Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 642 záznamů.  začátekpředchozí621 - 630dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Supermarket v Rožnově pod Radhoštěm
Valentová, Monika ; Štrba, Michal (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je návrh a posouzení ocelové konstrukce jednolodní haly s využitím jako supermarket. Konstrukce je situována v příměstské části Rožnova pod Radhoštěm. Půdorysné rozměry navržené konstrukce jsou 27,0 m x 52,2 m. Maximální výška konstrukce je 11,315 m. Hlavní nosná konstrukce je tvořena 10 příčnými vazbami vzdálenými od sebe 5,8 m. Příčné vazby tvoří pultovou střechu ve sklonu 7°. Příčnou vazbu tvoří plnostěnné sloupy a příhradový vazník. Vaznice jsou prostě uloženy na horních pásech vazníku. Tuhost konstrukce je zajištěna příčnými a podélnými ztužidly. Střešní plášť je tvořen sendvičovými panely uloženými přímo na vaznice. Obvodový plášť je tvořen také sendvičovými panely, je samonosný a není součástí tohoto projektu.
Ocelová konstrukce zastřešení sportovní haly
Havíř, František ; Pilgr, Milan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh ocelové nosné konstrukce zastřešení sportovní haly v lokalitě města Olomouc. Půdorysné rozměry objektu jsou 55,0 x 35,0 m a světlá výška 15,0 m. Řešení je vybráno na základě dvou předběžných variant. V příčném řezu má zastřešení tvar nesymetrického kružnicového oblouku. Hlavní nosná konstrukce je tvořena z rovinných obloukových příhradových rámů výšky 1,8 m, které jsou na jedné straně kloubově uloženy na sloupech a na druhé straně přímo do základové konstrukce. Mezi hlavními nosnými oblouky jsou plnostěnné vaznice, jež jsou radiálně uspořádány. Prostorová tuhost konstrukce je zajištěna příčnými a podélnými ztužidly.
Ocelová konstrukce autobusového nádraží
Plíšková, Iveta ; Hron, Lukáš (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh a posouzení ocelové konstrukce autobusového nádraží ve Dvoře Králové. Jedná se o obdélníkovou halu o rozměrech 35 x 45 m a válcovou střechou. Objekt bude sloužit jako nástupiště pro cestující, zázemí pro řidiče a pro stravování cestujících. Konstrukce je tvořená příhradovými vazníky, plnostěnnými vaznicemi a sloupy. Model konstrukce a část výpočtu byly realizované v programu Scia Engineer.
Zastřešení skladovací plochy
Kuběna, Kamil ; Sýkora, Karel (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Mým úkolem bylo navrhnout a posoudit jednotlivé nosné části ocelové konstrukce pro zastřešení skladovací plochy v Brně, tak aby konstrukce splňovala veškeré požadavky pro pozemní stavby a plnila svou funkci. Zastřešení, s půdorysnými rozměry 50 x 20 m a světlou výškou 4,5 m. Navrženy a posouzeny byly všechny hlavní nosné prvky konstrukce a také vybrané spoje a detaily konstrukce. Výkresy, podle zadání práce, jsou zařazeny v přílohách práce.
Ocelová konstrukce bazénové haly
Novotný, David ; Karmazínová, Marcela (oponent) ; Melcher, Jindřich (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o návrhu a statickém posouzení ocelové konstrukce bazénové haly v Prostějově. Součástí práce je posouzení hlavních nosných konstrukčních prvků, vybraných detailů spojů a tvorba výkresové dokumentace objektu.
Ocelová hala pro průmyslovou výrobu
Bém, Miroslav ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh a posouzení ocelové dvoulodní haly pro průmyslovou výrobu v Moravských Budějovicích. Hala má obdélníkový půdorys o šířce 30m (18 m a 12 m) a délce 56 m. Celková výška hlavní lodě je 14,1 m. V hale je umístěn mostový jeřáb o nosnosti 12,5 t. Nosná konstrukce je tvořena příhradovými vazníky, plnostěnnými sloupy, ztužidly a tenkostěnnými vaznicemi.
Zastřešení autobusového nádraží s provozní budovou ve Vrchlabí
Vondráček, Vít ; Hron, Lukáš (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Předmětem řešení bakalářské práce je návrh a posouzení ocelové konstrukce autobusového nádraží ve Vrchlabí. Ta je řešena jako spolupůsobící ocelový skelet provozní budovy s konstrukcí venkovního zastřešení nástupiště Návrh byl uvažován ve čtyřech variantách pro provozní budovu. Sledována potom byla především tíha celé této dílčí konstrukce i s ohledem na střešní plášť. Vybraná varianta je pak zakomponována do rozsahu celé konstrukce. Návrh a posouzení bylo provedeno dle platných norem s využitím výpočetního programu Scia Engineer.
Zastřešení vlakového nádraží
Olbert, Jan ; Šmak, Milan (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh nosné konstrukce nástupištní haly vlakového nádraží. Konstrukce je budována nad obdélníkovým půdorysem o rozměrech 63,0 m x 300,0 m se světlou výškou, umožňující pohyb železničních vozidel podle ČSN 73 6320. Příčné vazby dvoulodní haly jsou tvořeny vetknutými sloupy, na které jsou kloubově uloženy příhradové vazníky. Osová vzdálenost jednotlivých příčných vazeb je 4,0 m. V podélném směru jsou sloupy uloženy kloubově, přičemž stabilita sloupů v podélném směru je zajištěna příhradovými ztužidly v rovině střechy a stěn.
Posouzení existující konstrukce průmyslové haly
Hamrlík, Martin ; Chalabala, Jiří (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na posouzení stávající jednopodlažní průmyslové haly obdélníkového půdorysu. Nosný systém konstrukce je tvořen montovaným skeletem. Cílem této práce je posouzení nosné konstrukce na očekávané přitížení novou jeřábovou dráhou. Předmětem posouzení jsou sloupy, průvlak jeřábové dráhy, krátká konzola a základová patka. V další části je navrhnuto zesílení nevyhovujících prvků. Práce obsahuje vypracování statického výpočtu, schéma haly a výkresy výztuže rekonstruovaných prvků.
Skladiště se zatížitelností 25 kN/m2
Vymazal, Jakub ; Bažant, Zdeněk (oponent) ; Čírtek, Ladislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce s názvem „Skladiště se zatížitelností 25kN/m2“ je zpracována ve formě projektové dokumentace dle platných předpisů. Skladiště se nachází v městě Brně. Její půdorysné rozměry jsou 12x18m. Jedná se o betonovou konstrukci. Ta je navržena jako jednopodlažní s plochou střechou. Hlavní nosnou konstrukci tvoří roštová vazba, působící v obou směrech. Je to kombinace příčných a podélných rámů. V podélném směru se nachází 3 rámy o osové vzdálenosti 6m a rozpětí 18m a v příčném směru se nachází 4 rámy o osové vzdálenosti 6m a rozpětí 12m. Sloupy v daných rámech jsou uloženy na betonových základových patkách. Nosný systém podlahy 1.N.P je řešen jako oboustranně uložený trámový strop. Trámy jsou řešeny jako spojité nosníky uložené na příčlích rámu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 642 záznamů.   začátekpředchozí621 - 630dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.