Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 807 záznamů.  začátekpředchozí679 - 688dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza nákupních a spotřebních zvyků
Morávek, Jakub ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupních a spotřebních zvyků. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První se zabývá teoretickou stránkou spotřebního chování a faktory, ovlivňujícími nákupní chování, druhá se věnuje vlastnímu výzkumu a výzkumu MML-TGI, které zkoumají nejčastější projevy nákupního rozhodování a chování.
Využití studií proveditelnosti v projektech fondů EU
Shrbená, Tereza ; Potluka, Oto (vedoucí práce) ; Fanta, Petr (oponent)
Předmětem bakalářské práce je zhodnocení praktického využití studií proveditelnosti v projektech fondů EU na základě reálných příkladů. Teoretická část představuje regionální politiku Evropské unie a aktuální dotační zdroje EU pro ČR, konkrétně tituly určené pro malé a střední podniky. Práce se dále zabývá posouzením významu a struktury studie proveditelnosti, kterou žadatel o dotaci z veřejných zdrojů předkládá jako součást své projektové žádosti. Praktická část popisuje tři reálné studie proveditelnosti trojice různých českých firem, patřících do kategorie malý nebo střední podnik, působících v oboru polygrafie. Tyto podniky se ucházely o finanční podporu z operačního programu OPPI, podprogramu ICT v podnicích. Práce analyzuje vliv studie proveditelnosti na průběh realizace jednotlivých projektů. Cílem je zodpovědět otázku, zda se údaje ve studiích proveditelnosti popisující průběh projektu shodovaly se skutečnou situací během realizace.
Zkušenosti soukromého sektoru s outsourcingem v ČR
Petrová, Martina ; Fantová Šumpíková, Markéta (vedoucí práce) ; Rydvalová, Petra (oponent)
Tato diplomová práce se snaží podat přehled o problematice outsourcingu. Cílem práce je především získat poznatky o zkušenostech soukromého sektoru s outsourcingem v České republice a popsat metody hodnocení efektivnosti outsourcingu, které slouží jako podklad pro rozhodování o využívání outsourcingu v podnicích. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a význam outsourcingu, příležitosti a rizika outsourcingu a důvody pro využívání tohoto nástroje. Pro získání praktických zkušeností českých firem s outsourcingem byl proveden výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření. Získané a zpracované údaje jsou uvedeny v praktické části této práce. Zkušenosti s outsourcingem v zahraničí jsou popsány jako souhrnné poznatky odborníků zabývajících se problematikou outsourcingu. Součástí práce je komparace zkušeností soukromého sektoru s outsourcingem v České republice a v zahraničí. V závěru práce je obsažen souhrn nejpodstatnějších zjištěných výsledků a poznatků výzkumu.
Moderní metody v oblasti kvantitativního marketingového výzkumu
Tahal, Radek ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vaníček, Tomáš (oponent) ; Cihlář, Jiří (oponent)
Pro podnikatelské subjekty pracující v tržním prostředí je typické, že trvale musí udržovat a posilovat svou pozici na trhu. Toho docilují neustálým monitorováním vlastních silných a slabých stránek, monitorováním konkurence a zjišťováním potřeb a přání svých zákazníků. Takové informace získávají prostřednictvím analýzy informací z okolního prostředí i od svých stávajících a potenciálních zákazníků. Tuto činnost nazýváme marketingový výzkum. Předmětem výzkumu mohou být prakticky všechny aspekty, které ovlivňují, jakým způsobem bude firma vnímána ostatními účastníky trhu, dokonce i to, jak je vnímána vlastními zaměstnanci. Získané informace pak jsou cenným zdrojem poznatků pro další manažerská rozhodnutí při řízení firmy. Marketingový výzkum je dynamicky se rozvíjející disciplína, ve které se neustále uplatňují nejnovější poznatky z oblasti sociologie i společenských věd. Velký rozmach zaznamenaly metody marketingového výzkumu zejména v posledních letech. Je to logický pozitivní důsledek nástupu moderních informačních a komunikačních technologií. Trendem posledních let je také využívání internetu při získávání rozličných informací o trhu a sociodemografických analýz.
Vnímání značky Hard Rock Cafe českými vysokoškolskými studenty
Polák, Ivan ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Vítek, Václav (oponent)
Cílem této práce je zmonitorovat vnímání značky Hard Rock Cafe mezi vysokoškolskými studenty v České republice. Hard Rock Cafe Praha je kombinací restaurace, baru a rockového klubu a je provozovaný mezinárodní společností Hard Rock International. Cílem tohoto výzkumu je identifikovat možnosti růstu počtu místních zákazníků. Zkoumaný segment je podskupina budoucích potenciálních zákazníků. Práce prezentuje postup a výsledky výzkumu značky Hard Rock na vybraném zákaznickém segmentu. Dále je podpořena teorií z oblasti marketingu služeb, značky a metodologie marketingového výzkumu. Praktická část se skládá ze dvou fází výzkumu: kvalitativního a kvantitativního. Analýza obou částí a jejich implikace na formulované hypotézy vede k závěrům v oblasti vnímání značky Hard Rock na zvoleném segmentu. Tyto východiska jsou doplněny o doporučení pro oblast budoucích marketingových komunikací zaměřených na místní zákazníky.
Vědecko-technický vývoj a jeho globální politické a bezpečnostní dopady
Nedbal, Richard ; Lehmannová, Zuzana (vedoucí práce) ; Sršeň, Radim (oponent)
Navzdory tomu, že většina světové veřejnosti pravděpodobně nesleduje aktuální specializované problémy přírodních věd, jsou i v období od počátku 20. století dodnes jejich výsledky rozhodující pro život celého lidstva, a to i po stránce politické a bezpečnostní. Lze ukázat, že klíčový význam mají pro vztahy v rámci globální komunity vedle přísně strategických odborných odvětví i poznatky těch věd, které se na první pohled jeví jako striktně akademické. Politická a bezpečnostní situace je tak ovlivněna moderní matematikou, fyzikou a jejími technickými aplikacemi, chemií a vědami o Zemi i biologií a přírodovědnými naukami o člověku. Význam těchto oborů pro mezinárodní vztahy je přitom možno předpokládat i do budoucna, která bude nepochybně naplněna řadou nových výzev, jimž budou muset jednotlivé státy a jejich okruhy čelit.
Analýza konkurenční výhody SBU (v organizační struktuře VŠE)
Landová, Jana ; Pichanič, Mikuláš (vedoucí práce) ; Staňková, Anna (oponent)
Cílem této práce je nalezení konkurenční výhody SBU (v organizační struktuře VŠE). V rámci VŠE působí jako SBU Program studií střední a východní Evropy (CESP). Jedná se o semestrální placený program, který je součástí nabídky cizojazyčných studijních programů na VŠE v Praze. Na základě zmapování konkurence na trhu programů pro free movers v České republice, provedení SWOT analýzy programu CESP a vyhodnocení dotazníkového šetření mezi absolventy CESP jsou definovány konkurenční výhody programu CESP. V budoucnu je třeba se zaměřit na propagaci těchto konkurenčních výhod a rozvoj odpovídající programové nabídky, která bude oslovovat stále nové a nové zájemce o studium na VŠE.
Mystery shopping a jeho využití ve farmacii
Klusáčková, Jana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Šojdel, Václav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá výzkumnou technikou zvanou mystery shopping. Jejím cílem je představení této metody, její aplikace v praxi, interpretace jejích výsledků a následné navržení doporučení. V práci je vymezen marketingový výzkum a hlavní části průběhu výzkumu. Je zde vysvětlen pojem mystery shopper, mystery story a jsou rozebrány fáze tajného nákupu. Praktická část je realizována prostřednictvím mystery shoppingu ve 42 lékárnách po celé Praze. Studie monitoruje čtyři největší řetězcové lékárny Pharmaland, Dr. Max, Lloyds a Schlecker a zaměřuje se na jejich přístup k potenciálním zákazníkům a hodnocení kvality prodeje. Na základě vyhodnocení výsledků jsou navrženy doporučení pro lékárny. Závěrem jsou shrnuty významné poznatky.
Stabilizace zaměstnanců generace Y
Kazík, Tomáš ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se zabýval tématem stabilizace zaměstnanců Generace Y. Cílem práce bylo zjistit, jaké faktory jsou pro cílovou skupinu nejdůležitější při stabilizaci v organizaci, přičemž cílovou skupinou byly jedinci z Generace Y s vysokoškolským vzděláním a ekonomickým oborem. V teoretické části jsem popsal proces stabilizace zaměstnanců, včetně všech proměnných, které do tohoto procesu zasahují. Dále jsem představil a charakterizoval Generaci Y. Na konci teoretické části jsem představil studie, ze kterých jsem čerpal informace pro můj výzkum. Na začátku výzkumné části jsem sestavil soubor 20 stabilizačních faktorů. Tyto faktory jsem zkoumal pomocí vzorku 10 respondentů. 7 faktorů bylo vyřazeno a 13 postoupilo do on-line dotazníku. Dotazník vyplnilo 737 respondentů a výsledkem byly zjištěné 4 nejdůležitější (TOP) faktory stabilizace pro cílovou skupinu: "zajímavá práce", "dlouhodobé kariérní možnosti", "respekt organizace ke svým zaměstnancům" a "plat".

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 807 záznamů.   začátekpředchozí679 - 688dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.