Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trendy ve fashion marketingu a jejich vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Votočková, Pavlína ; Filipová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá trendy ve fashion marketingu a jejich vlivem na nákupní rozhodování spotřebitele. Cílem práce je zhodnotit postoj spotřebitelů k fashion marketingu a jeho aktuálním trendům: Fast Fashion, online nakupování, co-brandingu a vlivu sociálních sítí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou spotřebitelského chování, specifikací současné situace na módním trhu, lokalizací výroby a dodavatelským procesem v módním průmyslu. V rámci této části práce jsou představeny vybrané trendy ve fashion marketingu: Fast Fashion, online nakupování, co-branding a sociální sítě. V praktické části je provedeno dotazníkové šetření, na jehož základě je interpretován hlavní cíl práce.
Co-branding platebních karet
Přikryl, Jiří ; Křížek, Tomáš (vedoucí práce) ; Kolman, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi a využitím co-brandingu u finančních institucí. Zaměřuje se především na co-brandované platební karty, s cílem rozebrat současnou situaci na trhu těchto produktů v České republice a nastínit potencionální nové možnosti jeho využití. Teoretická část vymezuje základní pojmy z oblasti brandingu, též co-brandingu, který z něj vychází, a základní informace k platebním kartám, jako produktu, na který je tato marketingová metoda uplatňována. V praktické části je popsán vývoj počtu kreditních karet v České republice v závislosti na ostatních vydaných kartách, jsou rozebrány nabízené co-brandované kreditní karty s ohledem na přínos pro banku, partnera i spotřebitele a nastíněny nové potencionální možnosti využití co-brandingu u finančních institucí.
Zančka a její význam při utváření pozice na trhu na příkladě energetické společnosti
VONDRÁKOVÁ, Markéta
Předložená diplomová práce kombinuje v dostatečné míře dostupné informační zdroje z oblasti všeobecného řízení značky s aktuálními výzvami, před kterými stojí Brand Management v oblasti energetiky na dynamicky se rozvíjejícím českém trhu s výraznými znaky globalizace. Vzniká tak mozaika sekundárních informačních zdrojů, praktických zkušeností a vyvozených závěrů, které mají svou relevanci primárně pro zlepšení značky E.ON, ale jsou svým zaměřením podstatné pro celý energetický sektor a v oblasti migrace značek překračují odvětvové hranice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.