Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 521 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh a vytvoření optimalizace pro firemní web
Matějková, Zuzana ; Weirich, Pavel (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá optimalizací webových stránek pro kadeřnictví Nika v Brně-Líšni. Hodnotí jejich současný stav a navrhuje nové, efektivnější řešení. Součástí bakalářské práce je vytvoření CMS systému, který má za úkol umožnit kadeřnictví spravovat si obsah stránek bez rozsáhlejších znalostí současných webových technologií, jako jsou například HTML a CSS. Pro kadeřnictví je také vybrán vhodný design, který zlepší prezentaci firmy na internetu. Snazší vyhledatelnost jejich webu na internetu je řešena opravou problémů v oblasti SEO.
Internet Presentations and Content Management Systems
Dulovič, Tomáš ; Kratochvílová, Martina (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on methods of creation, management and promotion of business web presentation using content management systems. This work also describes the technology needed to create web pages with the principles of their practical use. At the same time, the work focuses on particular steps of creating business web pages according to analysis of operational environment and needs of specific firm.
Nástroj pro SEO analýzu
Špaček, Petr ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Ruttkay, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o problematice SEO (Optimalizace pro vyhledávače). Součástí práce je vytvoření nástroje, který analyzuje webové stránky s ohledem na různé jazykové mutace a výsledky poskytne uživateli i s patřičným vzdělávacím efektem. Na základě analyzovaní, které je možné spouštět i v nastavených pravidelných intervalech, lze zobrazit průběh optimalizace. Nástroj využívá technologií Microsoft, zejména ASP.NET, SQL Server 2008, Microsoft Server 2008 a je vyvíjen pomocí prostředí Visual Studio 2010.
Návrh firemní webové prezentace
Plaček, Marek ; Škultéty, Dušan (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh nové webové prezentace a její tvorbu pro konkrétní subjekt. Práce popisuje teoretické poznatky potřebné pro vytvoření internetových stránek a také postup při zpracování návrhu. Význam tvorby spočívá v možnosti kvalitnější prezentace na webu, zvýšení přehlednosti a přístupnosti stránek s ohledem na dodržení webových standardů.
Návrh internetových stránek
Sobotka, Libor ; Hladiš, Petr (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se zabývám návrhem nových internetových stránek pro prezentaci firmy. Součástí práce je nejen návrh těchto stránek, ale také jejích realizace a následné umístění na webhosting. Samotné realizaci předchází teoretická východiska, seznámení s použitými technologiemi a analýza současných stránek. Závěrem bude zhodnocení nových stránek a porovnání s původními stránkami.
Návrh internetových stránek
Cvrček, Josef ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh a vyhotovení internetové prezentace pro strojírenskou firmu VNP, s.r.o., která sice v současnosti svůj prostor na internetu má, nicméně nenaplňuje představy vedení firmy o konkurenceschopné elektronické propagaci. Stávající podoba stránek bude kompletně rekonstruována s využitím moderních technologií, s ohledem na pravidla přístupnosti a dodržování webových standardů.
On-line Marketing Communication
Bartošík, Jakob ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
The bachelor’s thesis is focused on describing marketing communication of the chosen company, it also concerns suggestions to improve this communication, which is based on processing the knowledge from the analytical part. The main goal of this thesis is to design proper tools of this communication, which should lead to completing the secondary goal of this thesis which is raising awareness about the company.
Návrh internetových stránek
Zajac, Matej ; Klusák, Aleš (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá návrhom a realizáciou internetovej prezentácie pre firmu Peter Putirka, ktorá prevádzkuje kamennú predajňu Farby – Laky – Drogéria. Vďaka web stránke firma zvýši vedomie medzi ľuďmi v okolí o existujúcej predajni v zlej lokalite mesta. Kvalitná web stránka dokáže návštevníkov stránky prilákať do predajne, v dôsledku čoho vzniknú firme väčšie tržby.
Návrh internetových stránek
Zientek, Petr ; Medlín, Dušan (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce si klade za cíl vytvoření kompletní internetové prezentace pro firmu HYGIPACK s.r.o., která bude sloužit jako elektronická podoba katalogu a tím i základ databáze pro následnou tvorbu elektronického obchodu této firmy. Práce je rozdělena do dvou hlavních části, z nichž první se zabývá analýzou dostupných informací, druhá tvorbou designu a koderskými prácemi.
Marketing v elektronickém obchodě
Bártová, Dana ; Kuřátková, Věra (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zamuje na marketing v pomrn nové sfée a to marketing na internetu. Specifikuje konkrétní nedostatky internetového obchodu a navrhuje nkolik podstatných krok pro pokroilejší fungování již existujícího internetového obchodu. Obsahuje návrh nkolika ešení, které pomáhají zvýšit návštvnost internetového obchodu a v návaznosti také zvýšení obratu internetového obchodu .

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 521 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.