Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 71 záznamů.  začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uplatnění marketingu v řízení sportovního klubu
Chovanec, Marek ; Cienciala,, Jiří (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie ve vybrané firmě – sportovním klubu HC Oceláři Třinec. Během řešení problému jsem definoval několik dílčích cílů. Prvním je zpracování analýzy společnosti z hlediska makroprostředí i mikroprostředí. Pro zjištění aktuálního stavu marketingového řízení firmy jsem použil analýzu marketingového mixu. Další část práce je zaměřena na analýzu dotazníku, jehož respondenty jsou fanoušci zmiňovaného hokejového klubu. Mým záměrem je na základě teoretických poznatků, vlastních analýz a shromážděných informací poukázat na možné chyby v řízení firmy a navrhnout taková opatření, jež by vedla k optimalizaci řízení firmy.
Kritické faktory implementace ERP systému pro řízení vzdělávání pracovníků ve společnosti HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s.r.o.
Bill, Štěpán ; Schwarz, Jaroslav (oponent) ; Sodomka, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je sestavení příručky pro výběr vhodného informačního systému s podporou vzdělávání zaměstnanců. Zvolený problém jsem vyřešil pomocí analýz společnosti, aktuálních trendů v e-learningu, zhodnocením současného stavu a zjištěním požadavků zvolené společnosti na systém. Provedeným výzkumem jsem zjistil, že zvolení optimálního softwaru pomáhá zaměstnance vzdělávat efektivněji a přináší úspory a zisk pro celou společnost. Výstupem práce jsou návrh pravidel pro zvolení a zavedení vhodného systému a kritické faktory implementačního projektu.
Návrh podnikatelského záměru
Ježková, Lucie ; Lakomý, Miroslav (oponent) ; Čižinská, Romana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na rozvoj malé instalatérské společnosti. Teoretická část práce pojednává o podnikatelském plánu a jeho dílčích částech. V analytické části je podnik detailněji zkoumán v pěti oblastech – analýza podniku, řízení lidských zdrojů, marketing služeb, finanční analýza a plán a analýza rizik. V návrhové části jsou doporučena opatření, která mají zlepšit vnitřní chod podniku, posílit jeho konkurenční výhody a zlepšit finanční stabilitu.
Analýza firmy vybranými metodami
Svojanovská, Iveta ; Mgr.Jana Rošková (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu společnosti vybranými metodami. Vnější okolí společnosti je analyzováno pomocí PESTLE analýzy a Porterova modelu pěti konkurenčních sil Pro analýzu vnitřního prostředí společnosti byl zvolen Kralickův Quick test a Fundamentální analýza. SWOT analýza zobrazuje příležitosti a hrozby vnějšího prostředí se silnými a slabými stránkami společnosti. Návrhy na možné zlepšení hospodaření společnosti jsou koncipovány na základě SWOT matice.
Podnikatelský plán - výběr vhodné formy podnikání pro lékařskou ordinaci
Jeleníková, Judita ; Ing.Pavel Svirák, Ph.D. (jr.) (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá všemi nezbytnými kroky, které jsou nutné pro výběr vhodné formy podnikání pro ordinaci praktického lékaře pro děti a dorost a následným popisem činností, které směřují k založení zvolené formy právnické osoby. Z důvodu specifičnosti podnikání ve zdravotnictví obsahuje práce nejen detailní analýzu současného stavu na trhu privátní zdravotní péče, ale také informace týkající se legislativních a právních úprav spojených se založením vybrané právnické osoby.
Model sportovních služeb v elektronickém obchodování
Moťka, Pavel ; Marvan, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá otázkou nástrojů elektronického obchodování. Ve své první části se zaměřuje na vymezení termínu elektronické obchodování a na analýzu základních vztahů v elektronickém obchodu, současných trendů a budoucí perspektivy elektronického obchodování. Poznatky získané v první části práce jsou pak využity v druhé části práce, která analyzuje obchodní společnost působící v oblasti sportovních služeb. Na základě analýzy je pak představen návrh implementace nových prvků (e-shop, e-learning) do již existujícího informačního systému, které zvyšují konkurenceschopnost společnosti, podporují marketingové snahy a dále pomáhají propagovat předmět podnikání společnosti.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na zlepšení výkonnosti podniku
Dufková, Hana ; Kubeš, Petr (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout možnosti financování investice do pořízení nového domu pro reklamní agenturu MEDIA design, s. r. o. Dále pak zhodnotit finanční situaci podniku a vytvořit z ní vycházející investiční plán.
Analýza firmy a realizace změn
Staněk, Miroslav ; Svobodová, Ilona (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je analýza vybrané firmy a realizace změn, které z analýzy vyplývají. Hlavní změnou je zavedení internetového obchodu. Na základě této práce by firma měla být schopna efektivně realizovat svůj elektronický obchod, který povede ke stabilnímu postavení na trhu a ke zvýšení zisku a povědomí firmy u potenciálních zákazníků.
Podnikatelský záměr výstavby rekreačního zařízení
Florinskij, Alexandr ; Týrala, Tomáš (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského záměru pro založení společnosti Baňa s. r. o., jejíž hlavní činností bude poskytování služeb v oblastí relaxace a saunových procedur. Návrh na založení společnosti analyzuje nově vzniklou firmu, nabízené služby, návrh na propagaci a možný budoucí vývoj společnosti.
Business Plan in Field of Specialized Sporting Activities
Volavý, Marek ; Malý, Vojtěch (oponent) ; Mašterová, Lucie (vedoucí práce)
The aim of the thesis is a business plan proposal. The purpose of the plan is to start a small company, which specializes in a field of sporting activities called: „powerkiting“. The initial part deals with the theoretical background which is followed by the practical part, where an emphasis is put upon the requirements for setting up a company, the anticipated structure of the company, an environmental analysis and marketing strategy together with an evaluation of risk and profitability. The possible development of the company is then examined and finally the evaluation of a proposed business plan is made.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 71 záznamů.   začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.