Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 116 záznamů.  začátekpředchozí96 - 105dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Desková hra Vládci podzemí
Kawulok, Lukáš ; Kubát, David (oponent) ; Doležel, Michal (vedoucí práce)
V této práci se zabývám převodem deskové hry Vládci podzemí na PC. Počítačová verze hry se bude řídit stejnými pravidly, jako desková hra. Výsledné řešení umožňuje síťovou hru, možnost uložení aktuálního stavu hry, zpětné nahrání a pokračování ve hře. V době tvorby tohoto projektu, je k dostání tato hra pouze v deskové podobě. V dokumentaci uvádím postup, jakým bylo řešení vedeno a také pravidla hry. Na konci je uveden průběh testování hry v praxi a odhalení nedostatků a následná oprava nalezených chyb. Projekt byl vytvářen v jazyce C# v prostředí Microsoft Visual Studio 2010, k vytvoření GUI je využito techniky WPF.
Sada ovládacích prvků pro WPF
Vršan, Ondřej ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvářením znovupoužitelných ovládacích prvků pro WPF. Srovnává dostupné ovládací prvky na trhu a open source projekty. Popisuje vytvoření vlastní sady ovládacích prvků pro technicky zaměřené aplikace. Součástí práce je demonstrační program, který prezentuje možnosti vytvořených ovládacích prvků. Výsledný projekt je zveřejněn na portálu Codeplex.com
Nástroj pro prezentování videí a dalšího obsahu na obrazovce s dotykovým vstupem
Zapletal, Libor ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce popisuje vývoj aplikace pro systémy Windows pomocí technologie WPF zaměřené na prezentování videí s využitím dotykového ovládání. Aplikace je velice jednoduchá na ovládání a jejím hlavním účelem je usnadnit uživateli výběr obsahu, který ho zajímá. Práce popisuje hlavní rysy technologie WPF, analýzu konkurečních řešení, samotný návrh vlastní aplikace a její implementaci. Dále tato práce popisuje řešení různých problémů při vývoji. Na konci práce je zhodnoceno výsledné řešení, jeho další vývoj a také způsob testování.
Sdílení části obrazovky
Radimák, Samuel ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je věnovaná popisu metod sdílení plochy a možnostem, které tato řešení poskytují. V práci jsou vysvětleny pojmy spojené se sdílením plochy. Dále jsou tu popsána jednotlivá existující řešení. Uvedené jsou též základní protokoly pro přenos obrazu a rozdíly mezi nimi. Větší část práce je věnována návrhu a implementaci aplikace, která umí sdílet plochu. Aplikace je rozdělena na dvě části, a to klient a server. Pro návrh je využit modelovací jazyk UML (Unified Modeling Language). Pro přenos samotného obrazu je využit protokol RFB (Remote Framebuffer), jehož popis se nachází v této práci. Výsledná aplikace byla podrobena testům, které jsou v této práci uvedeny taktéž. Vytvořená aplikace je porovnána s existujícími řešeními a načrtnuty jsou i oblasti, v kterých je možné tuto aplikaci vylepšit.
Aplikace pro měření stability stromů
Šoltés, Jakub ; Kolář, Martin (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou stability stromů při zatížení větrem. Definuje, co je to stabilita, jak se měří a proč je potřebné ji znát. Popisuje vývojový proces tvorby aplikace, která zkoumá stabilitu stromů. Analyzuje prostředky dostupné pro vývoj, zabývá se návrhem a implementací aplikace napsané v jazyku C# v prostředí .NET Frameworku obohaceném o grafický podsystém Windows Presentation Foundation a s využitím návrhového vzoru Model View ViewModel. Výsledkem práce je desktopová aplikace pro operační systém Windows, která na základě známých údajů o geometrii stromu a okolitém prostředí spočte koeficient stability stromu. Tato hodnota se následně využívá při hodnocení provozní bezpečnosti stromu.
Uživatelské rozhraní pro zaznamenávání činností
Amruz, Radek ; Široký, Vít (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce obsahuje popis tvorby aplikace a grafického uživatelského rozhraní určené k~zaznamenávání aktivit. První kapitola pojednává o~spravování času a k~tomu určeným technikám. Kapitola také uvede existující aplikace, které k~spravování času slouží. Následující kapitola rozebírá návrh projektu. Předposlední kapitola popíše implementační fázi a vybrané implementační techniky. Na závěr autor ukáže fázi testování a její výsledky.
Nástroj na zaznamenávání činností pro Windows Phone
Munk, Filip ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce popisuje vývoj mobilní aplikace na zaznamenávání činností pro platformu Windows Phone. Výsledkem je elegantní a efektivní program, který svou funkcionalitou podporuje rychlost ovládání ze strany uživatele. Aplikace umožnuje uložit exportovaná data do uložište služby SkyDrive.
Systém pro tvorbu 3D modelů budov z půdorysů
Jurka, Zdeněk ; Kubíček, Radek (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá popisem a návrhem aplikace pro tvorbu trojrozměrných modelů budov z jejich půdorysů a jejich publikací na internetu. V úvodní části je popsán postup pro tvorbu půdorysu budovy. Následující část popisuje postup převodu tohoto půdorysu na trojrozměrný model budovy. V dalších částech je popsána implementace aplikace pro tvorbu půdorysů budovy a generování jejího trojrozměrného modelu. Práce se také zabývá implementací aplikace pro prohlížení vytvořeného modelu ve webovém prohlížeči. V závěrečných částech jsou shrnuty dosažené výsledky a omezení zvoleného řešení. Dále jsou zde také diskutována možná rozšíření vytvořené aplikace.
Aplikace pro návrh a simulaci ohňostrojů
Floryán, Kamil ; Polok, Lukáš (oponent) ; Bartoň, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce popisuje návrh a implementaci částicového systému a uživatelského rozhraní aplikace pro návrh a simulaci ohňostrojů. Vizualizace využívá grafický framework XNA a shaderovací jazyk HLSL. Práce také srovnává aplikace zabývající se návrhem a simulací ohňostrojového představení. Je zde také analyzována uplatnitelnost a poptávka po těchto aplikacích mezi českými a slovenskými firmami, které se pohybují v průmyslu se zabavní pyrotechnikou.
Studie uživatelského rozhraní pro zadávání jídel
Kratochvílová, Marie ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce dokumentuje vývoj aplikace pro jednoduchý a intuitivní výběr a zadávání jídel. Práce přibližuje jednotlivé etapy vývoje aplikace od analýzy existujících aplikací, přes specifikaci požadavků potencionálních uživatelů a návrhů prototypů rozhraní či samotnou implementaci až po testování. Popisuje výběr technologie pro implementaci aplikace. Výsledkem práce je elegantní, rychlá a intuitivní aplikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 116 záznamů.   začátekpředchozí96 - 105dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.