Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 88 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.04 vteřin. 
Současné trendy ve šlechtění révy vinné s révou amurskou
Repin, Viktor
Tato bakalářská práce na téma „Současné trendy ve šlechtění révy vinné s révou amurskou je celkem rozdělena do 8 částí, kde je hlavním cílem představit odrůdy rodu Vitis amurensis Rupr. a V. vinifera L., specifikovat jejich vlastnosti včetně odolnosti vůči houbovým chorobám a mrazu. Na samotném začátku této bakalářské práce je zmíněno šlechtění od nejstarší domestikace až po moderní zpětné křížení či hybridizaci. Na konci této kapitoly je také zmíněn pan Mičurin, který je považován za předchůdce šlechtitelů s révou amurskou, díky němuž jsou i některé odrůdy pěstované přímo u nás v ČR. V další menší kapitole jsou popsány dvě hlavní choroby révy, před kterými se snaží šlechtitelé držet krok vpřed. Ze 3. kapitoly lze jasně vyčíst, že v podstatě úplná odolnost rostliny neexistuje, ale i přesto si réva po staletí buduje patřičnou ochranu díky svým rostlinným proteinům, enzymům a hormonům. Následuje okrajové popsání samotné révy vinné, která se dále dělí do 3 základních rodů Vitis, kde patří také Vitis amurensis, která je charakterizována hned v následujících částech této práce. Hlavní pozorností je závěrečná část, kde je réva standardně rozdělena na moštové, stolní a podnožové odrůdy, které v sobě mají geny z rodu V. amurensis, V. vinifera popřípadě i jiných. Kombinací vlastností těchto podrodů vznikají nejen velmi zajímavé a specifické odrůdy snášející určité typy chorob a teploty vysoko pod bodem mrazu, ale také odrůdy vhodné k výrobě opravdu kvalitního vína či oceněné přímými konzumenty ještě nezpracovaných bobulí.
Kondiční příprava v rychlostní kanoistice
Zalubil, Jiří ; Bačáková, Radka (vedoucí práce) ; Brtník, Tomáš (oponent)
Název: Kondiční příprava v rychlostní kanoistice Cíl práce: Vytvoření přehledu o periodizaci kondičního tréninku v rychlostní kanoistice. Zaměření na rozvoj jednotlivých kondičních složek a charakteristiku sportovního výkonu. Metoda: Rešeršní studie bez výzkumné činnosti. Jedná se o kvalitativní přehled informací, ze kterých jsou vyvozeny závěry bez jakékoliv kvantitativní manipulace či analýzy. Výsledky: Kondiční příprava je neoddělitelnou složkou ve sportovním výkonu v rychlostní kanoistice. V přípravě by měl být kladen důraz na rozvoj silových a vytrvalostních schopností. Je však zapotřebí dodržet správný postup a dávkování jednotlivých tréninkových prostředků k maximalizaci sportovního výkonu a dosahování vysoké úrovně trénovanosti. Závěry: Rychlostní kanoistika klade vysoké nároky na kondiční přípravu. Uplatní se zde hlavně sportovci s vysokou úrovní silových a vytrvalostních schopností. Klíčové slova: Rychlostní kanoistika, síla, vytrvalost, rychlost, kondiční složky, periodizace
Porovnání metod tréninku a přípravy koní pro vytrvalostní soutěže rozdílných stupňů výkonnosti
BERNARDOVÁ, Eliška
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat průběh tréninku a sportovní sezóny koní účastnících se různých úrovní vytrvalostního sportu. Sledování proběhlo u 3 koní s rozdílnou výkonností. U vybraných koní byly sledovány následující parametry tréninku: vzdálenost, rychlost, převýšení, čas, podíl práce v jednotlivých chodech. Zaznamenáván byl management, krmný režim, způsob ošetřování i fyziologické parametry sledovaných koní.
Bez názvu
Tomanová, Anna ; Hrončeková, Ivana (oponent) ; Ambrůz, Jan (vedoucí práce)
Akce zaměřená na experimentování s rovnováhou člověka a to jak mentální tak fyzickou. Presentovaná práce je experiment, postavený na týdnu nonstop stráveném na traverze šest metrů nad zemí v opuštěné továrně.
Klikový mechanismus závodního motoru V8
Fried, Tomáš ; Píštěk, Václav (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá využitím moderních technologií k návrhu vhodného klikového hřídele pro závodní motor o vysokém výkonu. Pokrývá všechny kroky od stručné rešerše, konstrukčního návrhu, analýzy torzního kmitání až po výpočet únavové bezpečnosti pomocí MKP a MBS modelů.
Nejčastější příčiny chybovosti řídícího letového provozu při poskytování služeb ŘLP
Čeremetová, Erika ; Vosecký, Slavomír (oponent) ; Jonák, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práca rieši otázky ľudského činiteľa v rámci riadenia letovej prevádzky. Práca je zameraná výlučne na riadiaceho letovej prevádzky a rozoberá vplyvy, ktoré priamo alebo nepriamo na neho pôsobia. Značná pozornosť je venovaná chybám, ktoré sa behom riadenia môžu vyskytnúť, ich analýze a návrhom na ich elimináciu resp. úplne odstránenie. Hlavnou myšlienkou je pochopenie riadiaceho ako ľudského elementu po psychickej stránke a aplikovanie teórie zníženia chýb v riadení letovej prevádzky.
Nejčastější příčiny chybovosti řídícího letového provozu při poskytování služeb ŘLP
Čeremetová, Erika ; Hammer, Jaromír (oponent) ; Jonák, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práca rieši otázky ľudského činiteľa v rámci riadenia letovej prevádzky. Práca je zameraná výlučne na riadiaceho letovej prevádzky a rozoberá vplyvy, ktoré priamo alebo nepriamo na neho pôsobia. Značná pozornosť je venovaná chybám, ktoré sa behom riadenia môžu vyskytnúť, ich analýze a návrhom na ich elimináciu resp. úplne odstránenie. Hlavnou myšlienkou je pochopenie riadiaceho ako ľudského elementu po psychickej stránke a aplikovanie teórie zníženia chýb v riadení letovej prevádzky.
Žiju tarot
Oplatková, Hana ; Vondřejcová, Silvie (oponent) ; Klímová, Barbora (vedoucí práce)
Osobní balíček karet vytvořený na základě půlročního průzkumu a dokumentací denních prožitků. Balíček obsahuje 49 karet a je inspirován sadou 78 tarotových karet. Textový obsah – rub karty byl vytvořen podle deníkových záznamů. Líc karty byl vybrán jako reprezentace dějů obvykle se odehrávající v dny, kdy daná denní karta vycházela.
Aerial platform for flight time measurements
Schneider, Tibor ; Dvořák, Jan (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
The bachelor thesis elaborates on creating a mathematical model and realisation of a flying platform. Consequently, it compares results from the mathematical model which simulates flight duration with results which were measured with constructed flying platform. In the first part of the thesis, flying platforms are introduced and also the usability range and what types exist. Matlab was chosen as a language to create the script. In the second part, principle of the matematical model is explained, graphs which explain power influence in UAV movement are presented. There are time dependences of hovering time on different UAV weight, flight distance or outside environment temperature. In the end, there is final comparison of theoretical calculations with measured time values. According to the calculations and measurments, it is more optimal to fly with a speed of 4m/s rather than 1m/s. According to the calculations, distance of 1000m was on the limit, therefore, the measurments were conducted within the range of 600m.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 88 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.