|
Obchodní a kulturní specifika Španělska
Dobrová, Veronika ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Kopecký, Martin (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je charakterizovat obchodní a kulturní specifika Španělska a popsat souvislosti mezi nimi. První kapitola pojednává o základních charakteristikách země, podrobněji o demografii, historii, politice a ekonomice. Druhá kapitola se zabývá kulturou, popisuje tu španělskou na základě kulturních dimenzí holandského sociologa G. Hofstedeho a dále srovnává indexy dimenzí České republiky a Španělska. Další kapitola zkoumá španělskou obchodní etiketu a jednání, a věnuje se postavení ženy v podnikání. Poslední část práce analyzuje konkrétní případ obchodního jednání, a interpretuje výsledky dotazníkového výzkumu na téma obchodní kultura mezi španělskými občany.
|
|
Commercial cooperation between Slovak company Pastorkalt, a.s. with sortiment of refrigerated equipment and customers in the territory of Russian federation.
Mikušincová, Alexandra ; Neuwirthová, Magda (vedoucí práce) ; Kopecký, Jan (oponent)
Práce se zabývá popisem obchodních vztahů mezi slovenskou firmou Pastorkalt, a.s. a jejími ruskými partnery. Podává popis firmy Pastorkalt, a.s. a zaměřuje se též na charakteristiku ruské firmy Expoholod, se kterou Pastorkalt, a.s. spolupracuje na ruském trhu. Popisuje též aktuální situaci na ruském trhu ve velkoobchodní i maloobchodní sféře a charakterizuje specifika ruského trhu. Část práce je věnována teoretickým postupům a způsobům obchodování s ruskými partnery, které jsou následně porovnávány s praxí firmy Pastorkalt, a.s.
|
| |