Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,213 záznamů.  začátekpředchozí840 - 849dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingového mixu
Zavadilová, Hana ; Zavadil, Ivo (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na zlepšení marketingového mixu vybrané firmy. Formou dotazníkového šetření zjišťuje aktuální stav spokojenosti zákazníků s celkovou nabídkou zboží a služeb. Na základě zjištěných poznatků je v této práci navržen nový marketingový mix.
Návrh marketingové strategie společnosti
Byrtusová, Lucie ; Volhejnová, Kristýna (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti IKEA Brno. V průběhu teoretické části je vysvětlen základní pojem marketing, druhy a stavy zákazníka, podstaty a druhy marketingového průzkumu. Praktická část využívá všech těchto poznatků a to především k analyzování spokojenosti zákazníků dle vlastních dotazníků a firemních průzkumů společnosti. Práce bude ukončena návrhy na zlepšení současného stavu, které budou dále prezentovány i samotné společnosti.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Bičan, Jan ; Hebeda, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se týká analýzy spokojenosti zákazníků. Konkrétně se jedná o spokojenost zákazníků firmy AZUB bike s lehokoly této značky. Zároveň na základě zjištěných údajů jde o stanovení návrhů na zvýšení spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Andrýsková, Jana ; Michalčíková, Monika (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a komunikačních nástrojů úklidové společnosti BEDNÁŘ-UH, s.r.o. Pomocí dotazníku bude zjištěna současná spokojenost zákazníků a předloženy návrhy na její zvýšení. Dále budou navrhnuty nové služby, které společnost může zařadit do své stálé nabídky.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Matušková, Romana ; Kopecký, Roman (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem zaměřený na spokojenost zákazníků firmy Wellness studio Zdeňka. Pomocí dotazníku, jako základního nástroje marketingového výzkumu, zjišťuje spokojenost zákazníků s marketingovým mixem firmy. Na základě získaných informací pomocí dotazování a provedených analýz jsou v této práci navržena doporučení na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníka.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Uhrová, Brigita ; Marcolová Klímková, Markéta (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Předmětem této práce je výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Bruker s.r.o. spojený s návrhy na zlepšení její úrovně. Teoretická část se zabývá vysvětlením základních pojmů, technik a průběhu marketingového výzkumu. V praktické části je proveden výzkum spokojenosti zákazníků pomocí dotazníkového šetření. Získané výsledky jsou analyzovány a formulovány do souboru návrhů a doporučení pro zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků vybrané firmy.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Rytina, Daniel ; Buráňová, Alena (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práse se soustředí na zjištění analýzy spokojenosti zákazníků v oblasti služeb. Konkrétně se pak jedná o služby spojené s mytím vozidel. Tato práce je zpracována ve firmě Auto-Profi a rovněž zahrnuje návrh na zvýšení spokojenosti zákazníků.
Návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti plastické chirurgie The Hospital Group
Řádová, Lucie ; Jirků, Jiří (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků v oblasti plastické chirurgie ve Velké Británii. Zkoumá marketingovou situaci společnosti a analyzuje způsob zajišťování vysoké spokojenosti zákazníků a jejich přínosů k řízení vybrané společnosti. Praktickou částí práce je dotazník, který napomáhá firmě zjistit, co by mohlo přispět k zvýšení spokojenosti zákazníků.
Motivace pracovníků v high-tech firmě
Šmedek, Martin ; Obhlídal, Karel (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je analyzovat hodnoty vybraného souboru zaměstnanců high-tech firmy. Dílčími cíli jsou analýza motivačních preferencí a analýza přístupu zaměstnanců k organizaci. Analýzu byla provedena prostřednictvím dvou dotazníků, Hofsteda VSM 94 a dotazníku zjišťujícího motivační preference. Z analýz bylo zjištěno, že prostředí je poměrně stresující, pracovníci jsou velcí individualisté a převládá u nich dlouhodobá orientace. Za nejvhodnější benefity považují dovolenou, vzdělání a příspěvek na zdravotní péči. Práci, kterou zkoumaný soubor vykonává považují za dobře finančně ohodnocenou, a daná práce je baví. Mezi návrhy, díky kterým bude možné zvýšit efektivnost výkonu, kvalitu práce, lze navrhnout zvýšení doby dovolené, příspěvek na vzdělání a rozšíření týmové spolupráce na pracovišti.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Mlezivová, Veronika ; Smékalová, Andrea (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem spokojenosti zákazníků jazykové školy. Popisuje způsob návrhu marketingového průzkumu, provádění dotazníkového šetření a analýzu získaných informaci. Na základě provedeného zhodnocení mínění klientů školy, zpracovává návrh zlepšení vnímání firmy svými zákazníky, které by mělo vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků a dále ke zkvalitnění služeb. Popisuje řadu doporučení, jak zlepšit vystupování školy vůči studentům a stát se více pro zákaznicky orientovanou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,213 záznamů.   začátekpředchozí840 - 849dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.