Název: Vstup produktu na evropský trh
Překlad názvu: Product introduction on the European market
Autoři: KUBÍČEK, Roman
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazníkové šetření; management; marketing; marketingový výzkum; reklamní kampaň; advertising campaign; management; marketing; questionnaire; survey
Citace: KUBÍČEK, Roman. Vstup produktu na evropský trh. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15301

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-80708


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-12-09, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet