Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  předchozí7 - 16dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Most na dálnici D3 v km 33,588 na Slovensku
Lipovský, Václav ; Řeřucha, Kamil (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem dálničního mostu převádějícího dálnici D3 přes hluboké údolí mezi obcemi Svrčinovec a Skalité. K této práci byly vypracovány tři varianty, ze kterých byla pro podrobné řešení vybrána varianta předpjatého komorového mostu se šikmými stěnami. Hlavní nosná konstrukce byla navržena jako spojitá o pěti polích z dodatečně předpjatého betonu. Nosná konstrukce je betonována po fázích pomocí výsuvné skruže. Celková délka nosné konstrukce je 255,50 m. Půdorysně je most v přímé. Analýza konstrukce byla provedena prostřednictvím několika modelů, které byly vytvořeny v programu Scia Engineer 21.1. Posudky na mezní stav únosnosti a použitelnosti byly provedeny dle platných norem. Analýza konstrukce byla provedena v podélném a příčném směru. Součástí práce je také časově závislá analýza (TDA), která zohledňuje fáze výstavby. Na závěr byla vypracována výkresová dokumentace a vizualizace.
Dálniční most přes široké údolí
Mertová, Eliška ; Smejkal, Ing David (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo navrhnout několik variant možného přemostění daného širokého a hlubokého údolí. Po zhodnocení bylo jako optimální řešení zvoleno vedení dálnice na jediné široké nosné konstrukci tvořené komorovým nosníkem s velmi vyloženými konzolami podepíranými šikmými prutovými vzpěrami. Nosná konstrukce z dodatečně předpjatého betonu bude postupně vysouvána a podepřena jednosloupovými podpěrami v ose dálnice. Práce se skládá z podrobného návrhu této preferované varianty, který je proveden podle mezních stavů únosnosti a použitelnosti včetně zahrnutí vlivu fází výstavby mostu danou technologií vysouváním na jeho návrh.
Návrh přemostění komunikace
Váša, Jiří ; Pinkas, Karel (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
V diplomové práci je řešen návrh dálničního mostu přes silnici II/464 mezi obcemi Butovice-Bílovec. Pro návrh přemostění byly provedeny 4 varianty, ze kterých pro další zpracování byly vybrána varianta lichoběžníkové desky s náběhy v podélném směru. Posouzení konstrukce bylo provedeno pro mezní stavy únosnosti a použitelnosti, a to dle platných norem. Stanovení vnitřních sil bylo provedeno na modelu vytvořeném v programu Scia Engineer 18.0.
Most 203 na dálnici D1 v Považské Bystrici
Mudrík, Marián ; Štrba, Michal (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá alternativním návrhem mostu na dálnici D1 u Považské Bystrice. Most je navržen jako ocelobetonový o 6 polích s teoretickým rozpětím 35,7m + 42m + 42m + 42m + 42m + 35,7m. Celková délka nosní konstrukce činí 241m. Použitý konstrukční materiál je ocel S355, beton C35/45 a betonářská výztuž třídy B500B. V předběžném návrhu byly vypracovány dvě varianty nosné konstrukce mostu. První variantou je most dvoutrámový, druhou variantou je most komorového průřezu. Vítězný dvoutrámový most byl rozpracován v podrobném statickém výpočtu. Výstavba ocelové konstrukce bude provedena blokovou montáží na montážních podpěrách. Betonáž mostovky bude provedena pomocí posuvného betonářského vozíku. Návrh a výpočet mostní konstrukce byl proveden dle platných evropských norem. Součástí diplomové práce je technická zpráva, statický výpočet variant, statický výpočet vítězné varianty, výkaz materiálu montážních celků a výkresová dokumentace.
Dálniční most komorového průřezu
Hošek, Filip ; Novotný, Petr (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na řešení dálničního mostu přes hluboké údolí. Ze tří variant byl vybrán komorový nosník s velmi vyloženými konzolami. Je zpracován podrobný statický výpočet zahrnující posouzení konstrukce na mezní stavy, návrh předpětí a ověření návrhu pomocí časové analýzy. Návrh obsahuje posouzení na dočasné i trvalé návrhové situace dle Eurokódů. Součástí projektu je výkresová dokumentace a vizualice.
Statické řešení mostu na dálnici Jánovce-Jablonov
Darebníček, Pavel ; Šopík, Leonard (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh dálničního mostu na trase Jánovce - Jablonov a jeho statického řešení. Uvažovaná varianta je o čtyřech polích 34+44+44+34m a nosnou konstrukci tvoří monolitický dvoutrám z předpjatého betonu. Výška příčného profilu je po celé délce mostu konstantní. Jednotlivá pole budou budována na výsuvné skruži. Návrh nosné konstrukce je proveden dle mezních stavů, včetně řešení časové analýzy. Výpočet účinků zatížení je proveden pomocí výpočetního softwaru a posudky jsou počítány ručně, podle EUROKÓDU.
Bydlení+
Doubrava, Šimon ; Jurkovič, Peter (oponent) ; Galeová, Nicol (vedoucí práce)
Súbor parciel pod jedným vlastníkom sa nachádza v preluke medzi križovatkou Tomkovho námestia a jediným prírodným solitérom v užšom okolí, Husovickým kopcom. Novostavba diaľničného mostu, ktorý je plánovaný ako súčasť vonkajšieho brnenského okruhu odbremení uličnú čiaru preluky od veľkej časti dopravného zaťaženia. Nárožné budovy, ktoré ležia medzi mostom a parcelou tvoria hlukový zákryt a v kombinácii s mostom, ktorý presúva hluk a otrasy do väčšej výšky mení parcelu na skľudnené miesto. Pokojný charakter, možnosť priestorovo uchopiť prepojenie Tomkovho námestia s Husovickým kopcom a výhodné majetkoprávne vzťahy boli tri hlavné dôvody, pre ktoré bolo miesto zvolené na návrh súboru bytov.
Deskový silniční most
Blaha, Martin ; Koláček, Jan (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaobírá návrhem deskového předpjaté mostní konstrukce převádějící dálnici D35 mezi obcí Velký Újezd a městem Lipník nad Bečvou. Most přemosťuje místní potok Kyjánka. Byly navrženy tři studie z nichž byla vybrána a podrobně zpracována varianta obdélníkové předpjaté monolitické desky. Statický model a výpočet jeho vnitřních sil probíhalo v programu SCIA Engineer 18.1. Výpočet je proveden podle platných norem.
Předpjatý dálniční most
Blaha, Martin ; Diviš, Dalibor (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem spojité předpjaté mostní konstrukce převádějící dálnici D56 na obchvatu města Frýdek-Místek. Most přemosťuje místní vodoteč řeku Olešná, ulice Příborská a silnice II/473. Byly navrženy tři studie, z nichž byla vybrána a podrobně zpracována varianta dvoutrámové spojité předpjaté monolitické desky. Statický model a výpočet jeho vnitřních sil probíhalo v programu SCIA Engineer 20.0. Výpočet je proveden podle platných norem, mezních stavů, která zahrnuje i vlivy výstavby. Práce obsahuje i podrobnou výkresovou dokumentaci.
Dálniční vícepolový most
Doležal, Lukáš ; Novák, Richard (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem dálničního vícepolového mostu, který převádí dálnici D35 přes údolí Řepovského potoka, polní cesty a biokoridor. Ze tří variant řešení byl vybrán komorový spojitý průřez se šikmými stěnami o 10 polích. Mostovka je tvořena monolitickým, dodatečně předpjatým nosníkem. Nosná konstrukce je betonována po fázích na pevné a výsuvné skruži. Celková délka nosné konstrukce je 560 m. Analýza konstrukce byla provedena na několika modelech, které byly vytvořeny v programech Midas Civil a SCIA Engineer 18.1. Posouzení na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti bylo provedeno ve všech fázích výstavby a v čase životnosti v podélném i příčném směru. Součástí analýzy v podélném směru je i časově závislá analýza, která zohledňuje fáze výstavby. Statický výpočet byl vypracován pomocí programu MS Excel podle platných norem. Na závěr byla zpracována výkresová dokumentace a vizualizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   předchozí7 - 16dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.