Original title: Segmentace trhu
Authors: Neckař, Jan ; Hebák, Petr (advisor) ; Staněk, Miloš (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Hlavním cílem mé práce bylo užití vícerozměrných statistických analýz v praktickém využití. Vybral jsem si segmentaci trhu. Vytvořil jsem několik skupin lidí, podle toho jaký mají vztah k reklamě. Uživatel této analýzy tak může zaměřit své úsilí pouze na část populace, kde bude reklama účinná.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3106

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1752


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share