Název:
Vstup produktu na evropský trh
Překlad názvu:
Product introduction on the European market
Autoři:
KUBÍČEK, Roman Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zaměřuje na vstup nového produktu zavedené společnosti na evropský trh a jeho další rozvoj. Cílem práce je vytvořit na základě marketingového výzkumu konkrétní marketingový mix pro mezinárodní působnost zvoleného podniku.Thesis focuses on product introducing of well-established Czech company Karlovarské minerální vody, a.s. on the European market and their further development. The basic aim of this work is to create a concept of concrete marketing mix for international scope of KMV, a.s.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; management; marketing; marketingový výzkum; reklamní kampaň; advertising campaign; management; marketing; questionnaire; survey Citace: KUBÍČEK, Roman. Vstup produktu na evropský trh. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15301