Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  začátekpředchozí41 - 44  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vzdělávací potřeby pedagogických pracovníků zájmového vzdělávání
Bendová, Jolana ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
4 NÁZEV: Vzdělávací potřeby pedagogických pracovníků zájmového vzdělávání AUTOR: Jolana Bendová KATEDRA (ÚSTAV) Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Irena Lhotková, Ph.D. ABSTRAKT: Bakalářská práce "Vzdělávací potřeby pedagogických pracovníků zájmového vzdělávání" si klade za cíl zjistit a následně analyzovat vzdělávací potřeby pedagogických pracovníků zájmového vzdělávání, konkrétně pak pedagogů volného času a vychovatelů školních družin a školních klubů. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována třem dílčím oblastem - pojednává o legislativním zakotvení pedagogických pracovníků, objasňuje stěžejní pojmy s danou sférou korespondující, a vedle toho také popisuje možnosti a druhy dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Praktická část je koncipována jako analýza vzdělávacích potřeb daných cílových skupin. Z hlediska metodologie bylo využito strukturovaného rozhovoru a dotazníkového šetření. Cílem praktické části bylo zjistit preference respondentů ve sféře doplňujícího vzdělávání. KLÍČOVÁ SLOVA: Pedagog, vychovatel, pedagog volného času, zájmové vzdělávání, další vzdělávání pedagogických pracovníků, krajští koordinátoři, vzdělávací potřeby.
Identifikace vzdělávacích potřeb ředitelek mateřských škol
Vašíčková, Miroslava ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na vzdělávací potřeby vedoucích pedagogických pracovníků, na které jsou kladeny stále větší nároky vyplývající ze změn ve společnosti, které se odrážejí v proměnách školy. Ukazuje na aktuálnost identifikovat současné vzdělávací potřeby ředitelů škol, přizpůsobovat jejich potřebám vzdělávací nabídku, a vytvořit tak základ pro systematické, celoživotní vzdělávání. Práce vychází z teoretických poznatků, z odborné literatury, ze zákonných požadavků, z kompetencí a z dalších oblastí a činností, od kterých se vzdělávací potřeby ředitelů odvíjejí. Objasňuje pojmy v souvislosti se vzděláváním a identifikuje současný stav ve vzdělávání ředitelů škol. Nabízí různé metody a formy dalšího vzdělávání. Nedílnou součástí je výzkumná část, která je zaměřena na vedoucí pedagogické pracovníky mateřských škol. Přináší poznatky o jejich přístupu k dalšímu vzdělávání, konkrétních vzdělávacích potřebách, identifikuje mezery v současné vzdělávací nabídce a zjišťuje jejich motivaci k dalšímu vzdělávání. Tato práce je doporučením a nabídkou vzdělávacích možností v oblasti dalšího vzdělávání ředitelů škol vycházející z jejich potřeb, i z potřeb budoucích uchazečů na tuto funkci. Nabízí témata a oblasti, ze kterých si můžou vybrat i ostatní pedagogičtí pracovníci v rámci svého vzdělávání.
Vzdělávací potřeby ředitelů mateřských škol v Praze
Kuchyňka, Daniel ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vzdělávacími potřebami ředitelů mateřských škol v Praze. Cílem bylo zjistit současné vzdělávací potřeby uvedené skupiny řídících pracovníků a srovnat je s aktuální vzdělávací nabídkou na území hlavního města Prahy. Teoretická část vychází z odborné literatury, z aktuálního stavu v předškolním vzdělávání a jiných dostupných zdrojů. Výzkumná část byla založena na dotazníkovém šetření a jeho následné analýze. Výsledkem je vytvoření uceleného obrazu dalšího vzdělávání ředitelů mateřských škol s ohledem na jejich potřeby. V závěru bakalářské práce je potvrzen zájem ze strany ředitelů o další vzdělávání v oblasti školského managementu, ale zároveň je poukázáno na omezené časové možnosti samotných ředitelů a na zjištěnou nedostatečnou vzdělávací nabídku a špatné nastavení celého systému manažerského vzdělávání ve školství.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   začátekpředchozí41 - 44  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.