Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh projektu výstavby cyklostezky
Dlapka, Jiří ; Širáňová, Lenka (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracování návrhu projektu výstavby cyklostezky, vedoucí obcemi Střelice, Troubsko a Ostopovice. Zadavatelem a zároveň podporovatel projektu jsou dotčené obce. Diplomová práce obsahuje teoretické poznatky, jenž srovnává se skutečností, analýzu potřeb uživatelů, návrh analýz potřebných k tvorbě dokumentace projektového řízení a ekonomické zhodnocení.
Studie ulice Koželužské a severní části ulice Masné
Šebo, Martin ; Čížek, David (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh křižovatky a její konceptuální řešení a trasovaní tramvajové trati na severní části ulici Masná a na ulici Koželužská. Návrh řeší šířkové uspořádaní ulic a také bourání nebo zachovávaní rohového domu, dle územního plánu. Přestavba křižovatky zahrnuje posunutí stávajících nástupních ostrůvků na ulici Křenová a vybudování nových nástupních ostrůvků na ulicích Masná a Koželužská tak, aby vznikl přestupní uzel. Také se zde řeší uspořádaní pruhů křižovatky a možnosti cyklistických tras na ulici Křenová v řešeném úseku. Obsahem bakalářské práce jsou variantní řešení šířkového uspořádání ulic Masné a Koželužské, variantní řešení křižovatky a porovnávaní jednotlivých vypracovaných variant a následní zhodnocení těchto variant a výběr nejlepší možné varianty.
Vyhledávací studie cyklostezky mezi obcemi Dolní Lomná-Horní Lomná
Závadská, Andrea ; Matuszková, Radka (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se formou technické studie zabývá návrhem nově vedené cyklotrasy mezi obcemi Dolní Lomná a Horní Lomná. V současnosti je cyklotrasa číslo 6082 vedena po komunikaci III. třídy 01151. V této práci je zpracováno jiné řešení tohoto stavu, a to konkrétně dvě nové varianty. Varianta A, která je provedena jako samostatná stezka pro cyklisty a varianta B, jež je řešena jako cyklotrasa vedoucí po stávajících a nových lesních cestách. Oba návrhy jsou provedeny v souladu s platnými normami.
Marketingové posouzení dopadů projektu veřejné správy na rozvoj obce
Kaděrka, Jan ; Petřík, Vítězslav (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vhodný návrh projektu přilehlých ploch cyklostezky za pomocí výzkumu veřejného mínění, analýz mikro a makro prostředí, SLEPT analýzy a SWOT analýzy. Zhodnocení současného stavu a následná doporučení, jaký objekt na zkoumané lokalitě postavit a z jakých zdrojů tento projekt financovat.
Cyklostezka přes VD Nové Mlýny podél silnice I/52
Kuric, Filip ; Nykodym, Jakub (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá převedením cyklistů přes vodní dílo Nové Mlýny. Návrh vede po hrázi, mimo stávající silnici I/52, jako příprava pro záměr dálnice D52. Práce řeší návrh směrového a výškového vedení cyklostezky podél silnice I/52, napojení cyklostezky na přilehlou síť cyklotras a varianty křížení cyklotrasy 5174 se silnicí I/52 pro zvýšení bezpečnosti.
Rekonstrukce ulice Stromořadní a části ulice Břetislavova v Břeclavi
Olej, Otto ; Coufalíková, Iva (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Rekonstrukce úseku je navržena kvůli zlepšení technického stavu komunikací a zlepšení bezpečnosti dopravy silniční i pěší, které se zde protínají u důležitého dopravního uzlu - břeclavského vlakového a vedlejšího autobusového nádraží. Před budovou nádraží je vyřešeno dostatečné množství parkovacích stání s ohledem na velké množství pěších. Projekt také počítá s výhledovým vytvořením tzv. malého městského okruhu a napojením na plánovaný obchvat města, s čímž souvisí velká redistribuce dopravního toku ve městě.
Sportovně rekreační centrum Vsetín, Ohrada
Marková, Dominika ; Kotek, arch Jakub (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce)
Zadáním práce je architektonicko-urbanistická studie sportovního a rekreačního centra. Řešené území se nachází ve městě Vsetíně, v části zvané Ohrada. V současnosti je areál ve špatném a zchátralém stavu. Cílem mojí práce je vytvořit koncept, který reaguje na okolí, nabízí venkovní i vnitřní prostory pro všechny generace. Umožňuje větší spojení s přírodou, variabilní možnost využití, a rozčlenění území podle funkce. Návrh je vymezen řekou Bečvou ze západní strany a rušnou komunikací I. třídy ze strany východní. Důležité bylo oddělit pěší a cyklisty od motorových vozidel. Také reagovat klady a na limity území. Limitem je v první řade již zmiňovaná komunikace. Reakcí na toto omezení je nasměrovaní provozu v areálu na západní stranu, směrem k řece. Tím vzniká val, který návrh opticky odklání klidnějším směrem. Do valu jsou v jedné linii umístěny a v západním směru orientovány budovy. Zároveň je pod valem umístěn kubus, kde se nachází parkování. Tam zůstávají motorová vozidla schovaná, i když je možný průjezd i skrze val, například pro zásobování. Další alternativou, jak se dostat do areálu, je ze severní či jižní strany, ovšem tento vstup je vyhrazen pro pěší nebo cyklisty. Po vytvoření valu rozděluji území do několika segmentů podle funkčnosti. V srdci areálu je zasazena do terénu multifunkční centrální hala, s vnitřní lezeckou stěnou. Před ní je veřejný prostor pro setkávání, sport a rekreaci Tento funkční celek jsou prostory, kde se stále aktivně něco děje. Nejjižnějším objektem je tenisový klub se zázemím pro sportovce a squashem. Před budovou se nachází 9x tenisové hřiště s tribunou. Blíže k řece a cyklostezce se nachází venkovní lezecká stěna. Od nově vytvořeného nábřeží plochy rozděluje cyklostezka okolo řeky. Za mostem je zeleným pásem oddělená plocha území, která je narozdíl od těch předešlých laděna v klidnějším duchu. Nalezneme tu jednopodlažní objekt jógového a meditačního centra.
Dopravně-urbanistické řešení Černé louky v Ostravě
Slowik, Jiří ; Holcner, Petr (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Práce si klade za cíl vytvořit dopravně urbanistickou studii, která povede k zatraktivnění celé oblasti, ať už pro stálé či migrující obyvatelstvo, převede dopravu tak, aby co nejméně kolidovala s návštěvníky centra, ale zároveň zachovala jeho dobrou dostupnost a podpoří rozvoj pěších a cyklistických tras v návaznosti na okolní území. Dopravně-urbanistické řešení bude pracovat s územním plánem a studií města Ostravy a zároveň zohlední výsledky architektonicko-urbanistických soutěží a studií na danou lokalitu. Důraz bude kladen na vytvoření ekonomicky rozumného řešení s návazností na budoucí vývoj lokality, etapizaci výstavby a rychlou realizaci.
Ekonomická efektivnost a finanční proveditelnost investičního projektu
Žniva, David ; Sabo, Jakub (oponent) ; Hromádka, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá ekonomickou efektivností a finanční proveditelností veřejného investičního projektu. V teoretické části je popsán základní rozdíl mezi soukromým a veřejným sektorem z hlediska realizace investičního projektu a následně i samotný životní cyklus projektu stavby. Dále jsou zde vysvětleny základní pojmy veřejných investic a typy hodnotících metod veřejných projektů. Poslední kapitola teoretické části je věnována detailnějšímu popisu jednotlivých kroků analýzy nákladů a užitků, která je využita v praktické části práce. Cílem praktické části bylo na základně vybraného veřejného projektu vyhodnotit jeho ekonomickou efektivnost. Tohoto hodnocení bylo dosaženo díky výsledným ukazatelům finanční a ekonomické analýzy. V závěru praktické části je posouzena finanční proveditelnost vybraného projektu na základně dvou rozdílných zdrojů financování, a to v podobě poskytnutých dotací a úvěru.
Kompaktní městská struktura v rámci ČR
Gellnerová, Martina ; Erben, Adam (oponent) ; Pavlovský, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout novou městskou strukturu s napojením na historické centrum a doplnění stávající historické zástavby. Řešené území se nachází v historickém centru, které je zároveň městskou památkovou zónou. Nachází se zde velké množství památkově chráněných objektů, které jsou zároveň i dominantami. Velká část staveb byla vybombardována na konci 2. světové války. Návrh se snaží respektovat stávající zástavbu a zároveň ji doplnit tak, aby byla podobná struktuře města před vybombardováním. Dále vytvoření hranic pro rozdělení veřejného a soukromého prostoru, vytvoření veřejného prostoru pro lidi, nikoliv automobily, zpřístupnit a zatraktivnit nábřeží řeky Rokytná společně s přestavbou téměř nevyužívaného průmyslového areálu. Součástí návrhu je i návrat městské radnice na hlavní náměstí. Nově navrhované objekty jsou převážně bytového charakteru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.