Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 194 záznamů.  začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Pšurný, Adam ; Remeš,, Daniel (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na podnikatelský záměr budoucího rozvoje společnosti MESIT Fimes a. s. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretické východisko práce a praktickou část. Teoretická část má sloužit jako podkladový ukazatel pro vytvoření části praktické, která má za úkol podrobně analyzovat skutečný současný stav pro tvorbu co největšího a nejefektivnějšího budoucího rozvoje společnosti.
Aktivizační metody ve výuce výchovy ke zdraví na 2. stupni vybrané základní školy
Menclová, Kateřina ; Kovaříková, Miroslava (vedoucí práce) ; Thorovská, Alena (oponent)
Diplomová práce na téma Aktivizační metody ve výuce výchovy ke zdraví na 2. stupni vybrané základní školy se zabývá aktivizačními vyučovacími metodami a jejich využíváním ve výuce výchovy ke zdraví na vybrané základní škole. Teoretická část se věnuje základní terminologii a jsou v ní blíže popsány jednotlivé metody, způsob jejich třídění a je zde také popsán samotný obor výchova ke zdraví. Praktickou část tvoří vlastní kvantitativní výzkum. Jako výzkumný nástroj bylo zvoleno dotazníkové šetření na 2. stupni Základní školy Karla Jeřábka v Roudnici nad Labem, a to konkrétně v 8. a 9. ročnících. Cílem výzkumu bylo zmapovat míru používání aktivizačních metod ve výuce výchovy ke zdraví na dané škole. Dílčími cíli bylo zjistit, jaké jsou nejpoužívanější aktivizační metody ve VkZ na dané škole, rozdíl v subjektivním vnímání aktivizace mezi žáky a učitelem daného předmětu, porovnat zastoupení aktivizačních metod mezi jednotlivými vyučujícími a zjistit míru využívání ICT technologií jako aktivizačního prvku. Výsledky výzkumu ukázaly, že používání aktivizačních metod ve výchově ke zdraví na dané škole je poměrně na dobré úrovni, zejména co se týče ICT technologií. Nejpoužívanějšími metodami jsou skupinové práce a diskuse. Nejméně používané jsou naopak hry a z tohoto důvodu je v práci obsažen i výstup pro...
Hodnocení výkonnosti podniku pomocí nástrojů finanční analýzy
Horáková, Sabina ; Heralecký, Tomáš (oponent) ; Hornungová, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá hodnocením finanční situace společnosti W&P Euronova s.r.o. v letech 2017 až 2021. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část je zaměřena na teoretická východiska a specifikaci vybraných ukazatelů. Druhá část se zabývá finanční analýzou společnosti za použití metod z teoretické části a vyhodnocení všech výsledků. Třetí část obsahuje vlastní návrhy na zlepšení finanční situace podniku.
Liturgický prostor kostela sv. Jakuba Staršího v římskokatolické farnosti Boršov nad Vltavou
ČERKL, Martin
Práce se zabývá liturgickým prostorem kostela sv. Jakuba Staršího v Boršově nad Vltavou. Začátkem stručně vymezuje pojem liturgie a nastiňuje jeho vývoj v historickém kontextu. Dále se obecně věnuje významu a dějinnému vývoji liturgického prostoru, zejména vlivu reformy II. vatikánského koncilu na jeho podobu. Popisuje římskokatolickou farnost Boršova nad Vltavou, jakožto územní společenství s přifařenými okolními obcemi, ve kterých se nacházejí sakrální stavby sloužící k liturgickým činnostem. Na základě výše popsaných faktů je hlavním cílem práce vyobrazení vývoje a současné podoby liturgického prostoru kostela sv. Jakuba Staršího. Závěrem představuje volnočasové aktivity ve farnosti, na kterých se podílí společenství farníků.
Organizované a individuální aktivity seniorů v domovech pro seniory
SEHNOUTKOVÁ, Denisa
V teoretické části mé práce se zabývám obecnými pojmy ohledně sociální práce, sociálního pracovníka, mlčenlivostí, nebo standardy kvality sociálních služeb. Dále se zabývám oblastí, která je pro mou práci klíčová což jsou senioři, jejich aktivity, kvalita života, či trávení volného času. V praktické části mé bakalářské práce se věnuji aktivitám v domově pro seniory, konkrétně v G centru Tábor. Cílem mé práce je zjistit, jaké aktivity jsou seniorům skutečně nabízeny a identifikovat faktory, které ovlivňují účast na aktivizačních programech. Ve výzkumu se zabývám otázkami, zda se konkrétní senior účastní, či nikoli, které aktivity jsou nejžádanější, nebo jaké jsou hlavní faktory, které mají vliv na účast. Vymezených cílů jsem dosáhla využitím kvalitativního výzkumu. Data jsem získala pomocí polostrukturovaného rozhovoru, jeho přepis rozdělila do kódů a následně do kategorií. Výzkumným souborem bylo 6 klientů G centra Tábor. Výzkum jsem provedla v červnu roku 2020. Myslím, že má bakalářská práce může sloužit jako zpětná vazba zaměstnancům a vedení G centra Tábor od jejich klientů.
Kontaktní centrum pro seniory a osoby se zdravotním postižením POSEZ Benešov
PLAČKOVÁ, Ivana
Diplomová práce se zabývá kontaktními místy projektu POSEZ a jejich činností. Cílem této práce bylo zmapovat poskytované služby jednotlivých kontaktních míst POSEZ. Hlavní výzkumná otázka zněla: Jaká jsou specifika poskytovaných služeb POSEZ ve vybraných kontaktních místech? Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Část teoretická pojednává o problematice stárnutí, potřebách seniorů, aktivním životě. Dále je zde popsána seniorská problematika a její ukotvení v rámci České republiky. Pro lepší orientaci v tématu je zde přiblížen i projekt POSEZ. V praktické části byly stanoveny čtyři dílčí výzkumné otázky. Byl zvolen kvalitativní výzkum, byla použita metoda dotazování a technika polostrukturovaného rozhovoru. Výzkumný soubor byl tvořen čtyřmi vedoucími pracovníky vybraných kontaktních míst POSEZ. K jednotlivým dílčím výzkumným otázkám byly stanoveny podotázky. Za účelem zodpovězení výzkumných otázek byla získaná data zpracována metodou trsů a následně interpretována dle jednotlivých dílčích výzkumných otázek. Výzkumem byla zmapována specifika poskytovaných služeb jednotlivých vybraných kontaktních míst POSEZ. Tato specifika se týkala oblasti provozu kontaktních míst, základních a nadstandardních aktivit projektu a specifik dalšího rozvoje. Díky projektu Středočeského kraje s názvem POSEZ se podařilo v jednotlivých městech pomoci seniorům z domácností aktivně trávit svůj volný čas, získali místo, kam si mohou přijít pro radu a vyzkoušet i řadu možných aktivit, jako je vzdělávání, ale i aktivizační činnosti nebo různé druhy poradenské činnosti. Každé z těchto míst je velmi unikátní, neboť jeho činnost a výběr aktivit se odvíjí od mnoha různých faktorů v daných lokalitách, jako jsou například potřeby seniorů v jednotlivých městech nebo dostupnost služeb pro seniory v těchto lokalitách, prostory, personální a provozní možnosti a jiné. Některá kontaktní místa vznikla v závislosti na jiné fungující službě, jinde kontaktní místa vznikají i nezávisle, pod záštitou např. sociální služby či jiné organizace zabývající se seniorskou problematikou. Kontaktní místa se do budoucna plánují i nadále rozvíjet, neboť jejich obliba mezi klienty stoupá stejně jako povědomí o důležitosti doplňování sociálních služeb pomocí podobných projektů. Výsledky této diplomové práce budou sloužit nejnovějším a budoucím kontaktním místům. Práce je vhodná i jako materiál pro zakládání nového kontaktního místa POSEZ, ale může sloužit i jako inspirativní předloha pro vznik dalších služeb ve všech kontaktních místech. Dále diplomová práce může posloužit jako zpětná vazba pro autora projektu a jednotlivá kontaktní místa, ale může poskytnout i cenné informace studentům a osobám zabývajícím se tímto tématem.
Rodina jako téma ve výuce občanské výchovy
MOTTLOVÁ, Adéla
Cílem práce je zmapovat, jak je pojímána rodinná tematika v rámci občanské výchovy, a připravit náměty do výuky zaměřené na téma rodina. Úvodní část se věnuje rodině v teoretické rovině, zmiňuje funkce a typy rodiny, pojednává o manželství, nastiňuje vývoj rodiny v západní Evropě a uvádí charakteristické rysy současné rodiny, jako je např. rostoucí rozvodovost a alternativní formy partnerského soužití. Následně se práce zaměřuje na analýzu rodinné tematiky v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání a ve vybraných učebnicích občanské výchovy pro základní školy. Závěrečná část práce předkládá soubor vlastních aktivit vztahujících se k tématu rodina.
Analýza volnočasových pohybových aktivit vybraného vzorku žáků na různých typech středních škol v Jindřichově Hradci
VLKOVÁ, Michaela
Tato diplomová práce se zabývá analýzou volnočasových pohybových aktivit žáků na různých typech středních škol v Jindřichově Hradci. U škol byl proveden záměrný výběr podle daných podmínek. Práce byla cílena na chlapce a dívky třetích ročníků. Na základě záměrného výběru byly z pěti škol vybrány čtyři, a to Obchodní akademie T. G. Masaryka, Střední zdravotnická škola, Gymnázium V. Nováka a Střední odborná škola Jindřichův Hradec. Dotazníkové šetření probíhalo na přelomu září a října roku 2020. Vyplňování standardizovaného sociologického dotazníku COMPASS II probíhalo u všech dotazovaných anonymně. Kromě výsledků dotazníkového šetření obsahuje práce také teoretické informace o probíraném tématu, které byly získány po řádném provedení obsahové analýzy odborné literatury a dalších materiálů. Vyhodnocením dotazníku je analyzována účast žáků ve sportech a jejich preferované volnočasové aktivity. Výsledky jsou porovnány jak mezi jednotlivými školami, tak s výsledky celorepublikového výzkumu. Výsledky šetření jsou přeneseny do přehledných grafů a tabulek, které se nacházejí ve výsledkové části této práce,
Využití canisterapie v SeneCura SeniorCentru Písek
ZEMANOVÁ, Tereza
Práce se zabývá využitím canisterapie v seniorském domě SeneCura Písek. Teoretická část charakterizuje, co je canisterapie, jaké jsou její formy, metody, techniky a efekty a kde je možné canisterapii využívat. Dále popisuje seniora jeho potřeby a typy sociálních služeb, které může využívat, konkrétně se pak zaměřuje na SeneCura SeniorCentrum Písek. Praktická část se zabývá otázkou, jaký vliv má využívání canisterapie v rezidentní formě na klienty a jak celý proces vnímají senioři i zaměstnanci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 194 záznamů.   začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.