Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 376 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Plýtvání potravinami v maloobchodních řetězcích
Kučerová, Barbora
Bakalářská práce se zaobírá tématem plýtvání potravinami, konkrétně je zaměřena na úroveň maloobchodu. Cílem závěrečné práce je popis procesu plýtvání potravin v maloobchodních řetězcích a analýza oblastí, kde lze předpokládat nehospodárné nakládání s potravinami, především pak identifikace problémových oblastí a návrh opatření, jak eliminovat neefektivní hospodaření s potravinami v maloobchodě a tím snižovat náklady maloobchodu. Pro vymezení problémových oblastí bude po- třeba popsat celý dodavatelsko-odběratelský řetězec. Vzhledem k nedostatečnému zastoupení studií a výzkumů vázaných na tuto problematiku v České republice, bu- dou sekundární data zpracována na základě zahraničních studií. Primární data bu- dou získána od zástupců maloobchodů, na základě jejichž výstupu bude možné iden- tifikovat problematické oblasti v maloobchodě.
Influence of the institutional environment on retail industry in Ukraine
Korolov, Ivan
Tato bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení vlivu regulační kvality a právní-ho prostředí na ukrajinský maloobchod. Jako referenční období byly zvoleny roky 2006-2015. Základní vzorek maloobchodních podniků obsahuje údaje z 4721 ma-loobchodních firem a další vzorek obsahuje údaje z 2173 firem. Jako indikátory institucí jsou zvolené indexy Doing Business. Práce využívá regresní analýzy pane-lových dat s pevnými efekty pro identifikaci a kvantifikaci. Výsledky ukazují, že vliv jednotlivých institucionálních indikátorů je nejednoznačný v případě regulaci za-hraničního obchodu a daňového systému. Nicméně převažují statisticky významné a pozitivní účinky pro oblast udržitelnosti smluv (soudní systém), a snadnost zís-kaní úvěru pro maloobchodní společnost.
Regulatory changes and retail industry in Ukraine
Korolov, Ivan
Cílem této diplomové práce je zhodnocení dopadu regulatorních změn na ukrajinský maloobchod. Podstatou výzkumu je empirické posouzení vlivu identifikovaných institucionálních změn na ekonomickou výkonnost maloobchodních podniků. Kvůli dostupnosti firemních dat a vysokému počtu reforem se práce zaměřuje na roky 2009-2016. Vliv klíčových regulatorních změn se hodnotí na hospodářských výsledcích více než 9 000 tržních subjektů. V práci se pak zvlášť hodnotí, jaký byl tento vliv na MSP. Práce využívá regresní analýzu panelových dat s použitím fixních efektů a kontroly robustnosti. Výsledky naznačují, že změny v regulaci maloobchodního podnikání mají pro firmy pozitivní přínos, zatímco daňové reformy působí negativně ihned po nabytí jejich účinnosti. Ukrajinská „proevropská“ politika deregulace podnikání celkově přináší pozitivní výsledky v kontextu výkonnosti maloobchodních podniků. Drobné rozdíly vykazuje porovnání výsledků regresní analýzy celého maloobchodního trhu a MSP. Účinky proměnných regresní analýzy souhlasí s ekonomickou teorií a očekáváními z teoretického pozadí práce. Práce zahrnuje rozsáhlou diskusi analyzovaných regulatorních změn a přehled vývoje ukrajinského maloobchodu během referenčního období.
Vnímání letákových kampaní spotřebiteli a návrhy na jejich optimalizaci
Zachrdlová, Lenka
Tato bakalářská práce se zabývá letákovými kampaněmi subjektů působících na trhu s potravinami v České republice. Analyzuje vnímání těchto letákových kampaní spotřebiteli, určuje, jak s nimi spotřebitelé nakládají, jak jsou jimi ovlivňování a popisuje jejich preference z hlediska sledované problematiky. Práce poskytuje subjektům jednotlivá doporučení na základě zjištěných výsledků pocházejících z primárních a sekundárních zdrojů. Primární data byla získaná formou dotazníkového šetření. Závěrem byly navrhnuty segmenty spotřebitelů, kterým jsou letákové kampaně vhodně přizpůsobeny.
Nákupní chování spotřebitelů na trhu s parfémy v České republice
Obořilová, Tereza
Obořilová, T. Nákupní chování spotřebitelů na trhu s parfémy v České republice. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Práce pojednává o zkoumání spotřebitelského chování na trhu s parfémy v České republice. Pro sběr dat je využit marketingový výzkum. Tato data jsou analyzována pro identifikaci faktorů, které spotřebitele ovlivňují při spotřebitelském nakupování a rozhodování o nákupu. Soustřeďuje se na faktory kdy, kde a proč jsou nákupy prováděny, preference spotřebitelů a motivaci k nákupu.
Identifikace faktorů ovlivňující věrnost zákazníku k maloobchodům s potravinami v ČR.
Skokanová, Irena
Tato bakalářská práce se zabývá identifikací faktorů ovlivňujících věrnost zá-kazníků při nakupování potravin v maloobchodech v České republice. Na zá-kladě dotazníkového šetření identifikuje zákazníky jednotlivých maloobchodů, zjišťuje jejich preference při výběru hlavního nákupního místa a poskytuje stanoviska týkající se jejich věrnosti ke zvoleným maloobchodům. Závěr bakalářské práce přináší shrnutí dosažených výsledků a formuluje náv-rhy na posílení zákaznické věrnosti.
Zvýšení efektivity informačních technologií v malém podniku
Čecháková, Kristýna
Čecháková, K. Zvýšení efektivity informačních technologií v malém podniku. Baka-lářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Tématem této bakalářské práce je Analýza současného stavu informačních technologií v podniku Brněnka spol. s r. o. Dále se zabývá vybranými alternativami informačních technologií a s nimi spojenými nezbytnými náklady potřebnými pro jejich implementaci v podniku. Na základě získaných informací jsou navrženy změny pro dosažení maximální efektivity informačních technologií firmy.
Chování spotřebitelů na trhu lékáren v ČR
Sochorová, Jana
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu lékáren v ČR. Jejím hlavním cílem je poznat charakteristiky chování spotřebitelů na trhu lékáren v ČR a následně navrhnout marketingová doporučení pro lékárny podnikající nezávisle na některém z existujících řetězců. Práce se zaměřuje na identifikaci faktorů ovliv-ňujících výběr lékárny a faktory působící na spotřebitele při návštěvě lékárny. Cho-vání spotřebitelů na trhu lékáren bylo zkoumáno pomocí dotazníkového šetření (n = 456). Tato data byla zpracována a vyhodnocena s využitím statistického soft-waru Statistica v. 12. Jedno z hlavních zjištění poukazuje na to, jak významnou roli pro spokojenost zákazníků lékárny sehrává personál. Dotazníkové šetření bylo do-plněno kvalitativními rozhovory s pěti majiteli nezávislých lékáren. Marketingová doporučení pro lékárny podnikající nezávisle na některém z existujících řetězců, která by mohla pomoci získat stálou základnu věrných zákazníků, byla formulována na základě vlastních průzkumů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 376 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.