Název: Celebrity marketing
Překlad názvu: Celebrity marketing
Autoři: Kočišová, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hejduková, Jaroslava (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Diplomová práce začíná uvedením do problému nákupního chování a vliv referenčních skupin na spotřebitele, pokračuje historii celebrity marketingu, využitím celebrit v reklamě, jako komunikačního nástroje. Práce také popisuje vliv celebrit na vzhled, módu a jejich působení v sociální sféře a politice. Na konci teoretické části popisuje vodítka, jak si celebrity vybírat, jak jich kontaktovat a vyjednávat s nimi a v závěru jsou popsané výhody a nevýhody využití celebrit v reklamě. Praktická část se zaměřuje na porovnání České republiky a zahraničí ve vnímání a ovlivňování zákazníků celebritami.
Klíčová slova: celebrity; marketing; referenční skupina; reklama; vliv celebrit; vnímání celebrit

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2681

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1538


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet