Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 75 záznamů.  začátekpředchozí56 - 65další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh zařízení pro zatěžování hřídele čerpadla systému Common Rail radiálními silami
Chromý, Martin ; Pešl, Radim (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je předběžný návrh zkušebního zařízení na testování vstřikovacích čerpadel systému Common Rail pomocí radiálního zatížení hnacího hřídele. Práce přináší stručný přehled konstrukčních řešení soudobých čerpadel tohoto systému, na který následně navazuje návrh zařízení.
Systém common rail pro čtyřválcový vznětový motor
Brhel, Štěpán ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá instalací vysokotlakého vstřikovacího systému Common Rail na čtyřválcový traktorový vznětový motor. Diplomová práce se v úvodní části věnuje vstřikovacím systémům vznětových a traktorových motorů a související problematikou. V další části je řešena konstrukční přestavba motoru, návrh nejpodstatnějších částí - vstřikovače, vysokotlakého čerpadla a vysokotlakého zásobníku a vysokotlakých trubek a poté pevnostní kontrola nově navržených částí.
Aplikace vstřikovacího systému s tlakovým zásobníkem na vznětový šestiválcový motor
Pacovský, Tomáš ; Štěpánek, Karel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zástavbou vstřikovacího systému Common Rail na vznětový šestiválcový motor. Jedním z cílů práce je získat široký přehled o vstřikovacím systému s tlakovým zásobníkem a vyhodnotit vývoj v této oblasti. Mezi hlavní cíle práce patří návrh nového konstrukčního řešení v programu Pro/Engineer, provedení statické a dynamické analýzy nejdůležitějších částí pomocí metody konečných prvků (MKP) a potřebných kontrolních výpočtů. Nakonec bude vytvořena výkresová dokumentace nejpodstatnějších nově navržených částí. Při vytváření této práce bylo využito nezbytných podkladů z Vývojového ústavu traktorů a.s. společnosti Zetor Group.
Systém Common Rail na šestiválcovém traktorovém motoru
Černoch, Josef ; Ramík, Pavel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá instalací moderního vysokotlakého vstřikovacího systému Common Rail na šestiválcový traktorový motor. Tento systém nahrazuje vstřikovací systém s řadovým čerpadlem. Instalace systému Common Rail na stávající motor je navržena s minimálními konstrukčními změnami bloku motoru a hlavy motoru. To je výhodné pro minimalizaci nákladů výroby při přechodu na vysokotlaký systém vstřikování. Diplomová práce obsahuje konstrukční návrh a pevnostní analýzu nového komponentu vysokotlakého vstřikovacího systému.
Systém common-rail pro čtyřválcový vznětový traktorový motor
Ošmera, Petr ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato diplomová práce na téma „systém common rail pro čtyřválcový vznětový traktorový motor“ je zaměřena na aplikaci moderního vstřikovacího systému common rail pro již existující traktorový motor. Diplomová práce pojednává o nejnutnějších úpravách spojených se záměnou vstřikovacího systému, které byly řešeny způsobem minimálních úprav. Tímto typem řešení bylo přihlédnuto k ekonomické stránce problému. Přestavba obsahuje konstrukční návrh zástavby vybraných vysokotlakých komponent a vhodnosti jejich umístění na motoru. Prvotní návrh aplikace systému common rail pro existující traktorový motor potvrdil možnost této přestavby.
Software pro řízení zapalování a vstřikování spalovacích motorů
Kuda, Roman ; Kuchyňková, Hana (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Zvyšující se požadavky a nároky na provoz motorových vozidel přispěly k vývoji nových systémů přípravy směsi paliva a zapalování. Splnění stále přísnějších emisních limitů, nižší spotřeba paliva při současném zvýšení výkonu a točivého momentu motoru, to byly hlavní příčiny vedoucí k velice intenzivnímu výzkumu a pozdějšímu zavedení dokonalejších systémů vstřikování a zapalování. Za posledních několik let se koncepce klasického spalovacího motoru téměř nezměnila, ale co se mění neustále, jsou právě řídící prvky motorů jako zapalovaní a vstřikování.
Software pro řízení zapalování a vstřikování spalovacích motorů
Kopecký, Ivo ; Vítek, Ondřej (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Injekce paliva je systém, který dávkuje palivo do spalovacího motoru. V moderních automobilových aplikacích, toto dávkování paliva vykonává samostatný systém. Vstřikovací systém je vždy navržený na určitý typ paliva se kterým bude pracovat: benzín, LPG (známý také jako propan), ethylalkohol, methanol, metanový plyn, vodík nebo nafta. Většina vstřikovacích systému je vyrobena pro vstřikování nafty nebo benzinu. S příchodem elektronizace se stal systém pro vstřikování nafty a benzinu velice podobným. Za posledních 20 let se u automobilů v motorové části nejvíce změnila příprava směsi a její způsob zapálení. Od karburátorů se přešlo k jednotkám, které připravují spalovací směs podle aktuálního stavu provozu automobilu na silnici, např. změnou tlaku, teplotou nebo i poměrem benzínu a vzduchu.
Vstřikovací systémy užitkových automobilů
Horníček, Petr ; Prokop, Aleš (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
V této bakalářské práci popisuji části palivového systému a jejich funkci. Dále je zde uveden přehled nejpoužívanějších vstřikovacích systémů s principem činnosti, výhodami a nevýhodami daného provedení. Také je zde zpracována problematika emisních norem. Tato práce obsahuje i seznam předních světových výrobců užitkových automobilů a jimi používaných vstřikovacích systémů. Nakonec je zde uvedeno zamyšlení nad budoucím vývojem vstřikovacích systémů.
Palivové systémy s tlakovým zásobníkem
Buchta, Martin ; Janoušek, Michal (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vstřikovací systém s vysokotlakým zásobníkem Common Rail pro vznětové motory. Je zde popsán princip funkce, historie systému a jednotlivé funkční součásti. Práce se zabývá aktuálně používanými systémy předních výrobců, aplikací těchto systému v motorech osobních automobilů a jejich vlivem na emise škodlivin ve výfukových plynech. Ze závěru této práce vyplývá, že systém Common Rail je v současnosti tím nejlepším, co lze ve vznětových motorech osobních automobilů použít.
Vstřikovací systémy užitkových automobilů
Cajzl, Štěpán ; Janoušek, Michal (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce shrnuje informace o vstřikovacích systémech používaných u užitkových automobilů. Zahrnuje přehled jednotlivých typů vstřikovacích systémů, jejich odlišnosti v konstrukci, popis funkce a jejich klady nebo zápory. Dále je uveden přehled předních světových automobilek užitkových vozidel s uvedením použitých vstřikovacích systémů na konkrétních motorech. Závěrem je uvedeno porovnání jednotlivých systémů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 75 záznamů.   začátekpředchozí56 - 65další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.