Název:
Obchodná spolupráca medzi slovenskou firmou Pastorkalt, a.s. so sortimentom chladiacich vitrín a odberateľmi v teritóriu Ruskej federácie.
Překlad názvu:
Commercial cooperation between Slovak company Pastorkalt, a.s. with sortiment of refrigerated equipment and customers in the territory of Russian federation.
Autoři:
Mikušincová, Alexandra ; Neuwirthová, Magda (vedoucí práce) ; Kopecký, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Práca sa zaoberá popisom obchodných vzťahov medzi slovenskou firmou Pastorkalt, a.s. a jej ruskými partnermi. Podáva opis firmy Pastorkalt, a.s. a zameriava sa tiež na charakteristiku ruskej firmy Expoholod, s ktorou Pastorkalt, a.s. spolupracuje na ruskom trhu. Opisuje tiež aktuálnu situáciu na ruskom trhu vo veľkoobchodnej aj maloobchodnej sfére a charakterizuje špecifiká ruského trhu. Časť práce je venovaná teoretickým postupom a spôsobom obchodovania s ruskými partnermi, ktoré sú následne porovnávané s praxou firmy Pastorkalt, a.s.Práce se zabývá popisem obchodních vztahů mezi slovenskou firmou Pastorkalt, a.s. a jejími ruskými partnery. Podává popis firmy Pastorkalt, a.s. a zaměřuje se též na charakteristiku ruské firmy Expoholod, se kterou Pastorkalt, a.s. spolupracuje na ruském trhu. Popisuje též aktuální situaci na ruském trhu ve velkoobchodní i maloobchodní sféře a charakterizuje specifika ruského trhu. Část práce je věnována teoretickým postupům a způsobům obchodování s ruskými partnery, které jsou následně porovnávány s praxí firmy Pastorkalt, a.s.The thesis describes commercial relationship between Slovak company Pastorkalt, a.s. and its Russian partners. Gives the description of Pastorkalt, a.s. and focuses on characteristics of the company Expoholod, with which Pastorkalt, a.s. cooperates on the Russian market. The thesis describes actual situation on the Russian market on wholesale and retail field and characterizes particularities of the market. Part of the thesis is dedicated to theoretical ways of dealing with Russian partners, which are then compared with experience of the Slovak company Pastorkalt, a.s.
Klíčová slova:
obchodní jednání; Ruská federace; ruský trh; commercial negotiation; Russian federation; Russian market
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35186