National Repository of Grey Literature 359 records found  beginprevious350 - 359  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Strategic analysis
Součková, Irena ; Krause, Josef (advisor) ; Kříž, Roman (referee)
The aim of this thesis with the topic "Strategic analysis" is to elaborate the strategic analysis of the První zemědělská, a.s. Tuněchody company,i.e. to analyse the external and internal environment, to identify strengths, weaknesses, opportunities and threats and last but not least to conceive strategic recommendations. The thesis is divided into two main parts, the theoretical part and the application part.
Strategic Analysis of an Enterprise
Bláhová, Eliška ; Kovář, František (advisor) ; Trnka, Milan (referee)
The aim of this thesis is to implement strategic analysis of a particular company (Patria Direct, a.s.) using the internal and external analysis to determine the current position of the company on the market and propose recommendations for its possible future direction.
Business plan of following development of Golf Hrádek, s.r.o.
Makovský, Petr ; Veber, Jaromír (advisor) ; Stránský, Jiří (referee)
The aim of diploma thesis is to evaluate the position of a small company offering services in a golf courses market. Following aims are to show reference both in short run investments and strategic investments. The main tools used in the document are the Porter's five forces, the SWOT analysis, and the analysis of criterions matrix. The output of the diploma statement is that the small company is strongly fixed in the market of golf services. The short term strategic recomendation is to focus on the needs of the target market customers as well as to increase the quality of the services and the golf environment. The main long term strategic recomendation is to rebuilt the old devastated building near by chateau Hrádek u Nechanic into a hotel and restaurant belonging to the golf course. This reconstruction needs to be funded with EU grants at least by 27% of the total cost, therefore by 30.922.000,- CZK.
Strategic Analysis of International School of Business and Management
Vokál, Pavel ; Spálenka, Daniel (advisor) ; Nový, Ivan (referee)
The aim of the thesis is to make a strategic analysis of the newly opened private school by University of Economics, Prague. For analysis of external environment is used PEST model and Porter's model of Five Competitive Forces. Special attention is paid to description of Czech-MBA-schools market. Internal environment is described by analysis of company's resources. Outputs from partial analyses are summarised in SWOT analysis. SWOT analysis serves than for formulation of strategic recommendation to ISBM.
Analýza strategických rozhodnutí rozvojového charakteru a posouzení jejich vlivu na prosperitu podniku Znovín Znojmo, a.s.
Vokřínková, Martina ; Svobodová, Ivana (advisor) ; Krause, Josef (referee)
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení strategických rozhodnutí podniku Znovín Znojmo, a.s. Zabývá se strategickou analýzou, využívá tedy metody interní a externí analýzy, z analýzy SWOT vychází doporučení pro podnik. V práci jsou také analyzována strategická rozhodnutí posledních let.
Konkurenceschopnost podniku a faktory její udržitelnosti
Dostál, Václav ; Střížová, Vlasta (advisor) ; Sršeň, Zdeněk (referee)
Tato práce se zaměřuje na téma konkurenceschopnosti. Jejím hlavním cílem je podrobit zkoumání strategické konkurenční chování firem a dále identifikovat a analyzovat faktory ovlivňující jejich konkurenceschopnost. V první části práce jsou představeny teoretické přístupy a analytické nástroje sloužící k mapování systémového okolí a konkurence firmy. V kontextu konkurence jsou zkoumány především inovace a strategická partnerství. Ve druhé části jsou tyto teoretické přístupy aplikovány na firmu Medtronic, za účelem zhodnocení firmy z hlediska jejího strategického konkurenčního chování a doporučení dalšího vývoje. Na základě této aplikace je poté zhodnocena využitelnost teoretických modelů v praxi.
Strategická analýza společnosti FABORY ? CZ, s. r. o.
Vojáčková, Alena Bc. ; Kovář, František (advisor) ; Dvořák, Jiří (referee)
Cílem práce je představit metody a nástroje používané při provádění strategické analýzy podnikatelského subjektu a tyto nástroje dále aplikovat na společnost FABORY ? CZ, s. r. o. V textu se objeví informace o následujících oblastech: analýza makrookolí společnosti (PEST a 4C analýza), analýza odvětví, analýza konkurenčního prostředí (Porterův model pěti sil), interní analýza firmy, SWOT analýza a další metody. V závěru textu jsou prezentovány konkrétní návrhy, které by měly zkoumané společnosti zajistit další růst a rozvoj.
Strategická analýza firmy ZAK Praha
Zoubková, Hana ; Středová, Ivana (advisor) ; Vainerová, Lucie (referee)
Cílem práce je provedení strategické analýzy živnostenského podnikání fyzické osoby. Aplikací teoretického aparátu se odhalují příležitosti a hrozby vyplývající pro analyzovanou firmu z jejího okolí a také silné a slabé stránky firmy samotné. Syntéza nejvýznamnějších poznatků formou SWOT analýzy je pak východiskem pro strategická doporučení firmě.
Competitive Advantage and Its Sustainable Factors in Global Economy with Focus on Dell Company
Tillmannová, Zuzana ; Kubešová, Vlasta (advisor) ; Třeštíková, Ludmila (referee)
Diplomová práce se zabývá identifikací a analýzou faktorů, které významně ovlivňují strategické chování firem a míru jejich konkurenceschopnosti. Konkrétně toto činí ve třech perspektivách, kterými jsou odvětví, zdroje a kapacity firmy a perspektiva institucí, kultury a etiky. Ve své aplikační části se zaměřuje na společnost Dell. Pro analýzu faktorů konkurenceschopnosti této firmy jsou použity modely, metody a teoretická východiska popsaná v teoretické části. Samostatná kapitola je také věnována strategickým partnerstvím, které dnes tvoří významnou součást konkurenčního boje.
Zhodnocení strategie podniku Vodafone Czech Republic a. s.
Benda, Tomáš ; Středová, Ivana (advisor) ; Kovář, František (referee)
Předmětem práce je deskripce společnosti Vodafone Czech Republic a. s. a činností, jimiž se zabývá, a provedení strategické analýzy podniku za použití osvědčených analytických modelů se syntézou v rámci SWOT analýzy odhalující strategicky nejvýznamnější faktory působící uvnitř i vně společnosti. Završením práce jsou pak návrhy strategických typů vhodných pro aplikaci na základě doporučení vyplývajících z teoretických přístupů i manažerské praxe.

National Repository of Grey Literature : 359 records found   beginprevious350 - 359  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.