je správné pochopení pojmu internetová reklama a také souhrn nepsaných pravidel a doporučení internetové reklamy pro firmy. Teoretická část se zabývá marketingovým mixem jako důležitým prvkem marketingu, pokračuje vysvětlováním pojmu internetová reklama a jejích třech nedílných části. Mezi tyto části řadíme Search marketing, Textovou reklamu, Plošnou reklamu. Každé z těchto části je věnována samostatná kapitola vysvětlující podstatu daného pojmu. V závěru teoretické části jsou zmíněny modely pro platbu za reklamu a také nástroje pro měřitelnost internetové reklamy. Praktická část je rozdělena na dva díly. První obsahuje výběr firmy, na které je testován nástroj Google Analytics. Výsledky měření jsou zobrazeny na příkladech a náležitě interpretovány. Druhý díl obsahuje vyhodnocený marketingový průzkum. Výsledky jsou použity spolu s daty z měření pro vyhodnocení hypotéz. Následně jsou sepsána zmiňovaná pravidla a doporučení.
|