Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 105 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Object Detection on Robotic Workplace Using Two Kinects
Dragúň, Peter ; Beran, Jan (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
This thesis deals with the use of a multi-depth camera Microsoft Kinect V2 for object pose estimation. The main emphasis is on calibration, including mutual and also calibration of a single camera. Which is critical for correct transformation. The theoretical part thesis describes methods for object detection and their pose estimation in space using the robotic operating system. The practical part thesis describes resolving issues with USB saturation by adding a single board computer based on ARM architecture for secondary Kinect.
Vizualizace adaptivního mravenčího algoritmu
Tichý, Vojtěch ; Kumpán, Pavel (oponent) ; Appel, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývala naprogramováním a vytvořením modelu pro edukaci a pochopení fungování optimalizace mravenčí kolonií (ACO – Ant Colony Optimization), která byla upravena tak, aby byla schopna se adaptovat na změnu terénu. Práce byla dále zaměřena na porovnání několika dalších přírodou inspirovaných optimalizačních metod a vytyčení jejich využití v praktických situacích.
Detekce objektů na stole
Timko, Martin ; Veľas, Martin (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je navrhnúť a vytvoriť modul pre robotickú platformu PR2. Tento modul má detegovať objekty položené pred robotom na stole a následne umožniť prácu s týmito objektmi. Táto práca popisuje metódy detekcie objektov, ktoré boli využité pri implementá- cii modulu. Ďalej popisuje samotný návrh a implementáciu modulu. Na záver je spomenuté testovanie modulu a zhodnotenie výsledkov. 
Bin Picking a robotické vidění
Múčka, Jan ; Parák, Roman (oponent) ; Matoušek, Radomil (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je popsat přístup robotického vidění pro aplikaci Bin Picking a vytvořit aplikaci pro realizaci této úlohy. Tato aplikace bude schopna rozlišit několik zvolených objektů na základě dat z kamery s hloubkovým vjemem a měla by umět hledaný objekt lokalizovat, rozeznat ho a v daném místě určit jeho polohu a orientaci. Řešení úlohy Bin Picking patří mezi největší výzvy v automatizaci a robotizaci dnešní doby.
Metody detekce znakové řeči - rešeršní studie
Petr, Luboš ; Venglář, Vojtěch (oponent) ; Krejsa, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je popsat různé metody detekce znakové řeči. Výstupem jednotlivých metod je funkční překlad znakové řeči do textu v reálném čase. Kromě detekce pomocí rukavic a zařízení kinect se tato práce zabývá možnostmi detekce znakové řeči z obrazového záznamu, což je vzhledem k dostupnosti do budoucna nejvíce perspektivní způsob detekce. Práce je dále zaměřena na klasifikaci znaků pomocí neuronových sítí.
Ovládání aplikace gesty rukou a prstů uživatele
Břenek, Martin ; Behúň, Kamil (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou prvku uživatelského rozhraní, který slouží k ovládání aplikace za pomoci gesta tvořeného rukou a prsty uživatele. V textu jsou rozebrány základy počítačového vidění a principy segmentace obrazu. Dále se práce zaměřuje na analýzu zadání a návrh, popisuje implementační detaily, včetně použitých nástrojů a zahrnuje výsledky testů koncového řešení.
Ovládání počítače pomocí senzoru Kinect
Knot, Stanislav ; Orság, Filip (oponent) ; Mráček, Štěpán (vedoucí práce)
Abstrakt Tato bakalářská práce se věnuje ovládání počítače pomocí zařízení Kinect. V práci je popsán princip, jakým zařízení snímá obraz, hloubku obrazu a zvuk. Po přečtení by měl čtenář mít představu o tom, jaké Kinect používá metody, proč právě tyto a jak fungují. Dále se dozví o návrhu a implementaci algoritmů použitých ve výsledné aplikaci.
Ovládání multimediálního přehrávače gesty ruky
Zatloukal, Tomáš ; Behúň, Kamil (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá možnostmi snímání gest rukou provedené uživatelem. Cílem je vytvoření aplikace umožnující ovládání multimedialního přehrávače gesty ruky detekované v hloubkových datech. V textu jsou uvedeny použité nástroje a metody spolu s implementačními detaily a výsledky testů.
Uživatelská rozhraní pomocí Kinectu
Kapinus, Michal ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvoření a vyhodnocení konceptu pro návrh bezdotykového uživatelského rozhraní založeného na Kinectu. Popisuje různá zařízení a metody, které se v současnosti používají pro sběr hloubkových dat. V práci jsou navrhnuty a vyhodnoceny experimenty, které slouží k testování rychlosti a přesnosti ovládání informačních panelů pomocí Kinectu.
Využití viruální reality v konstrukčním procesu
Hlavatý, Michal ; Novotný, Tomáš (oponent) ; Augste, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá možnosťou využitia virtuálnej reality v konštrukčnom procese a poukazuje na nové netradičné možnosti ovládania zariadení. Cieľom tejto práce je oboznámiť sa so zariadením skonštruovaným na ÚVSSR a technológiou využivajúcou motion capturing (snímanie pohybu). Následne s využitím získaných znalostí navrhnúť software využivajúci virtuálnu realitu pri konštrukčnom procese paralelnej kinematickej štruktúry typu delta, ktorý bude využívať možnosť bezdotykoveho riadenia a analyzovať priebeh energetických tokov zariadenia.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 105 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.