Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,026 záznamů.  začátekpředchozí614 - 623dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Matušková, Romana ; Kopecký, Roman (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem zaměřený na spokojenost zákazníků firmy Wellness studio Zdeňka. Pomocí dotazníku, jako základního nástroje marketingového výzkumu, zjišťuje spokojenost zákazníků s marketingovým mixem firmy. Na základě získaných informací pomocí dotazování a provedených analýz jsou v této práci navržena doporučení na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníka.
Podnikatelský záměr firmy
Furchová, Petra ; MBA, Přemysl Kučera, (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
Předmětem této práce bude vytvoření reálného podnikatelského záměru, který bude sloužit k rozšíření firmy MATEZEX spol. s r.o. Práce obsahuje teoretická východiska a následně se zaměřuje na praxi, analyzuje trh a konkurenci. Vlastním přínosem bude návrh na vytvoření nové pobočky u zmiňované firmy.
Podnikatelský záměr
Szlávik, Michal ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá podnikatelským záměrem společnosti Rapos, spol. s r.o., která působí na českém trhu v oblasti stavebního průmyslu. Po analýze firmy a konzultaci s vedením byl navržen plán na rozvoj společnosti koupí dceřiné společnosti a tím ušetření nákladů díky její činnosti. Následně byla spočítána návratnost investice.
Zavedení nové technologie do podniku
Vondruška, Jiří ; Růčka, Pavel (oponent) ; Šunka, Josef (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na zavedení nové technologie do podniku zabývajícího se barvením a zušlechťováním textilních materiálů. Cílem je zjistit, zda bude investice pro podnik přínosná. Je tedy nezbytné seznámit se s fungováním společnosti, s trhem, na který se chystá vstoupit, s důvody volby konkrétní technologie, způsobem financování, ale také s technologií samotnou. Následně je třeba určit, zda bude investice efektivní či nikoliv.
Podnikatelský záměr
Bohatová, Kristýna ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá podnikatelským záměrem. Cílem této práce je sestavení 3 návrhů, díky kterým by firma Camaieu mohla na trhu lépe obstát, snížit náklady a především zvýšit zisk. Teoretická část je zaměřená na samotný podnikatelský záměr, nejčastější chyby při podnikání, subjekty trhu a také na cíle podniku. V praktické části najdeme konkrétní návrhy.
Marketingové řízení firmy
Bouchalíková, Aneta ; Mlčoch, Miroslav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou úrovně marketingových činností firmy. Obsahuje zjištění současného stavu zemědělské firmy a návrhy ke zvýšení účinnosti marketingových nástrojů, které povedou k upevnění postavení na trhu.
Analýza podnikatelského prostředí
Stískalová, Radka ; Kubajura, Pavel (oponent) ; Breinek, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou podnikatelského prostředí firmy ALBO okna – dveře, s.r.o.. Pomocí SWOT analýzy, pasportizace a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil bude provedena analýza podnikatelského prostředí, ve kterém se firma nachází. Práce rovněž obsahuje zhodnocení příležitostí a rizik plynoucích z daného podnikatelského prostředí.
Podnikatelský záměr pro nově vznikající Power Plate Studio
Kunovjánková, Martina ; Juhaňáková, Dagmar (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského záměru pro nově vznikající fitcentrum Power Plate Studio Otrokovice. První část práce obsahuje teoretické poznatky z podnikatelského prostředí, zejména struktury podnikatelského záměru. V druhé praktické části práce objasním důležité pojmy vyskytující se v odvětví Power Plate a budu se zabývat jednotlivými kroky podnikatelského záměru. Výstupem práce bude konkrétní návrh plánu, který tvoří podklad pro následnou realizaci.
Kritická sektorová analýza trhu s pohonnými hmotami
Jaroš, Martin ; Strašil, Pavel (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Ve své práci analyzuji trh s pohonnými hmotami v České republice z pohledu nabídky čerpacích stanic a poptávky spotřebitelů. Jedná se o oligopolní tržní strukturu, kde přední místa zaujímají převážně zahraniční značky. Typ struktury jsem určil na základě údajů vypovídajících o tržní síle jednotlivých sítí čerpacích stanic a díky vlastnímu cenovému výzkumu. Spotřebitelé se na tomto trhu chovají často nelogicky a to hlavně z důvodu nedostatečného množství dostupných informací. K tomuto zjištění jsem dospěl na základě průzkumu trhu mezi aktivními řidiči. Možným a moderním řešením je vznik portálu, který by na základě spolupráce s čerpacími stanicemi usměrňoval a zprostředkovával kýžené informace směrem k řidičům.
Možnosti reklamy firmy na veletrzích
Budínská, Lucie ; MBA, Kateřina Čapková, (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na propagaci firmy EXCON, a.s. na veletrzích. Obsahuje informace o analyzované firmě, o všeobecné reklamě a reklamách na veletrzích. Způsoby a ukázky propagace na veletrhu, možnosti jak expozici připravit a realizovat, aby splnila všechny požadované cíle. Především jde o navržení optimální skladby reklamy na veletrzích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,026 záznamů.   začátekpředchozí614 - 623dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.