Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 561 záznamů.  začátekpředchozí546 - 555další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Satelitní navigační systémy
Antoš, Vladimír ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Těšík, Radek (oponent)
Satelitní navigace je rychle se rozvíjející oblast, která umožňuje svým uživatelům využití navigačních služeb. Nejznámějším systémem je americká GPS. GPS má 31satelitů na 6 dráhách. Vysílaný signál však podléhá fyzikálním vlivům Země. Kromě GPS existují i jiné systémy. Konkurenty pro americký systém jsou tyto systémy : GLONASS, COMPASS, GALLILEO. Satelitní navigace nemusí být jenom otázkou celosvětovou. Na určitém území může být zajištěna pomocí geostacionárních satelitů a takovéto systémy slouží k zajištění větší přesnosti nebo samostatnosti na daném území. Samostatnou kapitolou je praktické využití. Využitelnost systému se nachází především v dopravě. Od vody po vzduch, všude zde je využití navigace dnes zcela samozřejmé. Kromě určování polohy a času představuje správné využití GPS v firemní praxi řadu ekonomických úspor.
Analýza daňového systému Ruska
Chitrov, Michail ; Merfaitová, Lenka (vedoucí práce)
Práce se zabývá popsáním jednotlivých složek ruského daňového systému a porovnáním s Evropskou unii. Charakteristika vychází z popisu vývoje daňového systému od rozpadu Sovětského svazu se zdůrazněním současné situace.
Knowledge management a jeho podpora
Šimková, Marie ; Zlonická, Helena (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Cílem práce je objasnění základních termínů týkajících se knowledge managementu jako jsou data, informace a především znalosti a popsání principů knowledge managementu jako takového. První část práce se věnuje popisu principů knowledge managementu. Jsou zde vysvětleny klíčové pojmy, popsán proces knowledge managementu a jeho hlavní cíle a systémy pro jeho podporu. Druhá část práce se věnuje aplikaci principů knowledge managementu na konkrétním případě. Jako zkoumaný objekt byla zvolena soukromá jazyková škola, která se potýká s problémy při řízení pracovníků a událostí důležitých pro její chod.
Analýza systémů rozvoje zaměstnanců nižších platových tříd v organizaci
Podhradská, Barbora ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Beroušek, Petr (oponent)
Práce se zabývá zkoumáním přístupu zaměstnavatelů v ČR k zaměstnancům na nižších pozicích, možnostmi jejich rozvoje a faktory, které ovlivňují jejich spokojenost. Uvádí nejčastější příčiny nespokojenosti a fluktuace těchto zaměstnanců, důsledky špatného personálního vedení ze strany zaměstnavatele a popisuje fungování a základní stavební kameny systému rozvoje zaměstnanců ve firmě.
Formy a techniky vedení účetnictví
Konětopský, Filip ; Velechovská, Lenka (vedoucí práce)
Účetní forma a technika doznala během posledních několika set let velkého množství změn. V dnešní době je pro účetní formu charakteristické využívání počítačů a dalších technických vynálezů. Počítače účetní práci znatelně zefektivňují a usnadňují. Přesto je při jejich použití nutné počítat s určitými problémy a připravit postupy pro jejich řešení. Tato bakalářská práce stručně popisuje obecný vývoj účetních forem a technik a charakterizuje základní znaky současné účetní formy, a to jak v teoretické, tak praktické rovině.
Controlling
Tridnevka, Oleg ; Mikovcová, Hana (vedoucí práce) ; Bardún, Adam (oponent)
Cílem této práce je pokusit se seznámit s filozofií controllingu, prozkoumat koncept controllingu a jeho základní termíny. Ukázat funkce a jednotlivé obory controllingového systému ve společnosti. Ukázat možné propojení controllingu ve společnosti. Posledním cílem bude provedení projektu ve společnosti McDonalds. Popisují jednotlivé obory controllingu, aby udržet souvislost mezi teoretickou a praktickou častí.
Potenciál a omezení vybraných českých veřejných inf. systémů z hlediska lidského faktoru
Halamíček, Jan ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Práce se zabývá tím, jaké jsou rozdíly v přístupu k člověku jakožto uživateli u elektronických informačních systémů a přirozených systémů, fungujících na mezilidské interakci a výměně informací. Stanovená hypotéza o těchto rozdílech je ověřována na skupině kvalitativně různých veřejných webových informačních systémů pomocí hodnocení lidské interakce s nimi na příkladu uspokojování běžné informační potřeby. Výsledky této interakce jsou zdrojem zkušeností a poznatků k designu informačních systémů obecně.
Komunikace a její technologická podpora ve firmě na konkrétním příkladě
Rosická, Tereza ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kubeš, Jiří (oponent)
Vzhledem k tomu, že společnost GfK nyní prochází velkou reorganizací, neboť se změnilo celé její vedení, dochází k přeměně všech procesů. Jedním z těchto procesů je i proces komunikace, který do dnešní doby nebyl jako takový nijak specificky řešen. Zejména proto je velmi těžké tento proces popsat a uspořádat. Cílem této práce je pokusit se o rozbor procesu externí i interní komunikace ve společnosti GfK a zároveň se snažit navrhnout nějaké návrhy na zlepšení. Zabývat se podrobně všemi procesy firmy není při daném rozsahu práce možné a jelikož se společnost GfK zabývá výzkumem trhu a veřejného mínění, v této práci je soustředěna pozornost na komunikaci při hlavní činnosti (procesech) firmy. Těmito procesy jsou komunikace s respondenty a komunikace s klienty, co se týče externí komunikace. Pokud jde o komunikaci s respondenty, tato práce je zaměřena především na panel domácností, vzhledem k tomu, že pro společnost je hlavním přísunem informací (primárních dat ). Stejně tak interní komunikace je soustředěna při hlavním procesu společnosti GfK, a to při předávání a zpracování dat. Tyto procesy jsou pro společnost základní, nejzajímavější a jejich správný průběh ovlivňuje firmu jako celek, jak její jméno a prestiž, tak její výnosy. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část práce je věnována teoretickému poznání problému. Jsou zde přiblíženy hlavní pojmy, které se týkají především procesů, informací, komunikace a systémů. Na komunikaci je zde nahlíženo jak z hlediska sociálního (interpersonálního), tak z pohledu technologického, tedy jak komunikaci v organizaci ovlivňují možnosti ICT a to jak v pozitivním, tak negativním směru. Druhá část je již zaměřena na řešení konkrétního problému společnosti GfK. Nejprve je společnost GfK krátce charakterizována, dále jsou rozpracovány procesy interní a externí komunikace. Další kapitoly popisují současný stav ICT prostředků ve firmě a jejich skutečné využití. Na základě těchto poznatků je v závěru práce uvedeno několik návrhů a doporučení pro zlepšení těchto procesů.
Systém práce s absolventy studia na VŠE
Havlan, Jan ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Lorencová, Hana (oponent)
Zpětná spolupráce univerzit s jejich absolventy by měla patřit mezi priority každé kvalitní vzdělávací instituce, neboť právě prostřednictvím tohoto vztahu lze získat neocenitelnou zpětnou vazbu v podobě praktických poznatků od absolventů a mnoho dalších výhod. Cílem této práce je zhodnotit alumni systém Vysoké školy ekonomické v Praze v porovnání s obdobnými systémy českých i zahraničních univerzit a na základě tohoto srovnání a výsledků výzkumu navrhnout změny pro rozvoj systému. V práci jsou uvedeny teoretická východiska, charakteristiky vybraných systémů pro absolventy, jejich porovnání a návrh konkrétních doporučení pro systém práce s absolventy studia na VŠE. Součástí práce je výzkum v podobě dotazníkového šetření, při kterém byly zjišťovány názory absolventů a studentů VŠE v oblasti zpětné spolupráce se školou.
Systém zdravotní péče ve Švédsku.
Staňková, Kamila ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Hloušek, Jaroslav (oponent)
Práce pojednává o systému švédského zdravotnictvi z hlediska struktury,lidských zdrojů, financování a efektivity. Některé faktory jsou jsou komparovány se systémem českým. Cílem práce je nastínit výhody a nevýhoddy obou systémů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 561 záznamů.   začátekpředchozí546 - 555další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.