Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Etická a právní pravidla reklamy
Machů, Zuzana ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Wimrová, Hana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá právními a etickými pravidly reklamy, a to nejen v rámci definic a ustanovení právních předpisů a kodexů, nýbrž i z hlediska případů, které byly podle těchto pravidel řešeny. Práce se konkrétně věnuje definici reklamy, vymezení protiprávní a neetické reklamy, popsání a porovnání samoregulace v České republice a ve Spojeném království, včetně kodexů, které tyto samoregulační orgány používají. Okrajově také popisuje samoregulaci v Evropské unii. V práci jsou zachyceny názory spotřebitelů na neetičnost v reklamách a reklamy obecně. Významná část práce se věnuje i analýze stížností a případů přijatých a řešených samoregulačními orgány v České republice a ve Spojeném království a případů řešených českými soudy.
Rozbor problematických reklamních kampaní.
Studnička, Tomáš ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
V České republice je reklama regulována legislativou a Radou pro reklamu, která doplňuje legislativní požadavky na reklamu o etický rozměr a příslušná etická pravidla ustanovuje v Kodexu reklamy. Rada nemůže dodržování tohoto kodexu právně vymáhat, a proto zde prosazuje samoregulaci. Cílem této práce je rozebrat problematické reklamní kampaně v České republice a vysvětlit, jak je regulace reklamy uplatňována v praxi. Práce přináší rozbor kampaní, jež značně překročily hranici vymezenou Kodexem reklamy. Měla by přispět k pochopení, proč k těmto porušením dochází a jak by se jim dalo předcházet.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.