|
Možnosti reklamy firmy na veletrzích
Budínská, Lucie ; MBA, Kateřina Čapková, (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na propagaci firmy EXCON, a.s. na veletrzích. Obsahuje informace o analyzované firmě, o všeobecné reklamě a reklamách na veletrzích. Způsoby a ukázky propagace na veletrhu, možnosti jak expozici připravit a realizovat, aby splnila všechny požadované cíle. Především jde o navržení optimální skladby reklamy na veletrzích.
|
|
Podnikatelský záměr firmy
Suchá, Ivana ; Mihalisko, Roman (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského záměru rozvoje firmy DISTRIMO s.r.o.. První část se zabývá cílem této práce. V teoretické části jsou obsaženy základní informace o tvorbě podnikatelského záměru a problematice podnikání v České republice jako takové. Vlastní práce je pak zaměřena na zpracování návrhu vytvoření elektronického obchodu společnosti DISTRIMO s.r.o., který by vedl ke zvětšení objemu prodejů a rozšíření poskytovaných služeb zákazníkům.
|
| |
|
Hodnocení finančního zdraví vybraného podniku
Bečvarovská, Petra ; Folkmanová, Hana (oponent) ; Zemánková, Lenka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá finanční analýzou vybraného podniku. V první části bude rozebrána teorie k dané problematice. Budou definovány základní pojmy, vybrané metody finanční analýzy a vzorce. V druhé částí bude provedena samotná finanční analýza podle zpracované teorie a v poslední části budou navržena řešení k vylepšení nalezených problémů.
|
| |
|
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Durnová, Alena ; Pavlíček, Zbyněk (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského záměru rozvoje firmy. V teoretické části jsou obsaženy základní informace o tvorbě podnikatelského záměru a problematika podnikání v České republice. Vlastní práce je pak zaměřena na zpracování návrhu zřízení stanice technické kontroly, která by rozšířila sortiment služeb společnosti ARAVER CZ, s.r.o.
|
|
Návrh marketingového plánu
Kovář, Jan ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je marketingový plán pro české zastoupení Ford Motor Company. Zabývá se upevněním pozice modelu Mondeo vůči konkurenci ve střední třídě vozů a zvýšením jeho prodejů. Pojednává o podmínkách značné konkurence a tlaků na stále vyšší standard vozidel.
|
| |
|
Návrh na zlepšení vybraného pojistného produktu společnosti ING, N.V.
Jalušková, Radka ; Veselý, Petr (oponent) ; Martinovičová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o životních pojištění konkrétních finančních institucí a jejím cílem je porovnat vybraný pojistný produkt, následně vyhodnotit jeho silné, slabé stránky vůči trhu i potenciálním klientům. Stěžejní firmou bude ING Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku a klíčovými pojistnými produkty bude investiční životní pojištění Investor Plus. Analýzou zjistím, v čem má mnou zvolený produkt nevýhody oproti konkurenčním produktům a navrhnu jeho zlepšení (optimalizaci) tak, aby se stal na trhu konkurenceschopnějším a klientům prospěšnějším.
|
|
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Pavliňáková, Andrea ; Jančík, Lubomír (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku vypracování podnikatelského záměru pro úmysl rozvoje firmy. V teoretické části je rozvedena problematika podnikání v České republice a náležitosti podnikatelského záměru. Předmětem vlastní práce je zpracování návrhu elektronického obchodu pro rozvoj firmy KORYNA nábytek, a.s. Závěrečná část rozhoduje, za jakých podmínek by byl rozvoj firmy úspěšný.
|