Název: Význam komunikace se zákazníky
Překlad názvu: Importance of communication with customers
Autoři: BARTOŠOVÁ, Zdeňka
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dlouhodobý vztah; Komunikace; konkurenceschopnost.; zákazník; Communications; competitiveness.; customer; long-term relationship
Citace: BARTOŠOVÁ, Zdeňka. Význam komunikace se zákazníky. České Budějovice, 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/11914

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-47058


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet