Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Portálový jeřáb 80 t
Fric, Marek ; Zeizinger, Lukáš (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je konstrukční návrh rámu a výpočet zdvihového ústrojí portálového jeřábu pohybujícího se po kolejích na kontejnerových terminálech. Jedná se tedy o návrh hlavních nosných součástí jeřábu, včetně jejich pevnostní kontroly. Dále práce zahrnuje návrh a provedení funkčních výpočtů pro zdvihové ústrojí jeřábu a také výkresovou dokumentaci.
Portálový jeřáb 40 t
Vrzala, Vojtěch ; Zeizinger, Lukáš (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Cílem téhle bakalářské práce je konstrukční návrh kolejového portálového jeřábu, funkční výpočet zdvihacího ústrojí, pevnostní kontrola nosné konstrukce jeřábu a částečná výkresová dokumentace. Práce obsahuje klasifikaci jeřábu, výpočty zatížení a součinitelů, návrh a pevnostní výpočty konstrukce a výpočet zdvihacího ústrojí.
Pásový dopravník stavebního recyklátu
Kousal, Marek ; Malášek, Jiří (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem pásového dopravníku pro stavební recyklát s dopravním výkonem 43 000 kgh-1, osovou vzdáleností 29 m a výškovým rozdílem 5,8 m. Hlavní oblastí zájmu je konstrukce a funkční design pásových dopravníků, jejichž hlavní části jsou nosná konstrukce, dopravní pás, hnací buben, poháněcí stanice, válečková stolice a napínací zařízení. Práce také zkoumá různé druhy stavebního recyklátu, včetně cihelného, betonového, asfaltového a směsného recyklátu. Součástí práce je funkční výpočet dopravníku, který byl prováděn dle normy ČSN ISO 5048. Závěrečná část se věnuje konstrukčním řešením dopravníku a rešerší výrobců podobných zařízení. Navržený pásový dopravník splňuje všechny zadané parametry s vypočteným dopravním výkonem 99 720 kgh-1. Tato práce poskytuje ucelený přehled o konstrukci a funkci pásových dopravníků pro stavební recyklát. K práci je přiložena výkresová dokumentace, která obsahuje výkres sestavy pásového dopravníku, svarku části rámu a výkres násypky.
Sportovní hala
Štelc, Martin ; Straka, Bohumil (oponent) ; Sýkora, Karel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posudkem nosné konstrukce jednolodní sportovní haly pro lokalitu Brno. Půdorysné rozměry jsou 42 x 72 m a světlá výška cca 8m. Jsou zpracovány dvě varianty a vybraná varianta je zpracována podrobně. Sportovní hala je určena pro většinu sportů hraných ve vnitřních prostorách. Ve statickém výpočtu jsou navrženy a posouzeny hlavní nosné prvky jako vazník z lepeného lamelového dřeva, dřevěné vaznice, sloupy, paždíky a ztužidlo. Součástí práce je výkresová dokumentace.
Dílenský portálový jeřáb nosnosti 300 kg
Vícha, Ondřej ; Zeizinger, Lukáš (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh konstrukce malého dílenského portálového jeřábu s nosností do 300kg. V první části práce je provedena rešerše konstrukčních řešení menších dílenských jeřábů s nosností do 1500kg. V druhé části práce je proveden kompletní konstrukční návrh dílenského jeřábu. Součástí návrhu je výpočet navržené konstrukce a výkresová dokumentace.
Zastřešení sportovního objektu.
Štelc, Martin ; Sýkora, Karel (oponent) ; Buchta, Stanislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vypracováním návrhu a posouzením nosné dřevěné konstrukce střechy jednolodního sportovního objektu na rozpětí 40m pro lokalitu Brno. Půdorysné rozměry jsou 40 x 52,5 m a výška haly je 16 m. Sportovní hala je určena pro většinu sportů hraných ve vnitřních prostorách. Nosná část zastřešení je navržena jako oblouková konstrukce z lepeného lamelového dřeva. Konstrukce je tvořena z příčných vazeb - trojkloubových oblouků se vzdáleností 3,5 m. Oblouky jsou spojeny vaznicemi. Stabilita je zajištěna umístěním čtyř polí ztužidel.
Dočasné zesilování silničních mostů
Suza, Dominik ; Kaplan,, Věroslav (oponent) ; Pukl,, Radomír (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Zesilování mostních konstrukcí je často spojeno s dlouhodobou a ekonomicky nákladnou rekonstrukcí. Existují i případy mostních konstrukcí, které mají dostatečnou únosnost pro běžný provoz, ale nejsou již dostatečně bezpečná pro přejetí extrémně těžkého vozidla. Tato vozidla běžně váží řádově stovky tun. Klasicky používané a známé metody zesílení jsou pro tento typ zatížení málo efektivní a neekonomické. V doktorské práci je představena metoda krátkodobého zesílení mostních konstrukcí pomocí podepření nosné konstrukce mostu soustavou provizorních podpěr. Přestože se jedná již o starší metodu zesilování mostních konstrukcí, není všeobecně známa. Starší teorie z roku 1980, podle které se do současnosti mostní konstrukce zesilovaly, vychází z velmi zjednodušených představ, principů a aproximací fungování tohoto druhu zesílení. Touto aproximací dochází k významnému omezení efektivity zesilovacího systému a vytváří matematický model, který není vždy na straně bezpečné. Nová představovaná teorie o krátkodobém zesilování mostních konstrukcí je založena na monitoringu reálných mostních konstrukcí a dočasných provizorních podpěr při přejezdu extrémně těžkých vozidel. Je představen matematický model, který dobře vystihuje chování reálných konstrukcí. Jsou představeny vlivy působící na konstrukci a bezpečnostní hydraulický element, vynalezený na VUT FAST, který je možné vkládat do zesilovacího systému tak, aby mohly být zajištěné potřebné okrajové podmínky a garance provizorního podpěrného systému.
Nosná konstrukce sportovní haly v Luhačovicích
Mudrák, Štěpán ; Barnat, Jan (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zpracovat návrh a posouzení nosné konstrukce zastřešení sportovní haly. Stavební objekt se nachází ve městě Luhačovice ve Zlínském kraji. Půdorysné rozměry haly jsou 35 × 55 m, výška haly je 12 m. Základním nosným prvkem jsou zakřivené plnostěnné nosníky, tyto konstrukční prvky staticky působí jako dvojkloubový oblouk. Materiál konstrukce tvoří lepené lamelové dřevo, rostlé dřevo a ocelové spojovací prvky. Prostorová stabilita je zajištěna vaznicemi a příčnými střešními ztužidly. Spodní stavba je provedena základovými pásy a kotevními bloky z betonu. Štítové stěny jsou podporovány sloupy a paždíky.
Design and Assessment of Selected Parts of Load Bearing Structure
Vitálišová, Barbora ; Šimůnek, Petr (oponent) ; Švaříčková, Ivana (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with the design of selected parts of reinforced concrete elements of the exhibition room. Simultaneously, the optimization of selected elements according to valid standards and Eurocodes was carried out and the impact of these changes on the economy of construction was developed.
Vypracování studie připojitelnosti pro FV elektrárnu
Krejčí, Tomáš ; Bartošík, Tomáš (oponent) ; Mastný, Petr (vedoucí práce)
Bakalářské práce se zabývá studií připojitelnosti pro FVE do distribuční soustavy. První časti, jsou zpracovány podmínky připojení nových zdrojů do distribuční soustavy se zaměřením na fotovoltaiku. Jednotlivé body jsou převzaty z Pravidel provozu distribuční soustavy, které vydává Energetický regulační úřad. Ve druhé části, je uvedena problematika FVS. Je zde uvedena stručně historie fotovoutaiky. Podrobněji je popsán FV článek, jeho princip, jednotlivé typy FV článku, skladba FV panelu. Dále jsou zde uvedeny způsoby provozu FVS. V poslední časti je navrhnuta FVE přes PC program.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.