Název:
Vnímání letákových kampaní spotřebiteli a návrhy na jejich optimalizaci
Autoři:
Zachrdlová, Lenka Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá letákovými kampaněmi subjektů působících na trhu s potravinami v České republice. Analyzuje vnímání těchto letákových kampaní spotřebiteli, určuje, jak s nimi spotřebitelé nakládají, jak jsou jimi ovlivňování a popisuje jejich preference z hlediska sledované problematiky. Práce poskytuje subjektům jednotlivá doporučení na základě zjištěných výsledků pocházejících z primárních a sekundárních zdrojů. Primární data byla získaná formou dotazníkového šetření. Závěrem byly navrhnuty segmenty spotřebitelů, kterým jsou letákové kampaně vhodně přizpůsobeny.This bachelor thesis is dealing with leaflet campaigns of subjects operating in the market with food products in Czech Republic. It analyses consumer perception of these leaflet campaigns, defines, how are they dealing with these, how the consumers are affected by these and describes their preferences from the perspective of this issue. Thesis gives to subjects single recommendations on the base of detected results from primary and secondary sources. Primary data was obtained from questionnaire research. In conclusion the segments of customers was defined, for which were leaflet campaigns suited.
Klíčová slova:
chování spotřebitele; leták; maloobchod; marketingový výzkum; nákupní rozhodování; potraviny