Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Software pro řízení zapalování a vstřikování spalovacích motorů
Kopecký, Ivo ; Vítek, Ondřej (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Injekce paliva je systém, který dávkuje palivo do spalovacího motoru. V moderních automobilových aplikacích, toto dávkování paliva vykonává samostatný systém. Vstřikovací systém je vždy navržený na určitý typ paliva se kterým bude pracovat: benzín, LPG (známý také jako propan), ethylalkohol, methanol, metanový plyn, vodík nebo nafta. Většina vstřikovacích systému je vyrobena pro vstřikování nafty nebo benzinu. S příchodem elektronizace se stal systém pro vstřikování nafty a benzinu velice podobným. Za posledních 20 let se u automobilů v motorové části nejvíce změnila příprava směsi a její způsob zapálení. Od karburátorů se přešlo k jednotkám, které připravují spalovací směs podle aktuálního stavu provozu automobilu na silnici, např. změnou tlaku, teplotou nebo i poměrem benzínu a vzduchu.
Rozptylové ztráty v magnetických materiálech na konci statorového svazku
Kopecký, Ivo ; Skalka, Miroslav (oponent) ; Ondrůšek, Čestmír (vedoucí práce)
Práce se zabývá zkoumáním magnetického pole a magnetických toků na konci statorového svazku u synchronního stroje. Tato problematika je řešena metodou nelineární magneticky odporové sítě, která je simulovaná v programu PSpice. Jednoduchý obvodový model statoru skládající se ze statorových plechů, vzduchových mezer a dvou bočních prstů, které drží stator pohromadě, se nahradili magnetickou nelineární odporovou sítí, která je následně rozdělena na elementy. Dle těchto elementů je zjednodušený model řešen a analyzován.
Software pro řízení zapalování a vstřikování spalovacích motorů
Kopecký, Ivo ; Vítek, Ondřej (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Injekce paliva je systém, který dávkuje palivo do spalovacího motoru. V moderních automobilových aplikacích, toto dávkování paliva vykonává samostatný systém. Vstřikovací systém je vždy navržený na určitý typ paliva se kterým bude pracovat: benzín, LPG (známý také jako propan), ethylalkohol, methanol, metanový plyn, vodík nebo nafta. Většina vstřikovacích systému je vyrobena pro vstřikování nafty nebo benzinu. S příchodem elektronizace se stal systém pro vstřikování nafty a benzinu velice podobným. Za posledních 20 let se u automobilů v motorové části nejvíce změnila příprava směsi a její způsob zapálení. Od karburátorů se přešlo k jednotkám, které připravují spalovací směs podle aktuálního stavu provozu automobilu na silnici, např. změnou tlaku, teplotou nebo i poměrem benzínu a vzduchu.
Rozptylové ztráty v magnetických materiálech na konci statorového svazku
Kopecký, Ivo ; Skalka, Miroslav (oponent) ; Ondrůšek, Čestmír (vedoucí práce)
Práce se zabývá zkoumáním magnetického pole a magnetických toků na konci statorového svazku u synchronního stroje. Tato problematika je řešena metodou nelineární magneticky odporové sítě, která je simulovaná v programu PSpice. Jednoduchý obvodový model statoru skládající se ze statorových plechů, vzduchových mezer a dvou bočních prstů, které drží stator pohromadě, se nahradili magnetickou nelineární odporovou sítí, která je následně rozdělena na elementy. Dle těchto elementů je zjednodušený model řešen a analyzován.

Viz též: podobná jména autorů
2 Kopecký, Ivan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.