Název:
Nákupní chování spotřebitelů na trhu s parfémy v České republice
Autoři:
Obořilová, Tereza Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Obořilová, T. Nákupní chování spotřebitelů na trhu s parfémy v České republice. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Práce pojednává o zkoumání spotřebitelského chování na trhu s parfémy v České republice. Pro sběr dat je využit marketingový výzkum. Tato data jsou analyzována pro identifikaci faktorů, které spotřebitele ovlivňují při spotřebitelském nakupování a rozhodování o nákupu. Soustřeďuje se na faktory kdy, kde a proč jsou nákupy prováděny, preference spotřebitelů a motivaci k nákupu.Obořilová, T. Consumer behavior on parfum market in Czech republic. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2016. This bachelor thesis investigates about consumer buying behavior on parfum market in Czech republic. For data collecting is used marketing research. These data are analyzed to identify factors influencing consumer buying and decision making process. The main focus is on factors when, where and why are the purchases taking place, preferences of consumers and purchase motivation.
Klíčová slova:
maloobchod; marketingový výzkum; parfém; spotřebitel; spotřebitelské chování