National Repository of Grey Literature 964 records found  beginprevious952 - 961next  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Doporučovatelé v reklamě
Záhorka, Marek ; Koudelka, Jan (advisor) ; Jindra, Josef (referee)
Diplomová práce se zaměřuje na jednotlivé typy doporučovatelů vyskytující se v reklamních sděleních a způsobu jejich zapojení. Dále se zabývá reklamou s doporučovatelem, která je v rozporu s kodexem reklamy. Zároveň je zde nastíněn proces zapojení známé osobnosti do reklamy. Poslední část práce je věnována obsahové analýze tištěných reklamních sdělení s doporučovateli ve vybraných titulech.
Postoje české veřejnosti k reklamám, ve kterých vystupují slavné osobnosti
Švimberská, Gabriela ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Černá, Jitka (referee)
Práce se zabývá reklamou, její definicí, výhodami a nevýhodami. Rovněž se věnuje prvku, který se v reklamě používá, a to dporučovatelům. Podrobněji je rozbrána problematika celebrit v reklamě. Zejména se zabývám jejich výběrěm a rizikům, která jsou s nimi spojena. Parktická část se věnuje vlastnímu výzkumu názorů české veřejnosti k reklamám, ve kterých vystupují celebrity.
Systémy kontextové reklamy (se zaměřením na ČR)
Ludvík, Radim ; Sedláček, Jiří (advisor) ; Hložek, Štěpán (referee)
Historie a současný stav internetové reklamy jako celku ve světě a v České republice. Definice, historie a popis současného stavu kontextové reklamy. Popis, srovnání a analýza českých systémů kontextové reklamy na internetu. Podrobněji jsou rozebírány systémy Google AdWords, Sklik, ETARGET, Adfox a BillBoard Media. Praktická ukázka plánování a spuštění kontextové reklamní kampaně.
Regulace reklamy v Evropské unii
Kharitonová, Anna ; Dvořáková, Dana (advisor) ; Puchýř, Milan (referee)
Práce pojednává o regulaci reklamy v Evropské unii prostřednictvím soudních a etických institucí. Mimo jiné tato práce odpovídá na otázku, jakým dílem přispívají k řešení klamavých reklam soudy a jakým dílem etické instituce.
Advertising, law and ethics
Černá, Michaela Bc. ; Hejda, Jan (advisor) ; Jahodová, Naděžda (referee)
Cílem práce je shromáždit znalosti z oblasti reklamy v podnikání a zmapovat, jak je reklama regulována v okruhu právním a etickém dle Obchodního zákoníku a Etického kodexu reklamy, které prošly v nedávné době novelizačním procesem. V praktické části je analyzován projekt ?Český sen?, který proběhl v České republice 31. května 2003.
Segmentace trhu
Neckař, Jan ; Hebák, Petr (advisor) ; Staněk, Miloš (referee)
Hlavním cílem mé práce bylo užití vícerozměrných statistických analýz v praktickém využití. Vybral jsem si segmentaci trhu. Vytvořil jsem několik skupin lidí, podle toho jaký mají vztah k reklamě. Uživatel této analýzy tak může zaměřit své úsilí pouze na část populace, kde bude reklama účinná.
Marketingová stratégia pivovaru Steiger Vyhne, a.s.
Radová, Lucia Bc. ; Nesnídalová, Jitka (advisor) ; Kořínek, Michal (referee)
Práca je rozdelená do dvoch častí. V teoretickej je popis marketingového procesu a marketingového prostredia.Praktická časť práce analyzuje postavenie firmy na trhu a stanovuje strategický marketingový plán, ktorý obsahuje zistené problémy podniku a stanovuje na ne príslušné stratégie tak ako na definované ciele marketingovej stratégie, ktoré sú rozdelené na kvalitatívne a kvantitatívne položky.
Celebrity marketing
Kočišová, Jana ; Koudelka, Jan (advisor) ; Hejduková, Jaroslava (referee)
Diplomová práce začíná uvedením do problému nákupního chování a vliv referenčních skupin na spotřebitele, pokračuje historii celebrity marketingu, využitím celebrit v reklamě, jako komunikačního nástroje. Práce také popisuje vliv celebrit na vzhled, módu a jejich působení v sociální sféře a politice. Na konci teoretické části popisuje vodítka, jak si celebrity vybírat, jak jich kontaktovat a vyjednávat s nimi a v závěru jsou popsané výhody a nevýhody využití celebrit v reklamě. Praktická část se zaměřuje na porovnání České republiky a zahraničí ve vnímání a ovlivňování zákazníků celebritami.
Humour in Advertising
Krůtová, Iva ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Kohlová, Lenka (referee)
Práce se zabývá problematikou využití humoru v reklamě. V teoretické části mapuje současnou situaci využití humorných reklam, sleduje historii, formy ale i právní stránku reklamy obecně. Podrobněji rozebírá problematiku erotiky, hudby a osobnosti v reklamě, ale také guerilla marketing, sociální reklamu a lidovou tvořivost. Hlavní důraz je však kladen na praktickou část práce, která popisuje marketingovou komunikaci společnosti Oskar (dnes Vodafone) a podrobněji ji rozebírá pomocí obsahové analýzy jejích TV spotů a dotazníkového šetření.
Monitoring and effectiveness of internet advertising spending
Nakládal, Michal ; Puchýř, Milan (advisor) ; Ganoczy, Eduard (referee)
Práca sa zameriava na problematiku on-line reklamy, jej efektívnosti z hľadiska jednotlivých druhov a sledovanie aktuálnych trendov v reklamných výdajoch do tohto segmentu. V prvej časti rozdeľujem používané druhy internetovej reklamy podľa medzinárodného delenia IAB a píšem aj o platobných modeloch a reklamných systémoch špecifických pre internet. Druhá časť porovnáva internet s masmédiami podľa kľúčových vlastností pre využitie v reklame. Práca opisuje efektivitu druhov internetovej reklamy. Tretia časť diplomovej práce detailne opisuje projekt spoločnosti Primetime s názvom Monitoring internetovej reklamy.

National Repository of Grey Literature : 964 records found   beginprevious952 - 961next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.