Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 72 záznamů.  začátekpředchozí63 - 72  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Most přes rondel
Gross, Tomáš ; Klusáček, Ladislav (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nosné konstrukce dvou nových mostů přes rondel. Rondel je součástí exitu 354 dálnice D1. Mosty se nachází v kilometru 278,786 na silnici I/11. Byly vypracovány tři studie. Nosnou konstrukci první studie tvoří dodatečně předpjaté prefabrikované nosníky průřezu I, které jsou spřažené železobetonovou deskou. Nosnou konstrukci druhé studie tvoří dodatečně předpjatý deskotrám. Nosnou konstrukci třetí studie tvoří dodatečně předpjatý dvoutrám. Pro podrobnější posouzení byla vybrána studie číslo 1 - dodatečně předpjaté prefabrikované nosníky průřezu I, které jsou spřažené železobetonovou deskou. Výpočet účinků zatížení je proveden v programu Scia Engineer. Byla provedena fázová výstavba a pomocí TDA časové analýzy. Posudky jsou částečně kontrolovány ručním výpočtem.
Most komorového průřezu
Zifčák, Karel ; Brtáň, Stanislav (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení mostní konstrukce přes hluboké údolí na dálniční komunikaci. Ze tří variant přemostění, které byly navzájem porovnány, byla nejvhodnější dále posuzována. Řešená konstrukce je z dodatečně předpjatého betonu a je tvořena komorovým nosníkem s velmi vyloženými konzolami, které jsou podpírány prefabrikovanými vzpěrami po celé délce mostu. Zatížení bylo uvažováno dle evropské normy ČSN EN 1991-2 – Zatížení mostů dopravou, a dimenzování dle ČSN EN 1992-2-Navrhování betonových konstrukcí – Betonové mosty – Navrhování a konstrukční zásady.
Návrh silničního spřaženého mostu na obchvatu Bytomi
Uhl, Milan ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce bude návrh spřaženého mostu o čtyřech polích. Diplomant prověří dvě varianty návrhu – konstrukci spojitou a konstrukci o čtyřech prostých polích.
Předpjatý most číslo 202 na rychlostní komunikaci R2 na Slovensku
Janek, Tomáš ; Urban, Jiří (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu číslo 202 na rychlostní komunikaci R2 na Slovensku přes silnici I/50 mezi městy Trenčín a Bánovce nad Bebravou a přes železniční trať č. 130 mezi městy Trenčín a Chynorany. Pro každý směr je vybudována samostatná nosná konstrukce, pro práci je uvažována pouze levá nosná konstrukce. Ze tří variant je vybrána varianta jednokomorového nosníku o čtyřech polích. Most je navržen podle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby na jeho návrh. Statický model konstrukce je proveden jako prutový. Je zpracován statický výpočet, přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Návrh mostu na dálnici D1 (Jánovce - Jabloňov)
Kopřiva, Jan ; Nováček, Jan (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout most přes údolí na dálnici D1. Délka nosné konstrukce je 170m. Nosná konstrukce je tvořena předpjatým nosníkem o 4 polích. Délka polí je 36+48+48+36m. Konstrukce je vyšetřena v provozních stádiích i ve fázích výstavby dle platných norem.
Nosná železobetonová konstrukce
Klajba, Daniel ; Hasala, Ivo (oponent) ; Šulák, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem monolitické železobetonové podzemní konstrukce, která bude zčásti pod stávajícím objektem a z části bude tvořit základ pro novou přístavbu. Konstrukce je navržena jako bílá vana, tedy bez dodatečných izolací proti vodě a zemní vlhkosti. Práce řeší návrh všech konstrukčních prvků (desky, stěny, trámy) z hlediska mezního stavu únosnosti i použitelnosti dle ČSN EN 1992-1-1 . Analýza konstrukce byla provedena pomocí výpočetního programu Scia Engineer 2013 – Studentská verze. Výsledky byly ověřeny zjednodušenou ruční metodou.
Dynamická analýza mostní konstrukce
Kinclová, Radka ; Nevařil, Aleš (oponent) ; Vlk, Zbyněk (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je dynamická analýza zavěšené lávky. K výpočtu je použit programový systém RFEM. V práci je vysvětlen princip návrhu této konstrukce. Dále je provedena analýza stavebních fází. Jsou zde spočítány vlastní tvary konstrukce pro různé kombinace hmot. Práce zkoumá účinky pohyblivého zatížení a účinky zemětřesení, a to několika metodami výpočtu. V závěru je provedeno srovnání jednotlivých vlivů na konstrukci a použitých metod.
Most přes potok Živný
Sekanina, Josef ; Řehulka, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Práce se zabývá navržením silničního mostu přes potok Živný, železniční trať a plánovanou silnici II. třídy mezi obcemi Běleč a Husinec. Jsou navrženy 3 varianty přemostění, z nichž byla pro podrobnou analýzu vybrána varianta 1. – spojitý jednokomorový nosník. Silniční most z předpjatého betonu je navržen a posouzen dle evropských norem – Eurokódů. Do výpočtu je zahrnut také vliv postupné výstavby mostu a její účinky na konstrukci. Dále je vypracována přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
SO 217 Most přes řeku Morávku v km 6.205
Hollý, Tomáš ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení ocelové nosné konstrukce spřaženého ocelobetonového silničního mostu. Jedná se o spojitý nosník o sedmi polích, jejichž rozpětí je 36,0 + 57,0 + 75,0 + 90,0 + 75,0 + 57,0 + 36,0 = 426 metrů. Nosná konstrukce sestává ze svařovaných nosníků průřezu tvaru I, které přecházejí do uzavřeného truhlíkového nosníku. Ve výpočtu jsou zohledněny fáze výstavby.
Projekt budovy na Václavském náměstí
Moc, Ondřej ; Hladík, Pavel (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem vybraných prvků železobetonové prostorové konstrukce obchodního domu z vyztuženého betonu a předpjatého betonu. Vnitřní síly jsou počítány softwarem SCIA ENGINEER. Předpjatý prvek je počítán pomocí modulu TDA s vlivem fází výstavby. Podrobně je řešen návrh monolitické železobetonové (dále jen ,,ŽB“) trámové stropní desky nad 1. podzemním podlažím (dále jen ,,PP“), monolitického ŽB spojitého stropního trámu o pěti polích desky nad 1PP, monolitického ŽB spojitého průvlaku v 1PP, monolitického ŽB sloupu v 1PP, monolitické ŽB základové patky a stropní trám z předpjatého betonu v 1PP. Dále výkresy tvaru řešených prvků konstrukce a výkresy tvaru výztuže řešených prvků konstrukce. Ostatní prvky konstrukce v této práci nejsou řešeny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 72 záznamů.   začátekpředchozí63 - 72  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.