Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,871 záznamů.  začátekpředchozí4840 - 4849dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza komunikačního mixu divize AAD společnosti 3M Česko, s.r.o.
Tejkal, Stanislav ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Sekanina, Martin (oponent)
Předmětem této diplomové práce je analýza komunikačního mixu autoopravárenské divize společnosti 3M Česko, s.r.o. Samotné analýze předcházela stručná charakteristika společnosti, charakteristika trhu z hlediska tržních subjektů a určitých specifk trhu. V samotné analýze jsem hodnotil vyváženost složení komunikačního mixu, používání jednotlivých nástrojů s ohledem na efektivitu vynaložených finančních prostředků.
Public Relations ve společnosti Qlik.cz
Vrkočová, Pavlína Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Boháč, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá aktivitami Public Relations ve vybrané organizaci. Teoretická část představuje stručný úvod do problematiky PR. Praktická část se zabývá definováním cílové skupiny a následně přípravou tiskové konference. V práci je také proveden výzkum, který přináší informace o možné budoucí strategii společnosti. Závěrečná kapitola je věnována zhodnocení projektu Public Relations a návrhům na zlepšení pro vybranou společnost.
Nástroje marketingového mixu ve vybrané organizaci se zaměřením na produkt
Prynkeová, Jana Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Hakl, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá realizací marketingového mixu v malé firmě. Teoretická část představuje stručný úvod do problematiky tvorby marketingového mixu. V praktické části jsou analyzovány jednotlivé součásti marketingového mixu, tak jak jsou uplatňovány ve zvolené firmě, přičemž nejobsáhlejší kapitola je věnována analýze produktu. Poslední kapitola je věnována zhodnocení a návrhům na zlepšení jednotlivých prvků marketingového mixu používaných ve vybrané organizaci.
Celebrity marketing
Kočišová, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hejduková, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce začíná uvedením do problému nákupního chování a vliv referenčních skupin na spotřebitele, pokračuje historii celebrity marketingu, využitím celebrit v reklamě, jako komunikačního nástroje. Práce také popisuje vliv celebrit na vzhled, módu a jejich působení v sociální sféře a politice. Na konci teoretické části popisuje vodítka, jak si celebrity vybírat, jak jich kontaktovat a vyjednávat s nimi a v závěru jsou popsané výhody a nevýhody využití celebrit v reklamě. Praktická část se zaměřuje na porovnání České republiky a zahraničí ve vnímání a ovlivňování zákazníků celebritami.
B2B marketing v telekomunikacích
Hloušková, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pěknic, Štěpán (oponent)
B2B marketing v telekomunickacích. Výzkum v rámci firemních zákazníků využívajících služby telekomunikačních operátorů na českém trhu.
Analýza vybraných marketingových aktivit retailového řetězce Interspar
Čejková, Klára ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Bučan, Pavel (oponent)
Práce hodnotní marketingové aktivity, zejména marketingové komunikační aktivity retailového řetězce Interspar. Detailněji hodnotí marketingovou komunikaci řetězce podle letákové akce. Soustřeďuje se na fakt, zda marektingové aktivity jsou pro podnik přínosné a zda ovlivňují výsledky hospodaření, vývoj řetězce na trhu a ohled je brán i na počet zákazníků.
Marketing hotelu Mövenpick
Jachninová, Kateřina ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Veselý, Pavel (oponent)
Práce se zabývá využitím marketingu v hotelovém provozu. Charakterizuje marketing služeb, marketing cestovního ruchu a pohostinství. Práce se zaměřuje na aplikaci marketingové strategie hotelu v praxi, analýzu vnitřního a vnějšího prostředí hotelu, na zjištění silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Náplní práce je také analýza spokojenosti zaměstnanců a hostů hotelu Mövenpick.
Event management
Myslivcová, Hana Bc. ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Novák, Pavel (oponent)
V práci je popsán teoretický postup při pořádání eventů, který vychází ze zásad projektového řízení. Tyto postupy jsou také aplikovány v praktické realizaci eventu. Následuje výzkum aktuálních trendů v event managementu a výzkum cílových skupin s pomocí dat MML/TGI.
Možnosti marketingové komunikace finanční společnosti
Hrstková, Kristýna ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Motyčka, Luděk (oponent)
Práce popisuje možnosti marketingové komunikace finančních společností na českém trhu. Blížeji se zabývá určitými doporučeními, které se týkají především oblasti reklamních kampaní. Je doplněna marketingovým výzkumem - konkrétně dotazníkovým šetřením, který se zabývá profilem typického klienta splátkových společností na českém trhu a charakteristikami typického úvěru, který je pomocí této možnosti financování, čerpán.
Monitoring and effectiveness of internet advertising spending
Nakládal, Michal ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Ganoczy, Eduard (oponent)
Práca sa zameriava na problematiku on-line reklamy, jej efektívnosti z hľadiska jednotlivých druhov a sledovanie aktuálnych trendov v reklamných výdajoch do tohto segmentu. V prvej časti rozdeľujem používané druhy internetovej reklamy podľa medzinárodného delenia IAB a píšem aj o platobných modeloch a reklamných systémoch špecifických pre internet. Druhá časť porovnáva internet s masmédiami podľa kľúčových vlastností pre využitie v reklame. Práca opisuje efektivitu druhov internetovej reklamy. Tretia časť diplomovej práce detailne opisuje projekt spoločnosti Primetime s názvom Monitoring internetovej reklamy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,871 záznamů.   začátekpředchozí4840 - 4849dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.