|
Využití nástrojů PR ve výchovných a vzdělávacích institucích
HAJSKÝ, Ondřej
Cílem práce bylo zjistit míru využívání PR ve výchovných a vzdělávacích institucích a to pomocí výsledků dotazníkového průzkumu a dotazování vedení škol. Dílčím cílem bylo zjistit potenciál komunikačních kanálů a také faktory, které ovlivňují rozhodování studentů o výběru následující školy. Kromě výše uvedeného by měl mít po přečtení této práce čtenář představu o možnostech hodnocení spokojenosti zákazníka (v našem případě studenta).
|
|
Význam komunikace se zákazníky
BARTOŠOVÁ, Zdeňka
Diplomová práce se zabývá významem komunikace se zákazníky pro firmu. Představuje návrh na zajištění komplexní péče o stávající klienty, a to zavedením nových služeb, včetně nastavení vhodné komunikace s nimi. První část této práce je věnována shrnutí základních teoretických poznatků, které se týkají této problematiky. V další části je pak zpracována analýza současného stavu společnosti a realizováno dotazníkové šetření. Na základě těchto výsledků jsou představeny jednotlivé návrhy, které jsou zhodnoceny rovněž po finanční stránce. Výstupem práce pak jsou návrhy doporučené k realizaci.
|
| |
| |
| |
| |
| |
|
Profesionální komunikace ve zdravotnictví
Ouředníková, Jana ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Novotná, Jana (oponent)
Cílém diplomové práce je anazlyzování současného stavu komunikace ve zdravotnictví. Práce začíná úvodem, kde je stručně popsán důvod a postup vypracování diplomové práce. Celkově je práce rozdělena do 9 kapitol. Prvních 8 kapitol je teoretických a poslední se věnuje praktické části. V první kapitole je pojednáváno o etice ve zdravotnictví. V další kapitole je rozebrán vzájemný vztah mezi lékařem a pacientem. Následující 3 kapitoly teoreticky vymezují komunikaci obecně. Další 3 kapitoly se blíže zabývají komunikací ve zdravotníctví a jsou zde konkrétně vypsaná určitá její specifika. Součástí praktické části je 1 kapitola, která má 6 subkapitol, jenž jsou věnovány dotazníkovému šetření, vyhodnocení šetření, závěrům šetření a určitým doporučením. Výsledky šetření jsou graficky vyjádřeny a popsány. V závěru jsou zhodnoceny výsledná zjištění z dotazníkové šetření a shrnut celkový přínost diplomové práce.
|
|
Etika v komerčních komunikacích
Peterka, Ondřej ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Voňavková, Jana (oponent)
Práce se zabývá etikou v oblasti komerční komunikace a etičností kampaní. Cílem práce je definovat základní kritéria etičnosti kampaní a prokázat smysl jejich uplatnění na případové studii. V první kapitole je položen teoretický základ. Ve druhé jsou definována tři základní kritéria a to kritérium čestného cíle, kritérium přijatelných prostředků a kritérium snadné identifikace. Třetí kapitola na případové studii případu PaySec dokumentuje, jak by mohlo být využívání definovaných kritérií prospěšné v praxi.
|
|
Specifika komunikace B2B s příkladem vybrané IT společnosti.
Prudká, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Pavlousková, Iva (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je vymezit specifika B2B komunikace, na konkrétním příkladu IT společnosti Profinit provést analýzu používaných komunikačních nástrojů a zhodnotit vhodnost volby těchto nástrojů vzhledem k cílové skupině komunikace. Práce je strukturována do celkem pěti kapitol. Cílem teoretické části je vymezit hlavní pojmy a charakterizovat jednotlivé fáze přípravy, realizace a zhodnocení komerčních komunikací. Poslední dvě kapitoly jsou pak věnovány praktickému příkladu komunikace IT společnosti Profinit, jejímu zhodnocení a doporučením.
|