Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 89 záznamů.  začátekpředchozí62 - 71dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozhraní pro propojení strategických her s multiagentními systémy
Válek, Lukáš ; Kočí, Radek (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh frameworku, který usnadní tvorbu počítačem řízených protivníků ve strategických hrách. V práci se soustředíme na analýzu typů strategických her a systémů umělé inteligence používaných v současných hrách. Budou vysvětleny problémy, jež se u těchto systémů vyskytují a jak je agentní systémy řeší. Dále je s využitím těchto poznatků navržen a implementován framework, který slouží jako podpora pro tvorbu inteligentních systémů ve strategických hrách.
Systém pro správu kontrol kvality zařízení
Černý, Lukáš ; Hrivňák, Ján (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce popisuje jak v teoretické, tak praktické části proces návrhu a realizace interaktivního počítačového softwaru pro správu kontrol kvality zařízení zadaného společností SIGMA GROUP a.s., resp. její divizí Energo, jejíž předmětem činností je provádění údržby a oprav čerpacích zařízení. Teoretická část vysvětluje pojem user experience, jeho metody používané při získávání, specifikaci požadavků a metody pro návrh rozhraní. Další část je zaměřena na popis formátů, které používají běžné textové editory. V~rámci teoretické části je popsán samotný návrh interaktivní aplikace. V praktické části je uveden popis stěžejních částí systému a závěry z testování systému.
Klasifikace dokumentů pomocí umělé inteligence
Molnár, Ondřej ; Kačic, Matej (oponent) ; Třeštíková, Lenka (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá klasifikací dokumentů za použití umělé inteligence. Popisuje principy klasifikace a strojového učení. Seznamuje s metodami UI a dále detailně představuje metodu klasifikace naivního Bayese. Poté líčí praktickou implementaci klasifikátoru do prostředí MS Office a diskutuje další možná rozšíření.
Návrh mobilního robotu s uživatelským rozhraním využívajícím rozšířenou realitu
Adámek, Roman ; Věchet, Stanislav (oponent) ; Bastl, Michal (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a konstrukcí čtyřkolového mobilního robotu určeného pro interaktivní exponát a výukové účely. Tento robot disponuje možností bezdrátového přenosu obrazu a manipulací s objekty. Dále je v práci řešena realizace nabíjecí stanice robotu a uživatelské rozhraní sloužící k jeho ovládání, které obsahuje prvky rozšířené reality a minihry.
Tool for Quick Flight Search
Muránsky, Matúš ; Lieskovan, Tomáš (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
The thesis deals with the design and development of a tool for easy search of flight connections for Pelikantravel.com s.r.o. The aim of this work is to develop a tool that will allow operation in a limited Internet connection and will support user feedback. The first part of the thesis describes the analysis of suitable technologies and platforms for the resulting tool. The practical part deals with the issue of user experience and with the related user interface design. In this section, the basic functionality of the tool is described according to the use case analysis. Furthermore, the work describes in detail the implementation of the whole tool and in the end is devoted to testing the resulting tool.
Vývoj a implementace softwarového prostředí pro komunikaci uživatele s robotem
Ondryáš, Adam ; Bastl, Michal (oponent) ; Appel, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením softwarového prostředí pro komunikaci uživatele s robotickým systémem. V rámci práce byla v programu Matlab navrhnuta logická vrstva stavového automatu a do ní implementován hlasový syntetizátor. Součástí je také tvorba uživatelského prostředí.
Optimalizace uživatelského rozhraní informačního systému
Vašina, Pavel ; Hynek, Jiří (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této práce je analýza původního uživatelského rozhraní interního informačního systému iAdmin firmy Platební instituce Roger a.s., nalezení jeho nedostatků a následný návrh a implementace jeho vylepšení s použitím webových technologií (HTML, CSS, JavaScript) a jazyce Python, tak aby bylo uživatelsky přívětivější, efektivněji použitelné a v budoucnu snadněji rozšířitelné.
Application for Modern Sports Training Utilising the Sensory Data and Positional System
Ondruch, Jan ; Tomešek, Jan (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
The thesis deals with the creation of a web application for modern sports training. The application uses positional data and heart rate data from a real-time locating system. The main goal is to design and create a system that processes these data in real time and allows coaches to visualize and manage them. The introductory part summarizes the basic principles of creation of a user interface, it also deals with research methods for collection of user requirements. The following text describes how to design and create web applications. Afterwards, the thesis examines testing of web application design. The practical part consists of exploration of the positional system, collection of end-user requirements, design of the application user interface, its implementation and subsequent testing. The work is concluded by evaluating the system together with ideas for its future expansion.
Nativní aplikace pro mobilní zařízení
Beníčková, Zuzana ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Skúmaná diplomová práca sa zaoberá univerzálnou mobilnou klient-server aplikáciou Android a iOS zariadení riešenú v natívnom prostredí daných operačných systémov. Práca skúma prístupy riešenia problému v oboch prostrediach. Dané aplikačné riešenie bude zobrazovať, ukladať a spracovávať rôznorodé dáta zaslané serverom v unifikovanej podobe ako aj prispôsobovať vzhľad daným zaslaným podmienkam a zariadeniu. Cieľom práce je ukázať a porovnať natívny potenciál mobilného zariadenia ako aj navrhnúť unifikovanú aplikáciu často vyžadovanej problematiky - zobrazenie a prístup veľkého množstva uložených dát používateľovi.
Hlasovací zařízení na bázi Bluetooth Low Energy
Vybíral, Tomáš ; Šimek, Václav (oponent) ; Vašíček, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací hardwarového zařízení a uživatelské aplikace pro hlasování. Pro komunikaci je využíváno protokolu Bluetooth Low Energy, kvůli jeho nízkoenergetickým vlastnostem. Výsledkem této práce je plně funkční prototyp periferie odesílající hlas uživatele do klientské aplikace, vytvořené pomocí frameworku Qt, která zpracovává jednotlivé hlasy a zobrazuje výsledky hlasování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 89 záznamů.   začátekpředchozí62 - 71dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.