Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix vybraného strojírenského podniku na B2B trhu v Rusku
Kozlova, Elena ; Plíhal, Petr (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix konkrétního podniku působícího v mezinárodním prostředí. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a charakteristiky související s tématem. V analytické části práce jsou provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí společnosti Dieffenbacher – CZ, hydraulické lisy, s.r.o. za předpokladu její budoucí expanze na ruský trh, přičemž získané výsledky jsou následně uvedeny ve SWOT analýze. V návrhové části práce jsou předloženy možné návrhy a doporučení z pohledu marketingového mixu pro úspěšný vstup vybraného strojírenského podniku na ruský trh v souladu s výsledky z jednotlivých analýz a teoretických poznatků.
Marketingová komunikace společnosti při vstupu na zahraniční trh
Šreková, Veronika ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou mezinárodního komunikačního mixu vybrané české společnosti vstupující na ruský trh. Rozdělena je do tří hlavních částí. První část práce je zaměřena na shrnutí základních teoretických pojmů týkajících se daného tématu. Druhá, analytická část, představuje charakteristiku vybrané společnosti a dále pak samotnou analýzu daného problému. V poslední části jsou navrženy možné návrhy na změny komunikačního mixu, které by měly vést k úspěšnému exportu na ruský trh.
Marketingová komunikace společnosti při vstupu na zahraniční trh
Šreková, Veronika ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou mezinárodního komunikačního mixu vybrané české společnosti vstupující na ruský trh. Rozdělena je do tří hlavních částí. První část práce je zaměřena na shrnutí základních teoretických pojmů týkajících se daného tématu. Druhá, analytická část, představuje charakteristiku vybrané společnosti a dále pak samotnou analýzu daného problému. V poslední části jsou navrženy možné návrhy na změny komunikačního mixu, které by měly vést k úspěšnému exportu na ruský trh.
Marketingový mix vybraného strojírenského podniku na B2B trhu v Rusku
Kozlova, Elena ; Plíhal, Petr (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix konkrétního podniku působícího v mezinárodním prostředí. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a charakteristiky související s tématem. V analytické části práce jsou provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí společnosti Dieffenbacher – CZ, hydraulické lisy, s.r.o. za předpokladu její budoucí expanze na ruský trh, přičemž získané výsledky jsou následně uvedeny ve SWOT analýze. V návrhové části práce jsou předloženy možné návrhy a doporučení z pohledu marketingového mixu pro úspěšný vstup vybraného strojírenského podniku na ruský trh v souladu s výsledky z jednotlivých analýz a teoretických poznatků.
Expansion of network marketing company to foreign market
Hakun, Peter ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Cimler, Petr (oponent)
Společnost DIAMONDS INTERNATIONAL CORPORATION - D.I.C. a.s. je česká firma zabývající se výrobou a prodejem diamantových šperků a prodejem investičních diamantů, která jako distribuční model využívá síťový marketing. Cílem diplomové práce bylo analyzovat ruský trh, především jeho politická, ekonomická, sociální, kulturní a jiná specifika, a to v souvislosti se vstupem společnosti D.I.C. a.s. do Ruska. Dále bylo cílem zhodnotit potenciál ruského trhu s diamanty a diamantovými šperky a zpracovat analýzu konkurence. Pro účely dosažení cíle byla vypracovaná PEST analýza, analýza mikroprostředí a SWOT analýza. Na základě těchto analýz byly navržená praktická doporučení pro firmu D.I.C. a.s.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.