Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Inovační potenciál soukromých škol
Ortová, Dominika ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Krčmářová, Tereza (oponent)
Diplomová práce se zabývá inovačním potenciálem soukromých základních škol v České republice. Práce je rozdělena na teoretickou a výzkumnou část. V teoretické části se autorka věnuje současnému systému školství s důrazem na fungování soukromých základních škol a jejich možného zapojení do procesu inkluzívního vzdělávání a nastiňuje specifika vedoucí ke zkvalitnění edukačního procesu. Samotný výzkum byl proveden na vzorku čtyř základních soukromých škol. V rámci výzkumu pomocí polostrukturovaného rozhovoru, analýzy výročních a inspekčních zpráv a vlastního pozorování autorka vyvodila, že sledované školy jsou schopny nabídnout individuálnější přístup pedagogů ke všem žákům, vytvořit rodinnou školní atmosféru a zapojit v maximální možné míře rodiče do vzdělávacího procesu svých dětí. Především těmito prvky dosahují žáci na sledovaných školách výborných výsledků, a to i žáci se speciálními potřebami. Klíčová slova: inovační potenciál, inovace ve vzdělávání, soukromé základní školy, kvalita základního vzdělávání, inkluzívní vzdělávání
Inovační potenciál v krajích ČR, ekonomické, společenské a regionální aspekty
Kunc, J. ; Klapka, Pavel ; Frantál, Bohumil
Článek hodnotí inovační prostředí (potenciál) krajů a regionů NUTS II České republiky podle šesti zvolených ukazatelů. Zabývá se jednak mírou korelační asociace mezi jednotlivými ukazateli, jednak typologií regionů založenou na inovačním prostředí. Hlavním cílem článku je hodnocení relevance zvolené metodiky a její vysvětlení, stručné představení inovačního prostředí regionů ČR a jejich typologie. Dalším cílem je zajištění možnosti na zvolenou metodiku navázat v dalších pracích a využít ji např. pro podrobnější hierarchické členění území České republiky.
Inovační potenciál v regionech ČR – komparace krajů
Klapka, Pavel ; Kunc, J. ; Jánošík, D.
Článek hodnotí inovační potenciál krajů České republiky podle šesti zvolených ukazatelů. Zabývá se jednak mírou korelační asociace mezi jednotlivými ukazateli, jednak typologií krajů založenou na inovačním potenciálu. Hlavním cílem článku je hodnocení relevance zvolené metodiky, možnost navázat na tuto v dalších pracích či její využití např. pro podrobnější hierarchické členění území České republiky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.