Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 67 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Exportní strategie vybrané společnosti
Červinková, Tereza ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Kadlec, Jindřich (oponent)
První kapitola definuje samotnou exportní strategii, zejména její marketingovou část včetně základních pojmů, které se k ní vážou. Ve druhé kapitole je představena společnost Crystalex, CZ, jejíž exportní strategii na dvou zvolených trzích autor, prostřednictvím případové studie, analyzuje. Třetí kapitola zdůvodňuje výběr dvou trhů - ruského a brazilského. Následující kapitola se věnuje charakteristickým znakům marketingového mixu na obou trzích i kulturně podmíněným specifikům obchodního jednání společnosti Crystalex, CZ na těchto trzích. Závěrečná část srovnává přístupy společnosti k těmto dvěma odbytištím mezi sebou navzájem a s teoretickými východisky a je doplněna i o vlastní návrhy na zlepšení exportní strategie společnosti Crystalex, CZ.
Vliv světové hospodářské krize na export ČR
Hastík, Jan ; Petříček, Václav (vedoucí práce) ; Bolotov, Ilya (oponent)
Diplomová práce analyzuje dopady světové hospodářské krize na českou ekonomiku a export České republiky. Na základě statistických údajů zkoumá vývoj jednotlivých makroekonomických ukazatelů v období před krizí a v době ekonomického útlumu, která charakterizuje současnou ekonomickou situaci ČR. Práce zachycuje změny ve státní podpoře exportu, přijatá vládní opatření a nedostatky v naší exportní politice. Cílem práce jsou - kromě analýzy a predikce ekonomického vývoje ČR - doporučení pro tvorbu Nové exportní strategie, zhodnocení podnikatelského prostředí pro české exportní firmy s uvedením hlavních opatření zvyšujících konkurenceschopnost české ekonomiky.
Exportní strategie vybrané firmy při vstupu na zahraniční trhy
Chmel, David ; Sato, Alexej (vedoucí práce) ; Schwarz, Tomáš (oponent)
Diplomová práce řeší rozhodování konkrétní firmy o vstupu na zahraniční trhy. Na příkladech dvou zemí - Spojených Arabských emirátů a Indie ukazuje odlišnost podnikání a exportní strategie. Snaží se najít odpověď na otázku, zda využít na zahraničních trzích distributory, nebo zda je vhodnější cestou zakládání vlastních poboček.
Expanze českých firem na ruský trh
Filippov, David ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Petříček, Václav (oponent)
Cílem práce je vytvoření stručné analýzy pro podnikatele a investory, kteří zvažují vstup na ruský trh. Práce poskytuje ucelený přehled o ekonomické situaci v České republice a Ruské federaci, vzájemných obchodních vztazích, o možnostech podpory exportu ze strany státu a o odvětvích s největším potenciálem.
Srovnání proexportní politiky ČR a Francie
Doležalová, Barbora ; Taušer, Josef (vedoucí práce) ; Černá, Iveta (oponent)
Práce je zaměřena na popis proexportních politik ČR a Francie. Důraz je kladen na institucionální podporu exportu. První kapitola je věnována podpoře exportu v ČR, druhá kapitola se zabývá proexportní politikou Francie. Poslední kapitola srovnává oba systémy podpory exportu. Závěrečná část obsahuje SWOT analýzu obou ekonomik.
Vývoj zahraničního obchodu ČR s Čínou
Fišar, Milan ; Kalínská, Emílie (vedoucí práce) ; Bolotov, Ilya (oponent)
Tato bakalářská práce na téma Vývoj zahraničního obchodu ČR s Čínou se zaměřuje na vývoj vzájemných vztahů a obchodu mezi Čínskou lidovou republikou a Českou republikou. Cílem práce je informovat čtenáře o významu zahraničního obchodu pro ČR, poskytnout mu základní a ekonomickou charakteristiku Číny, popsat vývoj vztahů ČR s touto zemí a analyzovat současnou situaci vzájemné ekonomické spolupráce. Dále se práce zaměřuje na podporu exportu ČR v obecné rovině a poté i v zaměření přímo na Čínu. Bude zkoumat komoditní strukturu vývozu a dovozu, obchodní bilanci a také oblast investic. V závěru práce jsou zmíněny perspektivní obory českého exportu.
Exportní strategie firmy Ferrit s.r.o. a její působení na ruském trhu
Kovář, Hynek ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem práce je představit firmu Ferrit s.r.o. a její působení na ruském trhu. V úvodní části se práce zabývá především úkony, které musí firmy učinit před tím, než vstoupí na zahraniční trh. Ve druhé části je představena samotná firma Ferrit s.r.o., která se zabývá výrobou strojů do prostředí s nebezpečím výbuchu, a je nastíněno její působení na domácím trhu i na zahraničních trzích. Třetí část se zabývá působením firmy na ruském trhu. Nastiňuje situaci na trhu, uvádí konkurenty, kteří se na trhu vyskytují, a služby, které firma v Rusku nabízí. V závěru třetí je SWOT analýza a doporučení pro další působení firmy na ruském trhu.
Exportní politika České republiky
Neradová, Hana ; Jiránková, Martina (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Cílem této práce je přiblížit exportní politiku České republiky, instituce, které nabízejí proexportní podporu (MPO, ČEB, CzechTrade, EGAP) a stručně popsat jejich služby. Jedna z kapitol je věnována Exportní strategii ČR pro období 2006--2010, jejím projektům a zhodnocení plnění za rok 2010. Závěr obsahuje posouzení systému proexportní podpory a návrhy na zlepšení.
Vybrané problémy proexportní politiky České republiky
Marešová, Jana ; Černohlávková, Eva (vedoucí práce) ; Froňková, Martina (oponent)
Hlavním cílem práce je analýza současného stavu proexportní politiky České republiky a jejího zabezpečení z hlediska institucionálního rámce. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První kapitola se zabývá institucionálním řešením podpory exportu a jednotlivými formami podpory exportu. Tato kapitola se také blíže zabývá vývojem, charakteristikou a nabízenými produkty jednotlivých institucí státní podpory. Druhá část práce je věnována samotným problémům systému proexportní politiky České republiky a připravenosti českých exportérů využít možnosti stávajícího systému podpory exportu. Pozornost je věnována zejména problémům souvisejících s dopady světové finanční krize. Jedná se o problém poklesu odbytu na trzích EU, exportní strategie ČR a v neposlední řadě neefektivní ekonomické diplomacie České republiky.
Podpora exportu v České republice
ONDŘEJOVÁ, Iveta
Cílem diplomové práce byla analýza aktuální podpory exportu v České republice. Byly uvedeny jednotlivé nástroje podpory exportu a organizace, které jsou v České republice součástí proexportní strategie. Získaný přehled byl následně základem pro praktickou část diplomové práce, ve které byly jednotlivé nástroje aplikovány do prostředí konkrétního podniku. Sledovaný podnik patří do kategorie malých a středních podniků. Dílčím cílem diplomové práce bylo tedy zhodnocení, zda podpora exportu v rámci České republiky je vhodná i pro malé a střední podniky a na základě situační analýzy podat doporučení pro sledovaný podnik, které nástroje podpory exportu by mohl při svých exportních aktivitách využít. V dotazníkovém šetření byly osloveny společnosti, které podnikají ve stejném oboru jako sledovaná firma, zda při svých exportních aktivitách využívají některou z forem podpory exportu

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 67 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.