Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Fotogrammetrické snímaní polohy jezdce na motocyklu
Lečbych, Jiří ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Fojtášek, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem měřicího zařízení, které by umožňovalo snímat pohyby jezdce během dynamických jízdních stavů, s cílem vytvořit simulaci v multi-body softwaru na základě naměřených dat. V první části práce je věnována pozornost přehledu současného stavu poznání, tj. principům fotogrammetrie, používaným snímačům a vlastnostem motocyklu. Druhá část pojednává o samotné konstrukci měřicího řetězce, realizaci měření, zpracování dat a jejich vyhodnocení v multi-body softwaru.
Design of Formula Student Wheel Suspensions
Urban, Marek ; Fojtášek, Jan (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
This thesis deals with design of suspension kinematics of both axles. Based on analyses of on-track data, multi-body simulations in Adams Car, simulations in Matlab and analytical calculations in Mathcad, various changes of the design are conducted in order to improve the vehicle dynamics of the Formula student car. Individual kinematic changes are made as a response to specific problems that were perceived with the previous car. One of the issues is the packaging of the decoupled roll and heave suspension system and rear suspension links, with the aim to minimize mass, center of gravity height and yawing moment of inertia. Beside packaging, changes of front wheel geometry were conducted to utilize the tire and minimize steering torque. Also, kinematics and compliance simulations of the rear suspension are conducted and a measuring device is designed. Lastly, the effects of kinematic changes and compliance on the steady-state vehicle dynamics are studied using the Force-moment method full-vehicle simulation in Adams, which is then post-processed in Matlab.
Analýza silových účinků v tříbodovém závěsu na výstupní parametry traktoru
Rendek, Marek ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Bauer, František (vedoucí práce)
V diplomovej práci je rozoberaná problematika silových účinkov v tiahlach trojbodového závesu v prostredí multi-body, v závislosti na silách vyvodených na pluh počas orby. Prostredníctvom simulácií sú ďalej identifikované silové reakcie pod traktorovými kolesami pre rôzne podmienky. V práci je taktiež analyzovaný vplyv uchytenia horného tiahla vzhľadom ku výstupným parametrom traktoru.
Analýza měřených dynamických stavů motocyklů
Tobiáš, Martin ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá přípravou motocyklu pro analýzu jeho dynamických jízdních stavů v rámci dlouhodobého projektu na Ústavu automobilního a dopravního inženýrství na FSI VUT. Na základě naměřených parametrů je vytvořen jeho multi-body model a je navržen měřící systém pro měření jízdních stavů. Potřebné parametry motocyklu byly naměřeny pomocí 3D skeneru a experimentálně s využitím výpočetní techniky a CAD softwaru. Byl tak položen základ pro navazující výzkumné a vývojové práce.
Fotogrammetrické snímaní polohy jezdce na motocyklu
Lečbych, Jiří ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Fojtášek, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem měřicího zařízení, které by umožňovalo snímat pohyby jezdce během dynamických jízdních stavů, s cílem vytvořit simulaci v multi-body softwaru na základě naměřených dat. V první části práce je věnována pozornost přehledu současného stavu poznání, tj. principům fotogrammetrie, používaným snímačům a vlastnostem motocyklu. Druhá část pojednává o samotné konstrukci měřicího řetězce, realizaci měření, zpracování dat a jejich vyhodnocení v multi-body softwaru.
Design of Formula Student Wheel Suspensions
Urban, Marek ; Fojtášek, Jan (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
This thesis deals with design of suspension kinematics of both axles. Based on analyses of on-track data, multi-body simulations in Adams Car, simulations in Matlab and analytical calculations in Mathcad, various changes of the design are conducted in order to improve the vehicle dynamics of the Formula student car. Individual kinematic changes are made as a response to specific problems that were perceived with the previous car. One of the issues is the packaging of the decoupled roll and heave suspension system and rear suspension links, with the aim to minimize mass, center of gravity height and yawing moment of inertia. Beside packaging, changes of front wheel geometry were conducted to utilize the tire and minimize steering torque. Also, kinematics and compliance simulations of the rear suspension are conducted and a measuring device is designed. Lastly, the effects of kinematic changes and compliance on the steady-state vehicle dynamics are studied using the Force-moment method full-vehicle simulation in Adams, which is then post-processed in Matlab.
Analýza měřených dynamických stavů motocyklů
Tobiáš, Martin ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá přípravou motocyklu pro analýzu jeho dynamických jízdních stavů v rámci dlouhodobého projektu na Ústavu automobilního a dopravního inženýrství na FSI VUT. Na základě naměřených parametrů je vytvořen jeho multi-body model a je navržen měřící systém pro měření jízdních stavů. Potřebné parametry motocyklu byly naměřeny pomocí 3D skeneru a experimentálně s využitím výpočetní techniky a CAD softwaru. Byl tak položen základ pro navazující výzkumné a vývojové práce.
Analýza silových účinků v tříbodovém závěsu na výstupní parametry traktoru
Rendek, Marek ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Bauer, František (vedoucí práce)
V diplomovej práci je rozoberaná problematika silových účinkov v tiahlach trojbodového závesu v prostredí multi-body, v závislosti na silách vyvodených na pluh počas orby. Prostredníctvom simulácií sú ďalej identifikované silové reakcie pod traktorovými kolesami pre rôzne podmienky. V práci je taktiež analyzovaný vplyv uchytenia horného tiahla vzhľadom ku výstupným parametrom traktoru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.