|
Efektivnost reklamy a marketingová kampaň firmy STAKOPLAST
Kašpar, Ondřej ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Orct, Rudolf (oponent)
Cílem mé bakalářské práce "Efektivnost reklamy a marketingová kampaň firmy STAKOPLAST cz, spol. s r.o." je zjistit, kam by tato firma měla účelně investovat své finanční zdroje, neboť firma má ambice růst a rozšiřovat svoji působnost. Metodologická část představuje seznámení se základními termíny z oblasti reklamy, marketingu a východisky, která jsou dále rozpracována v praktické části. Chtěl bych využít znalosti prostředí firmy STAKOPLAST cz a zaměřit se na jednotlivé oblasti jako např. na jaké úrovni je marketing a marketingové řízení, jaké jsou používány formy komunikace a reklamy pro dosažení stanovených cílů, jak jsou oslovováni potenciální zákazníci, co dalšího ještě firma dělá pro splnění svých podnikatelských očekávání. Výstupem této práce by měl být návrh realizovatelné reklamní kampaně.
|
|
Vstup produktu na evropský trh
KUBÍČEK, Roman
Práce se zaměřuje na vstup nového produktu zavedené společnosti na evropský trh a jeho další rozvoj. Cílem práce je vytvořit na základě marketingového výzkumu konkrétní marketingový mix pro mezinárodní působnost zvoleného podniku.
|
|
Analýza marketingové komunikace České spořitelny
Volencová, Kamila ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Horáková, Barbora (oponent)
Má práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace přední tuzemské banky -- České spořitelny. Ta využívá všechny nástroje komunikačního mixu. Nejnákladnější je reklama, je však dobře kontrolovatelná a vyhodnotitelná. Přesným opakem je osobní prodej v rámci pobočky. Můj cíl je přiblížit všechny součásti komunikačního mixu a popis jejich aktuálního využití v České spořitelně. Jedná se o velmi rozsáhlou problematiku. Uvedu obecný všeobecný popis každého z nich, což podložím konkrétními příklady. Ve své práci vycházím z vlastních zkušeností, interních materiálů banky, externích dostupných materiálů a vlastního průzkumu. Práce je psána objektivním přístupem a doplněna mým vlastním názorem a doporučením.
|
|
Reklamní kampaň pro vybranou firmu
NOVÁKOVÁ, Zuzana
Diplomová práce obsahuje analýzu reklamy ve vybrané společnosti, návrh reklamní kampaně na podporu vstupu nového produktu na trh, a to s přihlédnutím k finančním zdrojům. Práce dále obsahuje návrh kroků k vyhodnocení reklamní kampaně.
|
| |
|
Návrh a realizace reklamní kampaně
RYCHLÁ, Marie
Bakalářská práce obsahuje návrh a realizaci reklamní kampaně, včetně zaúčtování nákladových položek. Reklamní kampaň je vytvořená pro vybraný produkt firmy. Reklamní kampaň je naplánovaná pomocí letáku a reklamy na Internetu.
|
|
Propagace pro vybranou firmu
KUBÍKOVÁ, Tereza
Cílem mé bakalářské práce bylo analyzovat propagaci ve firmě MASTERPIECE a vlivy prostředí, ve kterém se firma nachází. Z analýzy a získaných dat poté vyplynula konkrétní představa o realizování reklamní kampaně za účelem otevření nové obchodní jednotky.
|
|
Reklama ve vybrané firmě
NOVÁKOVÁ, Zuzana
Cílem mé bakalářské práce bylo zanalyzovat reklamu a reklamní prostředky ve firmě J.K.R. spol. s r.o. a to prostřednictvím podkladů a informací, které mi tato firma poskytla. Je to společnost, která se zabývá vývojem a implementací ERP systémů třídy BYZNYS. Firma podniká v oboru, který je v oblasti reklamy specifický. Na základě této analýzy jsem reklamu a reklamní prostředky zhodnotila a nastínila návrhy na zlepšení.
|
|
Reklama jako nástroj komunikačního mixu
DUFKOVÁ, Iva
Cílem diplomové práce je zhodnocení současných nabídek reklam a charakteristika systému sestavování rozpočtů v konkrétní organizaci. Objektem zkoumání jsou reklamy na jednovlivých rádiích, spokojenost firem s prací reklamní agentury a následně jejich reklamou a pohled spotřebitelů na reklamu.
|
|
Marketing v malém podniku
TANZEROVÁ, Sabina
Bakalářské práce je zaměřena na analýzu řízení marketingových procesů ve firmě EUROINSTAL CZ, s.r.o. Hlavním cílem bylo nalézt vhodná doporučení pro budoucí rozvoj tohoto podniku. V první části vlastní práce byl proveden rozbor současné situace podniku pomocí SWOT analýzy a finanční analýzy. Druhá část práce byla zaměřena na zákazníky firmy. Z dotazníkového šetření vyplynul fakt, že firma je za hranicemi Českobudějovicka v podstatě neznámá, proto byla navržena reklamní kampaň, která by firmě pomohla vstoupit na nové trhy.
|