Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 54 záznamů.  začátekpředchozí45 - 54  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Obchodní činnost podniku s nábytkářskou výrobou
Novotná, Monika
Tato bakalářská práce je zaměřena na charakteristiku obchodní činnosti společnosti Vlabo s. r. o. Jedná se o společnost, která se zpočátku zabývala obchodní a zprostředkovatelskou činností a v současné době se specializuje na výrobu a prodej kancelářského nábytku. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy z marketingového mixu, finanční analýzy, konkurenčního prostředí a SWOT analýzy. V praktické části jsou aplikována teoretická východiska na firmu Vlabo s. r. o.
Aplikace české marketingové strategie na Slovensku na trhu dětské výživy
Čiháková, Hana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Kissová, Monika (oponent)
Cílem této práce je zjistit, zdali na český a slovenský trh dětské výživy může být aplikována společná marketingová strategie, nebo zdali by měla být tvořena pro každý trh zvlášť. V analytické části porovnávám situaci na českém a slovenském trhu z pohledu ekonomického a sociálně-kulturního prostředí, dále na těchto trzích analyzuji tržní potenciál a konkurenční prostředí. Na závěr se věnuji postavení a aktivitám dvou velkých hráčů na obou trzích.
Konkurenceschopnost vybraných sportovních center v Českých Budějovicích
MOSEROVÁ, Barbora
Tato diplomová práce je zaměřená na sportovní centra, která zákazníkům poskytují širokou škálu služeb v oblasti sportu, relaxace a často zmiňované wellness. Hlavním cílem diplomové práce bylo posoudit konkurenceschopnost sportovních center v Českých Budějovicích a zmapovat konkurenční prostředí. Dílčím cílem bylo charakterizovat sportovní a tělovýchovné vyžití v jižních Čechách a poznat požadavky zákazníků. K dosažení vytyčených cílů byla použita metoda dotazníkového šetření, SWOT analýza a Porterův model pěti sil. Vhodně sestavený dotazník přinesl údaje o konkurenčním postavení a konkurenceschopnosti jednotlivých sportovních center. Z dotazníkového šetření jsem také získala nejvíce oblíbené a navštěvované sportovní centrum, tedy sportovní centrum s nejlepší pozicí na trhu. S tímto sportovním centrem jsem nadále pracovala {--} stalo se zdrojem pro již zmíněné analýzy.
Analýza konkurenčního prostředí trhu s alternativními energiemi
Roček, Vojtěch ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Vejlupek, Tomáš (oponent)
Cílem práce bylo analytické zmapování vybrané části trhu dodavatelů technologií a služeb pro výrobu elektrické energie z alternativních zdrojůe v ČR s využitím informací dostupných z otevřených zdrojů. Druhým cílem bylo ověření funkčnosti zpravodajského cyklu v případě oddělení sběratelské a analytické činnosti. K dosažení těchto cílů bylo vytvořeno 35 analytických rešerší vypracovaných studenty předmětu 4IZ210 vyučovaného v zimním semestru 2009. V jednotlivých rešerších byly označeny entity a vazby pomocí makra firmy Tovek a dále zpracovávány nástrojem Analyst's Notebook. Výsledkem je Topic Mapa obsahující cca 2.000 entit a zhruba stejné množství vazeb, které byly upravovány a vyhodnocovány z hlediska využitelnosti pro Competitive Intelligence. Struktura práce kopíruje zpravodajský cyklus a to od identifikace potřeb, přes sběr dat, až po analýzu výsledků. V závěru práce jsou formulována některá doporučení, která by v případě dalšího pokračování projektu umožnila zvýšit kvalitu zpracovávaných informací a optimalizovat celý zpravodajský cyklus.
Strategická analýza podniku
Tomašovičová, Martina ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Předmětem této diplomové práce je: "Strategická analýza firmy". V teoretické části práce jsou zhodnoceny analytické metody běžně užívané. Tyto metody budou aplikovány v praktické části práce na společnosti GOPAS, a.s., cílem práce je nalézt silné a slabé stránky, příležitosti, hrozby, které podnikání společnosti GOPAS, a.s. ovlivňují.
Cosmetic distribution of company Natura House in Czech republic
Nováková, Ivana ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Práce se zaobírá jedním ze způsobů distribuce kosmetických přípravků v České republice. Rozebírá působení a zázemí mateřské společnosti v Itálii i konkrétní marketingovou strategii nově vzniklé společnosti v České republice. Blíž se zaobírá konkrétním způsobem distribuce v Česku a podává náčrt plánů do budoucna.
Konkurenceschopnost podniku na příkladě Alstom Power s.r.o.
Nešpor, Radek ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Sedláčková, Leona (oponent) ; Nováček, Jan (oponent)
Cílem bakalářské práce je vybrané teoretické poznatky konkurenceschopnosti podniku a metody jejího dosahování aplikovat na existující podnik Alstom Power s.r.o. a tím zlepšit jeho postavení s ohledem na konkurenční prostředí v němž se nachází. Metody analýzy konkurenceschopnosti a s tím související analýzy konkurenčního prostředí zde použité jsou zejména strukturální analýza odvětví a výběr konkurenční strategie, definice konkurenčních výhod a volba vhodných strategických rozhodnutí. Práce obsahuje jasně formulovanou konkurenční strategii a její výhody i nevýhody. Rovněž práce obsahuje kroky jimiž je možno nevýhody zvolené konkurenční strategie eliminovat, či alespoň minimalizovat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 54 záznamů.   začátekpředchozí45 - 54  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.