Název:
Význam komunikace se zákazníky
Překlad názvu:
Importance of communication with customers
Autoři:
BARTOŠOVÁ, Zdeňka Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá významem komunikace se zákazníky pro firmu. Představuje návrh na zajištění komplexní péče o stávající klienty, a to zavedením nových služeb, včetně nastavení vhodné komunikace s nimi. První část této práce je věnována shrnutí základních teoretických poznatků, které se týkají této problematiky. V další části je pak zpracována analýza současného stavu společnosti a realizováno dotazníkové šetření. Na základě těchto výsledků jsou představeny jednotlivé návrhy, které jsou zhodnoceny rovněž po finanční stránce. Výstupem práce pak jsou návrhy doporučené k realizaci.This dissertation thesis deals a question what importance has for a company its communication with customers. It represents a suggestion on arrangement of complex care for current customers through introduction of new services including suitable communication with them. The first part of this work is focused on summary of basic theoretical knowledge concerning this problem. The other part contains an analysis of present situation of the company and results of questionnaire investigation realized. Individual suggestions based on these results were presented and evaluated from financial view, too. The thesis results in suggestions recommended to realization.
Klíčová slova:
dlouhodobý vztah; Komunikace; konkurenceschopnost.; zákazník; Communications; competitiveness.; customer; long-term relationship Citace: BARTOŠOVÁ, Zdeňka. Význam komunikace se zákazníky. České Budějovice, 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/11914