| |
|
Manažerské funkce a jejich delegování na sloučené mateřské škole v Praze
Vatolinová, Nina ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Trojanová, Irena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá manažerskými funkcemi a jejich delegováním. Jde o delegování pravomocí, kompetencí a odpovědnosti směrem od ředitelky sloučené mateřské školy v Praze k zástupkyni, která vede odloučené pracoviště. Jedná se výlučně o školy, které vznikly sloučením několika původně samostatných mateřských škol. Teoretická část práce vychází z poznatků z odborné literatury. Výzkumná část obsahuje analýzu výsledků dotazníkového šetření, které proběhlo na 10 sloučených mateřských školách v Praze a týkalo se delegování v práci ředitelky mateřské školy. Dotazníkového šetření se účastnily ředitelky sloučených mateřských škol a zástupkyně ředitelek, které vedou odloučené pracoviště. Autorka práce se snaží odpovědět na dotaz, jaké manažerské funkce je možné delegovat na odloučeném pracovišti.
|
|
Evaluační nástroje pro hodnocení školního vzdělávacího programu v oblasti pedagogického procesu
Tichá, Zdeňka ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Závěrečná práce se zabývá metodami a technikami, které slouží ke sběru a analýze dat užívaných v evaluačním procesu v oblasti školních vzdělávacích programů (ŠVP) v mateřské škole. Teoretická část vymezuje definice a základní pojmy související s oblastí hodnocení a evaluace, evaluačních nástrojů a procesů. Pojmenovává základní metody a techniky evaluačních procesů a jejich praktické používání při vyhodnocování evaluačního systému v ŠVP v podmínkách sloučených mateřských škol. V empirické části se zaměřuje na oblast evaluace školních vzdělávacích programů v podmínkách sloučených mateřských škol a pracuje s informacemi získanými dotazníkovým šetřením. Zkoumá praktické využívání konkrétních evaluačních nástrojů při vyhodnocování evaluačních systémů. Analyzuje vlastní realizaci, efektivitu a funkčnost evaluačních praktik a hodnocení výsledků výzkumného šetření. Na závěr přináší doporučení možných postupů a řešení zjištěných nedostatků v oblasti evaluace školních vzdělávacích programů v podmínkách sloučených mateřských škol.
|
|
Evaluační nástroje pro hodnocení školního vzdělávacího programu v oblasti pedagogického procesu
Tichá, Zdeňka ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Závěrečná práce se zabývá metodami a technikami, které slouží ke sběru a analýze dat užívaných v evaluačním procesu v oblasti školních vzdělávacích programů (ŠVP) v mateřské škole. Teoretická část vymezuje definice a základní pojmy související s oblastí hodnocení a evaluace, evaluačních nástrojů a procesů. Pojmenovává základní metody a techniky evaluačních procesů a jejich praktické používání při vyhodnocování evaluačního systému v ŠVP v podmínkách sloučených mateřských škol. V empirické části se zaměřuje na oblast evaluace školních vzdělávacích programů v podmínkách sloučených mateřských škol a pracuje s informacemi získanými dotazníkovým šetřením. Zkoumá praktické využívání konkrétních evaluačních nástrojů při vyhodnocování evaluačních systémů. Analyzuje vlastní realizaci, efektivitu a funkčnost evaluačních praktik a hodnocení výsledků výzkumného šetření. Na závěr přináší doporučení možných postupů a řešení zjištěných nedostatků v oblasti evaluace školních vzdělávacích programů v podmínkách sloučených mateřských škol.
|
|
Manažerské funkce a jejich delegování na sloučené mateřské škole v Praze
Vatolinová, Nina ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Trojanová, Irena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá manažerskými funkcemi a jejich delegováním. Jde o delegování pravomocí, kompetencí a odpovědnosti směrem od ředitelky sloučené mateřské školy v Praze k zástupkyni, která vede odloučené pracoviště. Jedná se výlučně o školy, které vznikly sloučením několika původně samostatných mateřských škol. Teoretická část práce vychází z poznatků z odborné literatury. Výzkumná část obsahuje analýzu výsledků dotazníkového šetření, které proběhlo na 10 sloučených mateřských školách v Praze a týkalo se delegování v práci ředitelky mateřské školy. Dotazníkového šetření se účastnily ředitelky sloučených mateřských škol a zástupkyně ředitelek, které vedou odloučené pracoviště. Autorka práce se snaží odpovědět na dotaz, jaké manažerské funkce je možné delegovat na odloučeném pracovišti.
|
| |